Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1818
Da har jeg fått mine 3g med neder gold i posten i dag, men på pakken står det : do not directly inhale the aroma.

Har jeg kjøpt feil, har jeg kjøpt røkelse eller har jeg kjøpt en smoke blend?
Nå ble jeg usikker

beklager hvis det står svaret et sted, men fikk ikke noe opp på søking.
Sist endret av Dodecha; 9. januar 2011 kl. 17:16. Grunn: overdrevet mengde spørsmålstegn
Ifølge kommentarer på everyonedoesit.com røykes det i joint ol.
Mao er det vell bare røyke det.
Får vi en rapport?
Har testa denne to ganger, både den vanlige og med blåbær, begge fra edit.
Første gangen var den vanlige, og den funka fint, men andre gangen da jeg fikk blåbær (skulle ha vanlig da også, utsolgt) funka den ikke.

Aner ikke hvorfor.
Grunnen til at det står at man ikke skal innhalere direkte er at de som lager og selger disse produktene, som er en blanding av diverse urter og en eller flere syntetiske cannabinoider, vil fraskrive seg ansvaret dersom noe skulle skje med en som røyker produktet, samt at det skal gjøre det lettere å snike produktet unna lovverket.
ah, ok.

Skal gi en rapport etter kvelden er omme. Har røyka en joint nå, ingen funk tror nok vi tok for lite oppi den, skal prøve en som er sterkere mekka nå
jeg trakk et reint bongtrekk med neder golden og det må jeg si var veldig skuffende egentlig, jeg kjente ingen ting. ikke typen heller som ikke har røyka på et halvt år.

så vet ikke som det her bare var no dritt eller om jeg var uheldig
Sitat av I<3MaryJane Vis innlegg
Da har jeg fått mine 3g med neder gold i posten i dag, men på pakken står det : do not directly inhale the aroma.

Har jeg kjøpt feil, har jeg kjøpt røkelse eller har jeg kjøpt en smoke blend???
Nå ble jeg usikker

beklager hvis det står svaret et sted, men fikk ikke noe opp på søking.
Vis hele sitatet...
Hei. Dette går det greit å få tilsendt lovlig gjennom posten?
Står slik på alle legal highs jeg har vært borti. Salvia var "not for human consumption", fluesopp "only for biological research purposes", lystgass har selvfølgelig en form for "ikke putt dette i kjeften" og piller jeg har kjøpt har blitt merket som kosttilskudd.

Sitat av girl87 Vis innlegg
Hei. Dette går det greit å få tilsendt lovlig gjennom posten?
Vis hele sitatet...
Nei, egentlig ikke. Om tollen finner ut at dette er til for å ruse seg med, vil de stoppe den, spørre deg om resept og sende pakken tilbake eller ødelegge den om du ikke kan framvise resept. Men i mange tilfeller, så faller det bare rett igjennom og ender i postkassa di. Så godt jeg vet får du ikke noe bot e.l om de stopper den heller, så det du risikerer er rett og slett prisen på produktet.
Sist endret av anamnesis; 9. desember 2010 kl. 10:59.
Styr unna andre generasjons røykemixer!

Første gang jeg røyka neder gold (førstegenerasjons) kjente jeg masse eufori, CEVs, pulsering nedover beinene osv. Kunne kjenne alle tennene mine. Føltes praktisk talt som om jeg kunne kjenne blodet sirkulere INNI tennene, med andre ord; good shit.

Etter en stund ble de mest bruke JWH-formene ulovlig i England, og det satte en brå stopper for tilgjengeligheten. Dette førte til at man begynte å produsere nye legal "highs" som skulle være uten JWH, og jeg som flere andre mistenker at produsentene samarbeidet med visse headshops og la inn masse positive reviews på salgssteder og forums etc. Alle disse gode ordene gjorde at jeg følte meg sikker disse varene, og slo til med tre (!!) pakker fra den mest kjente online-headshopen i England. Skuffelsen ble enormt stor, og jeg har rett og slett kastet alt sammen. Det var ikke verdt pakkene det kom i, rett og slett.

Lang historie blir lengre; hobbykjemikere over Europa har nå fremstilt nye og uprøvde former for JWH, og disse blir nok en gang solgt som legal highs, denne gang kjent som tredje generasjons røykemixer. Jeg kommer ikke til å røpe disse sidene, men let og du skal finne. Husk en ting; Stoffer som JWH-018, som utgjorde en stor del av første generasjons røykemixer har gått sin seiersgang i flere tiår, og selv om jeg ikke vil anbefale å drive med research chemicals, er det heller ikke noe jeg ser det store problemet med etter så lang tid med prøving. Tredje generasjons røykemixer inneholder IKKE disse kjente stoffene. Du kommer til å havne langt utpå månen, noen av de er så kraftige at du praktisk talt ikke klarer å spille minecraft (guilty), men dette er forskjellige, uprøvde avarter av de mer kjente og sikre formene for JWH, så DU er forsøkskaninen. Thread carefully, les alt du kan om det og ta vare på deg selv!