Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1176
Anonym bruker
"Omgitt Brunrotte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg snek meg inn i et bygningsområde der de bygger leiligheter nær en skole fordi jeg kjedet meg og ville finne panteflasker der.

Andre har hatt suksess med det før. Jeg er over 15 år, så over straffalderen.

Jeg gikk rundt inne i leilighetene, også plutselig gikk en veldig høy alarm, og jeg ble veldig stresset. Jeg løp som et helvete først mot bilveien, men ble møtt av seks vitner, så løp jeg den andre veien der det var ca. fire vitner.

I ca. 10 minutter var jeg veldig stresset, men klarte å roe meg fort. Jeg gikk rett hjem og møtte fem personer på vei hjem.

Jeg er veldig stresset for å bli anmeldt igjen, for da vil jeg bli skyldig i dette i tillegg. Hvor sannsynlig er det at de anmelder? Ingen hærverk eller noe sånt. Jeg så at det var et skilt der det sto at det var kameraovervåkning.

Vil det være fornuftig å sende bygningsfirmaet en anonym e-post og si at jeg ikke kommer til å gjøre det igjen og alt det.

Det har vært en del problemer der med arbeidere som har blitt slått ned, osv. Vil ikke at de skal tro det er meg.
Anonym bruker
"Ulykkelig Blåkveite"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Steg 1. Chill.

Steg 2. Om du ikke ødela noe eller gjorde noe bullshit så legger de nok ikke så mye ressurser i å finne ut av hvem det var.

Steg 3. Ikke gjør etterforskningen deres for dem. Finner de ut av at det er deg og begynner å snakke med foreldrene dine så kan du vurdere å brette ut om det.

Du var en unge som lette etter panteflasker. Du har ingen kjennskap til noe annet som har foregått der. Det er ikke så ille. Om søkelysene skulle rettes mot deg legg deg flat. Beklag til de som eier byggeplassen. Det er de som bestemmer om de anmelder eller ei. Kommer du innom personlig, kanskje med foreldrene dine, og beklager så tror jeg at mange hadde droppet anmeldelsen.

Men ikke gjør jobben deres for dem.
Er ikke sannsynlig at de anmelder det. Byggeplasser er vant med uvedkommende som snoker og det de bryr seg om er de som kommer for å stjele maskiner og verktøy.
Alarmen er enten koblet til sensor eller til vaktsentral med kameraovervåking. Har opplevd det selv at det plutselig går en alarm og en på høytaler sier at jeg må forlate plassen ellers rykker de ut. Ingenting mer som skjedde siden jeg gikk.

Vitnene du løp på ga mest sannsynlig faen de også, så du trenger ikke være nervøs. Ikke mail byggeselskapet, de har glemt deg allerede
Du skulle ikke ha løpt. Du skulle bare ha gått rolig ut og sagt du har gått deg bort.
om dette er i sluttfasen av bygginga så kan alarmen du hørte være noe så enkelt som test av brannvarslingsanlegg

har aldri opplevd at det er alarmer i leiligheter i et byggeprosjek før

men pass deg. det er lett å bli tatt