Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1288
Hei! Har en kompis som sitter på et sjeldent NES spill. Han lurer på hva dette er verdt, da han sliter med å finne priser på tidligere solgte eksemplarer. Det ble kun utgitt i europa og japan.

Tittelen er som følger: u-four-ia / ufouria / hebereke. Boks og manual medfølger i meget god stand.

Noen som vet?
Homemade Retard
zeicko's Avatar
bilde ? (titegn)
Ikke at jeg kan kalle meg noen ekspert men denne tittelen er ikke så attraktiv derfor tror jeg ikke verdien er så høy. (Uten å si noe med stor sikkerhet) Det jeg vet er at de mest sjeldne tittlene kan komme opp i 10,000$! o.O Mindre sjeldne har en verdi på rundt 60 - 50 $
Nå vet jeg ikke om det er det samme spillet, men det ser ut til å være noen på eBay, og de ser ikke ut til være verdt noen formuer dessverre.
Sist endret av møkk; 23. juli 2010 kl. 01:07.
My life for Aiur!
LesPaul's Avatar
Det at det har eske i god kvalitet har litt å si though, diverse samlefanatikere kjøper ikke noe med mindre det er I esken og uåpnet ._. Men jeg tror det er et lite + at du har esken.
Få opp et bilde du, så skal vi se. Du kan også søke litt på ebay osv.
Du kan spørre om hjelp på www.retro1.no/forum , regner med de har peil på det,