Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1023
Anonym bruker
"Analog Valravn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg blir ikke bedøvet fra nese til munn/fortenner av kola lengre.
Jeg (mis)brukte kola mye gjennom store deler av 20-årene mine, er i 30-årene idag. Kan misbruket fra 20-årene ha ødelagt noen nerver mellom nese-og munn? Må nevnes at jeg var og er fremdeles ikke flink til neseskyll når jeg har brukt kola, dette merkes betydelig den dag idag hvis jeg tar kola. Virker som jeg har laget en "grop" oppe ved bihullene da jeg merker at kolaen legger seg der, og dryppet blir noe ubehagelig etter 1-2 timer hvis jeg tar 2-3 striper ila 1 time.

Og kvaliteten på kolaen er bra! Kjøper som regel når det skal være 80-90% rent, og jeg tester produktet med testkit for både cuts- og purity.
Anonym bruker
"Analog Valravn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Anyone?

Tar gjerne imot tips og råd for hva jeg kan gjøre det beste ut av situasjonen nå, som daglig skyll av nese med saltvannsoppløsning.
Anonym bruker
"Urolig Piggvar"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
God kokain bedøver mindre enn dårlig kokain blandet med bedøvelsesmiddel. Det kan hende det var sistnevnte du var vant med tidligere.
Anonym bruker
"Analog Valravn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
God kokain bedøver mindre enn dårlig kokain blandet med bedøvelsesmiddel. Det kan hende det var sistnevnte du var vant med tidligere.
Vis hele sitatet...
Hmm, oki.. Jeg merker av og til, hvis jeg tar mye, at jeg kan bli litt bedøvd. Og hvis jeg tar litt på en finger og gnir det på tannkjøttet over fortennene blir jeg bedøvd.
Anonym bruker
"Urolig Piggvar"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Da høres det ut som god cola. Det er særlig etter noen striper på litt kort tid at man kjenner bedøvelsen.

Uten noe bedøvende effekt i det hele tatt hadde du kjent colaen svidd godt. Cola er mer etsende enn det meste annet som går opp i nesen.