Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 766
Anonym bruker
"Ond Pegasus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg er en fyr som helt i begynnelsen av 40åra. Helt streight fyr som i gen tror driver med noe. Er på jobb, men er en del sykemeldt.
Jeg har ikke barn og sliter med dating-livet da jeg tenker at jeg nå få orden på rusen først. Jeg hater rusen, men jeg elsker den nok til å la den ta over livet mitt.

Jeg vet ikke hva jeg vil med dette innlegget…… kanskje høre om andre har samme erfaring og har noen gode tips til meg.
Jeg har bruke div rusmidler fra 13års-alderen. Begynte med øl, hasj, så amfetamin og piller. Gjerne alt på en gang. Så fikk jeg øynene på for opiater og sprøyter. Jeg har drevet mye med opiater i over ti år og med sprøyter i 4 år. Jeg ønsker virkelig ikke dette livet, men jeg har prøvd så veldig å konme på rett kurs så veldig mange ganger. Jeg begynner å føle meg veldig motløs og håpløs. Har grei kontakt med nærmeste familie, og da aner ingenting om problemene mine.

Jeg kjenner mye på at jeg vil dø. Har ikke mer motivasjon eller livslyst igjen. Men jeg har kjent på sorg selv og under ikke familien min det. Men å gå rundt å lide sånn som jeg gjør nå…. Har noen noen magiske eller fuglerede råd til meg så blir jeg mer enn takknemlig!
Kreds for å dele her. Det finnes mange ting som kan øke livslyst! Send meg en melding hvis du har profil, vil gjerne dele et par ting som har fungert for meg
Anonym bruker
"Ond Pegasus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Takk
Anonym bruker
"Imponert Ilder"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Du må nok finne noe som motiverer deg. Forhold er oppskyt spør du meg. Heller legg fokuset på deg og ditt for at du skal ha det godt, og nå målene dine. Jeg har egentlig gitt opp. Eneste som holder meg gående er kjæledyret til hun takker for deg. Livet er ikke for alle