Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 1147
Anonym bruker
"Laktoseintolerant Knurr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvis jeg tar 100mg ish ketamin hver kveld daglig, hvor lang tid vil dere anta det tar før man får skader og andre negative side effects?
Umulig å svare på, men mange av de jeg kjenner som har skutt ketamin over lang tid sliter med nyre problemer og jeg vet om en som tisser i pose.

Jeg tror ikke 100mg oralt eller i nesa er så ille, du kan nok holde på noen år slik før du får problemer.
Anonym bruker
"Rik Griff"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ketamin er noe man får toleranse for nok så fort, om man jager ketaminrusen eller k-hole hele tiden blir det fort dyrt og skadelig. Porsjoner heller 500mg over en hel måned, så slipper du plagene i form av at du kommer deg ut av ønske for konstant rus innen en rimelig tid.
Anonym bruker
"Klar Brunbjørn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det kan gå noen dager, det kan gå noen uker, noen måneder eller noen år.
Har selv gått på ketamin daglig i lengre perioder, 2års tid, 50-150mg fordelt utover en dag.
Ikke merket noe negativt skje, egentlig bare positive ting selv om det blir noen tunge dager med mye å tenke på å gå igjennom.
Gått igjennom en del traumer ifra barndommen på nytt og fått ett litt annet perspektiv på ting enn hva jeg hadde.
Sluttet med en del dårlige vaner jeg hadde pga det også, som det å bite negler, røyke sigaretter og røyke hasj.

Stoppet brått nå nylig da siste type jeg fikk fra en ny kar inneholdt fentanyl og det sendte meg rett i psykose som er noe av det mest ukoselige jeg har opplevd.
Aldri vært nær opiater i mitt liv og etter den fentanylhendelsen så helte jeg alt pulver ut i do, kvitta meg med brukerutstyr og har lagt rusen på hylla for en lang stund fremover.
Anonym bruker
"Bitter Moskusfe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Finnes ikke noe fent i ket som er i omløp i Norge. Annet en hvis sluttselger mikser selv. Da hadde du nok heller daua av OD en og skrive om det her.
Anonym bruker
"Klar Brunbjørn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Finnes ikke noe fent i ket som er i omløp i Norge. Annet en hvis sluttselger mikser selv. Da hadde du nok heller daua av OD en og skrive om det her.
Vis hele sitatet...
Så du sitter med prøver av alle typer ketamin som selges i hele Norge hos sluttselgere?
Snakk om å være dust i hue. Bra du vet bedre enn blod og urinprøver tatt på sykehus da
Anonym bruker
"Lilla Åmand"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Så du sitter med prøver av alle typer ketamin som selges i hele Norge hos sluttselgere?
Snakk om å være dust i hue. Bra du vet bedre enn blod og urinprøver tatt på sykehus da
Vis hele sitatet...
Og du har selvfølgelig kilder som beviser din påstand, eller?
Anonym bruker
"Klar Brunbjørn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Og du har selvfølgelig kilder som beviser din påstand, eller?
Vis hele sitatet...
Selvfølgelig har jeg papirer som viser hva det ble funnet i urinen og blodet mitt under innleggelsen for å se hva det var jeg hadde fått i meg, men det er ikke noe jeg trenger å laste opp her for å bevise ovenfor en random kar på nettet som tror han vet hva alt stoff som er i omløp i landet inneholder, det forstår vel også du?
Anonym bruker
"Nummen Småskogmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Selvfølgelig har jeg papirer som viser hva det ble funnet i urinen og blodet mitt under innleggelsen for å se hva det var jeg hadde fått i meg, men det er ikke noe jeg trenger å laste opp her for å bevise ovenfor en random kar på nettet som tror han vet hva alt stoff som er i omløp i landet inneholder, det forstår vel også du?
Vis hele sitatet...
Fentanyl er ikke et stoff som gir psykoser, der er nok ketamin i seg selv langt dyktigere.
Det høres også vanvittig usannsynlig ut at noen selger den blandingen her til lands. Ingen kan utelukke kjangsen for at en enkelt person har blitt solgt dette, men det er høyst, høyst usannsynlig. Det kan være at noen har blandet dette sammen med en feil, eller at den var ment spesifikt for deg, men resten av landet kan være trygg på at dette ikke vil finnes i deres ketamin.


Hvilken type fentanyl var det?
Anonym bruker
"Klar Brunbjørn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Fentanyl er ikke et stoff som gir psykoser, der er nok ketamin i seg selv langt dyktigere.
Det høres også vanvittig usannsynlig ut at noen selger den blandingen her til lands. Ingen kan utelukke kjangsen for at en enkelt person har blitt solgt dette, men det er høyst, høyst usannsynlig. Det kan være at noen har blandet dette sammen med en feil, eller at den var ment spesifikt for deg, men resten av landet kan være trygg på at dette ikke vil finnes i deres ketamin.


Hvilken type fentanyl var det?
Vis hele sitatet...
Sier heller ikke at det var fentanylen som var grunn til psykosen, jeg sier bare at ketaminen var utblandet med det, enkelt å greit.

Om du ikke tror på det så får det være din sak, men det beviser fortsatt ingenting og på ingen måte kan du heller si at ingen blander det i ketaminen før de selger det videre før du faktisk sitter med all ketaminen som eksisterer per dags dato i hele landet og labresultater som tilsier at det ikke inneholder noe som helst fentanyl.
Kan forsåvidt ha vært noe annet som ga utslag på fentanyl også eller en falsk postiviv, men det har jeg ingen anelse om da det kun står og jeg fikk beskjed om at prøvene ga utslag på akkurat det stoffet.
Det som forundrer meg mest er at prøvene ikke ga utslag på ketamin.

Uansett ingen vits å spore helt av tråden bare fordi du selv ikke tror på hva andre har å fortelle om hva de har opplevd.
Anonym bruker
"Nummen Småskogmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hvis jeg tar 100mg ish ketamin hver kveld daglig, hvor lang tid vil dere anta det tar før man får skader og andre negative side effects?
Vis hele sitatet...
Hva med å heller finne en 5-10 stoffer du kan rullere på?

Min liste:
Dag 1: ketamin og lyrica/oxy/heroin /hasj?
Dag 2: kokain/speed og ghb
Dag 3: benzo+opiat
Dag 4: ketamin+lyrica
Dag 5: kokain/speed, hasj
Dag 6: GHB, hasj
Dag 7: Kokain, GHB, Ketamin, Benzo, heroin. (Noen dager kunne se sånn ut, lave doser av alt)
Sånn kunne en uke se ut hos meg.

-Dette fungerte for meg, og jeg klarte å holde meg til veldig lave doser i årevis. Var som om jeg hadde funnet tidenes life hack og alltid kunne justere formen dit jeg ville. Dette føltes langt sunnere enn de periodene jeg har holdt meg til ett enkelt stoff hver dag.

Oppfordrer selvsagt ingen til å kjøre på med disse spesifikke blandingene da det kan være livsfarlig.
Anonym bruker
"Nummen Småskogmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Sier heller ikke at det var fentanylen som var grunn til psykosen, jeg sier bare at ketaminen var utblandet med det, enkelt å greit.

Om du ikke tror på det så får det være din sak, men det beviser fortsatt ingenting og på ingen måte kan du heller si at ingen blander det i ketaminen før de selger det videre før du faktisk sitter med all ketaminen som eksisterer per dags dato i hele landet og labresultater som tilsier at det ikke inneholder noe som helst fentanyl.
Kan forsåvidt ha vært noe annet som ga utslag på fentanyl også eller en falsk postiviv, men det har jeg ingen anelse om da det kun står og jeg fikk beskjed om at prøvene ga utslag på akkurat det stoffet.
Det som forundrer meg mest er at prøvene ikke ga utslag på ketamin.

Uansett ingen vits å spore helt av tråden bare fordi du selv ikke tror på hva andre har å fortelle om hva de har opplevd.
Vis hele sitatet...
Hvis det var en hurtigtest så er disse notoriske for å gi falske utslag på fentanyl. En labtest derimot vil finne nøyaktig hva du tok.

Det er bare veldig usannsynlig at dette har skjedd, men jeg sier jo at ingen kan utelukke det som ett enkelttilfelle.
Virker som det er veldig individuelt, har selv hatt en lang periode (ute av det nå) hvor jeg brukte flere gang om dagen med kett. Aldri fått noe fysiske ubehag, bortsett fra mot slutten av en batch hvor jeg opplevde å få noe som jeg fant ut kalles K-cramps. Var helt jævlig, var sikker på noe var alvorlig galt på et punkt der. Dette var i en periode hvor bruken var helt ekstrem, og ketten hadde en brunfarge i seg også, noe jeg aldri har sett verken før eller siden. Mistenker at det kan ha vært noe RC greier siden det føltes som ket men samtidig litt spesiell high.

Men har selv hørt alle historiene og folk som kjenner folk som må pisse i pose og har fått problemer med blæra, pisser blod osv bare etter noen få gram. Har gått helt fint for meg, rent fysisk. Men var rimelig ubrukelig som person i denne perioden. Får jævlig toleranse også, pluss magien forsvinner så anbefaler ikke å havne inn i daglig bruk!
Folie à deux
1.5-2mg/kilo