Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1256
Hei.Skal snart til Italia, er 15 år og lurer på hvordan det er å få tak i tobakk og alkohol der. Går det greit og hvor mye koster det sånn ca? skal kjøpe med røyk hjem til en venn og hadde vært fint hvis det ikke kostet så alt for mye
Det går stort sett fint å kjøpe tobakk og alkohol, selv om du tross alt er fryktelig liten. Ditt største problem vil være at du ikke er gammel nok til å faktisk ta dette tilbake med inn i landet. Men her er det jo som vanlig bare å tute og kjøre!

Det skal også være en smal sak å få tak i god hasj og pot der, men det i seg selv betyr ikke at de ikke vil prøve å pule deg i ræva ved hver anledning! Til og med etter at handelen har blitt gjort kan det være frekke typer som prøver å slå varene ut av hendene på deg for så å ta dem og springe, jævla fascister som de er.
Sist endret av Anxietas; 15. oktober 2005 kl. 22:32.
hehe...takk for svar. ehmm..jeg er ganske stor til alderen så det er flere som tror at jeg er 18 og det finnes folk som vil ha meg til å betale ekstra på bussen osv. fikk kjøpt røyk i ungarn forresten. uansett..skal ikke kjøpe noe tyngre stoffer enn tobakk/alkohol, kunne jo selvsagt ha kjøpt me hasj siden det finnes hasjrøykere på skolen men gidder ikke det.
Bra, du risker å bli tatt for narkosmugling. Det ser ikke så bra ut på rullebladet.
Men hasj og pot er ikke tyngre stoffer enn alkohol.
Må nesten presisere at jeg ikke oppfordrer deg til å ta noe du ikke har lov til med til Norge.
Virket kanskje som om trådstarter og InTrance kanskje feiltolket meg der, spesielt når det kom til den delen som gjaldt det som etter norsk lov betegnes som ulovlige narkotiske midler.
Sitat av InTrance
Men hasj og pot er ikke tyngre stoffer enn alkohol.
Vis hele sitatet...
hmm..visste jeg ikke, men en grei opplysning liker å høre om andres narko-opplevelser og slikt, men holder meg langt unna narkotika selv.
Sitat av ACHaavard
hmm..visste jeg ikke, men en grei opplysning liker å høre om andres narko-opplevelser og slikt, men holder meg langt unna narkotika selv.
Vis hele sitatet...
Var der engang jeg og. Nå driver ikke jeg med tyngre saker enn hasj regelmessig(2-4x i uka) og E et par ganger i året.