Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1409
Anonym bruker
"Fri Sjøorm"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Noen som har prøvd denne komboen ute på byen eller i forbindelse med fest e.l? Hørt at man blir edru, det høres jo litt kjedelig ut.
At man blir "edru" er bare noe folk sier, og det stemmer ikke. Man våkner til en del, men du er like, om ikke mer, hemningsløs og full fordi. Noen kan få vanskeligheter med å greie å drikke mye øl/sider/vin/drinker, og dermed bli edru. Derfor har man shots! Det er viktig å få i seg nok alkohol. Det er best å drikke seg brisen eller småfull før man tar amfen.

Husk å drikk mye vann, og ta med deg 2-3 paracet, så har du en nice kombo.
Hva skal man med 2-3 paracet?XD
Sist endret av Heltenhelt; 19. januar 2018 kl. 22:54.
Vet ikke om du flippet der trippyking, man skal ikke blande alkohol med paracet da begge deler tærer veldig på leveren.
Jeg fleipet ikke, nei. Jeg vet at paracet er skadelig for alkoholikere, men nå er det relativt vanlig å ta paracet på fylla en gang i blant, så det går nok bra. Hadde TS hadd leverskader burde han ikke dratt på fylla i utgangspunktet.

Det er for hodepine pga dehydrering, som veldig fort oppstår av denne komboen pga alkohol sine vanndrivende effekter kombinert med svetting og problemer med væskeinntak av amfetamin. Det tærer på levra det også, vettu
Har tatt denne komboen en del, syns det er ganske bra. Slenger med noe rivo så kan du få deg noen morsomme dager
Fart er mye bedre uten alkohol. Godt humør, våkenhet, blir mer utadvendt, null små hukommelsesvikt.. min personlige erfaring, alle reagerer forskjellig, noen blir helt teit. Men jeg får en svak emma feeling; godt humør, prater av interesse fremfor høflighet (blir mer postiv og engasjert i samtaler som kan virke uinteressant edru).. er helt meg selv, bare mer engasjert, sosial og glad. Og energi til å gjøre kjedelig husarbeid gøy med musikk på anlegget. Alkohol er oppbrukt og oppskrytt.

(Og får du ikke så digg form på fart alene, skaff mer potent og prima vare. Ikke gate speed. Kontakter med ting på stell, ryddige og seriøse, som er opptatt med at produktet faller i smak for kunden - da de vil beholde kundekretsen og ha stabile og diskré kjøpere som returnerer.
Sist endret av Cocktail; 21. januar 2018 kl. 01:40.
Anonym bruker
"Farlig Nebbhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hva slags downsere blander alkohol med paracet? Ville det ikke vært mye bedre å drikke vann eller annen væske som en normal person hvis formålet er å unngå dehydrering?