Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1100
Anonym bruker
"Mulig Lindorm"
Generert avatar for denne anonyme brukeren


Beklager for kvaliteten på bildene. Jeg synes krysset på forsiden ikke var helt som det skulle være. På baksiden hvor det står roche og 2 mg, er det helt utydelig. Har alltid klart å spotte en falsk ricotril, men ble litt usikker nå. Hva tror dere? Og er fake rivoer som oftest svakere i styrke?
Hei,
Har du et bilde?
[IMG] [/IMG]

Sitat av Investigathor Vis innlegg
Hei,
Har du et bilde?
Vis hele sitatet...
Se vedlagt bilde over kommentaren min
Sist endret av Math; 15. februar 2018 kl. 11:40. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
De er bare begynt å bli nedslitt. Tipper de funker fint
Virker det som at de smusser opp på en måte? Det har jeg opplevd, og da var det trolig falske rivotriler (eller nedslitte som han over meg sier), men de funka uansett.
Sist endret av Rusmisbrukeren; 15. februar 2018 kl. 11:43.
Uansett hadde jeg kjøpt et http://testkitplus.com/product/fentanyl-test-kit fordi det er mye falske piller i omkrets om dagen. Veldig ofte får man falske piller med falskt benzo virkestoff i seg, de er hvertfall en del tryggere enn Fentanyl.
Vil gjette på nedslitt! Samme skjeve krysset som originalene òg.