Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  67 30530
Heldige jævler, vi var 4 stykk som stilte oss i kø så fort billettsalget åpnet, kom ikke igjennom med det første, ventet i 50 minutter og vips var det utsolgt. Ja, ja. Det blir nå i alle fall EDC Las Vegas på meg.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Vi er to stk som reiser ned på torsdagen.. Hotell i Antwerpen..Noen andre som er i nærheten?
Jeg og 5 andre tar det første flyet nedover. Første gang for hele gjengen. Vi kommer til å bo i telt, for erfaringsmessig så skjer det like mye morsomt i festivalcampen som foran scenene.
Heldige jævler, vi var 4 stykk som stilte oss i kø så fort billettsalget åpnet, kom ikke igjennom med det første, ventet i 50 minutter og vips var det utsolgt. Ja, ja. Det blir nå i alle fall EDC Las Vegas på meg.
Vis hele sitatet...
Vi er også en gjeng som skal på EDC i vegas. Når drar dere ned?
▼ ... over en måned senere ... ▼
Noen andre enn meg og @Snusoman som fikk billetter?
Vi fikk tak i en Global Journey-pakke (altså fly, 5 stjerners hotell og festival pass).

Om det er noen her som har Global Journey-pakke, har dere fått PDF filene?
Sist endret av uriNation; 2. juni 2013 kl. 22:06.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Jeg og tre kompiser (derav kjæresten) fikk billetter etter å ha sittet i 2 timer. De vi skulle ha var utsolgt, så vi endte opp med full madness + dreamville easy tent. En ting jeg lurer på er; har dere som har fått billetter fått de i posten? Evnt når kommer de i posten? Har hørt at det er i løpet av juli, men er jo litt scketsy å få de så sent da.. Tilfelle noe skulle skje med de! Noen gode svar?
Sitat av marjah Vis innlegg
Jeg og tre kompiser (derav kjæresten) fikk billetter etter å ha sittet i 2 timer. De vi skulle ha var utsolgt, så vi endte opp med full madness + dreamville easy tent. En ting jeg lurer på er; har dere som har fått billetter fått de i posten? Evnt når kommer de i posten? Har hørt at det er i løpet av juli, men er jo litt scketsy å få de så sent da.. Tilfelle noe skulle skje med de! Noen gode svar?
Vis hele sitatet...
Noen kamerater av meg fikk sine biletter/armbånd i forrige uke.
Kanskje sende en mail og høre?
Det er ikke noen som tilfeldigvis har noen biletter de vil bli kvitt?
▼ ... noen uker senere ... ▼
Her sender de livesending fra Tomorrowland! http://www.youtube.com/watch?v=pzD3s1jZNvY&pxtry=1
Sitat av SmokeyTheMan Vis innlegg
Her sender de livesending fra Tomorrowland! http://www.youtube.com/watch?v=pzD3s1jZNvY&pxtry=1
Vis hele sitatet...
fy så tamt show... skuffende.
Sitat av vangsfreaken Vis innlegg
fy så tamt show... skuffende.
Vis hele sitatet...
Er nok ikke like livatt 24/7 der borte heller, skal godt gjøres! Er nå ganske så villt der nå ^^
Sitat av JVMyhre Vis innlegg
Er nok ikke like livatt 24/7 der borte heller, skal godt gjøres! Er nå ganske så villt der nå ^^
Vis hele sitatet...
fikk ikke sett noe mer live, men så ut til å være liv når showtek kom i alle fall
Noen som var der, som vil gi en rapport på hvordan det var?
Jeg var der med en kompis og det var helt sykt! Må oppleves!! ..og absolutt alle var på E..gutter, jenter, damer og menn opp i 50 åra var tura! Var syk musikk og stemning!
Sitat av tommern91 Vis innlegg
Jeg var der med en kompis og det var helt sykt! Må oppleves!! ..og absolutt alle var på E..gutter, jenter, damer og menn opp i 50 åra var tura! Var syk musikk og stemning!
Vis hele sitatet...
Rettelse: Absolutt alle var ikke på E. Hadde selv masse venner og venninner som var der i år. Kun to av de brukte E. Men god stemning var det
Det høres bra ut!
Gleder meg til jeg blir 18år å kan dra dit selv
Sitat av tommern91 Vis innlegg
Jeg var der med en kompis og det var helt sykt! Må oppleves!! ..og absolutt alle var på E..gutter, jenter, damer og menn opp i 50 åra var tura! Var syk musikk og stemning!
Vis hele sitatet...
Den følelsen sitter ikke jeg igjen med, ikke nå og ikke andre gangene jeg har vært der.

Og som alltid var Richie Hawtin best! Dæven, den mannen, book han til Norge igjen snarest. Lenge siden jeg har fått sett han her til lands. Sist var vel da han og Magda spilte B2B på cruise i Oslofjorden for sikkert 10 år siden
▼ ... over en måned senere ... ▼