Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  120 18767
#D4AF37
moret's Avatar
Trådstarter
Da vil jeg bare bumpe tråden med en påminnelse om at morgendagen er dagen.
Ta med cans, kamera, skateboard, bra humør og i det hele tatt; så blir det graff-treff.

(Ifølge yr.no skal det regne, men jeg regner med at de fleste klarer å se ut av vinduet i morgen på egenhånd og avgjøre om det er treff-vær. Viser det seg at det er full storm så utsettes/avlyses såklart treffet, men jeg er gira på å male litt så jeg kommer til å stikke ut ved første tegn til sol.)
Selv om det små regner litt.. kan vi vi holde på under brua.. er et helt greit sted også.. men yr sier at det skal være litt regn og sol også... Dupe Gleder meg.
Været ser jo behagelig ut, så da regner jeg med at det blir i dag?
Satser på det jeg i alle fall...
Sang en sang en gang
Echuz's Avatar
Jeg er på Oslo S 13:15, noen som vil møtes og ta turen bortover sammen?
#D4AF37
moret's Avatar
Trådstarter
Chill da. våknet akkurat ordentelig og det ser veldig bra ut
Vi ses runt 14:00
Sitat av Echuz Vis innlegg
Jeg er på Oslo S 13:15, noen som vil møtes og ta turen bortover sammen?
Vis hele sitatet...
Kan jeg godt. Møtes ved Tigeren eller hva?
Sist endret av Bl4derunner; 25. august 2012 kl. 12:12. Grunn: Smilefjes er søte
https://www.facebook.com/events/349573888452505/

Det her starter også 14.. Er det som tidligere konserter så kan man ikke male.
Very Important Pyrotechnician
Thoryllo's Avatar
Sitat av kringla Vis innlegg
https://www.facebook.com/events/349573888452505/

Det her starter også 14.. Er det som tidligere konserter så kan man ikke male.
Vis hele sitatet...
Klarer ikke se eventet.. blir bare redirecta til http://www.facebook.com/events/list
Betyr det at det er et arrangement der i dag!? i så fall får vi utsette treffet :/
Sitat av Thoryllo Vis innlegg
Klarer ikke se eventet.. blir bare redirecta til http://www.facebook.com/events/list
Betyr det at det er et arrangement der i dag!? i så fall får vi utsette treffet :/
Vis hele sitatet...
Samme her, ender bare opp på min egen liste... Men hva skjer da? Skal vi endre planene?
Kan jo møte opp og sjekke? Er på vei til KEM for øyeblikket.
Jeg kommer uansett, er på vei mot Oslo S og Tigeren nuh.
Kommer til å være på Jernbanetorget veldig snart forresten, hvis noen vil dra sammen derfra.
Very Important Pyrotechnician
Thoryllo's Avatar
Echuz er ved tiger'n på Oslo S og har på en lys turkis t-skjorte og en olabukse med et digert hull på høyre kne.
Satser på at dere er der en stund Kommer bort med meg selv, og ingen kamera. Ringer sikkert deg thoryllo hvis jeg ikke finner veien regn med å se med rundt 3
toget mitt er forsinka, men jeg tror jeg er der om mindre enn 10 min, hvis noen gidder å vente
Very Important Pyrotechnician
Thoryllo's Avatar
Sitat av Pyromanic Vis innlegg
Ringer sikkert deg thoryllo hvis jeg ikke finner veien
Vis hele sitatet...
Bare å ringe

Noen som har kan bekrefte eller avbekrefte om det er et annet arrangement der i dag?
Arrangemanget heter Reggae rumble Oslo 2012 og starter 14 og varer til 23. Vi kan ta turen innom, eller møtes der for å dra til en annen vegg..?
Sist endret av kringla; 25. august 2012 kl. 13:32. Grunn: skriveleif
Var bortom nå å det er 50kr for inngang og 18 år aldersgrense. Vi kom ikke inn.
Blir det en annen vegg, eller blir det utsatt? Hva med Hausmania?
vi stikker til hausmania nå. foreslår at vi flytter det dit.
Er på bussen til Dyvekes bro nå, kan vi i hvert fall møtes der og ta en felles avgjørelse?

Vi er inne på området, men må være ute 17.00 for da starter alkoholserveringen. Blir det her?
nei men faen da, nå står jeg og echuz her. hilsen echuz

begynner å bli rastløse
Er dere de som står på broa ved holdeplassen?
Very Important Pyrotechnician
Thoryllo's Avatar
Fire stk(echuz, Bl4derunner, 1337Wince, PyroMartin??) drar fra GSF til Hausmania nå.
Hausmania er ved Jakob Kirke like ved KEM, am I right?
Very Important Pyrotechnician
Thoryllo's Avatar
Sitat av 1337Wince Vis innlegg
Hausmania er ved Jakob Kirke like ved KEM, am I right?
Vis hele sitatet...
Det stemmer.
Er derimot litt usikker på hvor lovlig / populært det er å spraye der. Noen som vet noe håndfast?
en drittsekk såklart
drittsekken's Avatar
Sitat av BF3movies Vis innlegg
Men herregud! Skjerp dere!
Alle de forbanna skattepengene jeg betaler vært år skal faen ikke gå til å vaske opp klinet dere smører ut over veggene!
Uff og æsj for en gjeng.
Vis hele sitatet...
herregud, skjerp DEG! er ikke alle som griser til offentlige vegger, og skttepengene dine går og til forvaring av breivik, så dette er da faen ikke det værste de går til.
dette er forresten ett lovlig arrangement, så du har ikke en DRITT å si. kom heller med noe positivt istedefor å rakke ned på oss.
at du får KP for posten er det værste, det skal liksom understreke en KVALITETSPOST ikke noe moral-bullshit en eller annen dyslektisk fyr har skrevet:
get real, uansett hvor mye du betaler i skatt, gjør det deg ikke til moralens-vokter, tror faktisk moret betaler skatt han og, selvom han driver med grafftit.

uff og æsj for en post.
#D4AF37
moret's Avatar
Trådstarter
Ok, jeg kom akkurat hjem etter en bomtur til Dyvekes. Da stikker jeg til Hausmania jeg også, så satser jeg på at det er noen der da
Er på Haus om cirka 20-30min.

Fantastisk heldig å kjøre treff samme dagen da... Typisk moret.
Velvel, takker for et kjapt møte med freaksa igjen. Tre nye fjes å huske, er ikke dumt. Stemmer likevel for at neste treff er litt mer organisert... Ha det gøy videre, så lenge dere holder på
Sitat av Bl4derunner Vis innlegg
Velvel, takker for et kjapt møte med freaksa igjen. Tre nye fjes å huske, er ikke dumt. Stemmer likevel for at neste treff er litt mer organisert... Ha det gøy videre, så lenge dere holder på
Vis hele sitatet...
Hyggelig det, nå sitter jeg echuz,moret og Thoryllo på pirripirri festival ved rådhusplassen
Hadde vært gøy egentlig! selv har jeg bare gjort noe så simpelt som og skrive noe med enkelskrift.
Men hadde vært utrolig gøy og prøve seg på noe mere
fuck...det var i dag ja
Sitat av BF3movies Vis innlegg
Men herregud! Skjerp dere!
Alle de forbanna skattepengene jeg betaler vært år skal faen ikke gå til å vaske opp klinet dere smører ut over veggene!
Uff og æsj for en gjeng.
Vis hele sitatet...
lol, det ble skrevet at det skal bli gjort på vegger det er lov til..
#D4AF37
moret's Avatar
Trådstarter
Hyggelig treff, dog litt kjipt med at GSF kjørte event og at jeg ikke klarte å kjøpe cans før KEM stengte.
Men, jeg tenkte å kjøre et på-sparket-treff om 2-3 uker med samme stil. Så, jeg oppdaterer tråden når jeg har fått lønn på konto og handlet nok cans tl å faktsk kjøre en større piece.

Forøverig ganske bra skills på kidsa, håper dere syntes det var gøy og har lyst til å gjøre noe lignende igjen.
Tusen takk for et awesome treff, freaks!

Kan oppsummere litt i korte trekk hvordan dagen gikk:

Starten dagen med at jeg og MostEpicChanneI tok turen innom KEM for å skaffe cans. Dette endte jo selvfølgelig med litt vanskeligheter, da ingen av oss er særlig kjente rundt de litt mer shady strøkene i Oslo sentrum. Men vi fant nå fram til slutt og fikk tak i cans!

Senere dro vi til Dyvekes bro i håp om å finne andre freaks, men der var de jo i full gang med et annet arrangement, Reggae Rumble, som i tillegg kostet penger. Vi fikk gå inn på en betingelse av at vi var ute til 17.00, for da starten alkoholserveringen. (Ja, vi er bare fjortiser, selvom Echuz hadde fått det for seg at jeg var en lubben mann i 20-årene (?))
Inne på grafittiområdet under Dyvekes bro, ble vi stående en stund og stirre bort på to andre karer i 18-årene vi mistenkte at var freakere.
Siden den sosiale angsten for å bare gå bort og spørre om de var en av oss, presterte jeg i å gjøre dette.

På ett eller annet tidspunkt må en av dem ha sett det, siden de plutselig tok initiativ til å spørre oss om vi var freaks. Halleluja!
De presenterte seg da som Bl4derunner og Echuz.

Vi ble stående en stund og vente på andre, før Echuz ringte Thoryllo, og fant ut at det var blitt flyttet til Hausmania. Heldigvis ikke så langt unna, men litt kjipt å reise til et sted vi allerede hadde vært innom.

Ved ankomsten møtte vi Dupern123 og PyroMartin som allerede var i gang med malingen, og senere kom også Thoryllo, Pyromanic og Moret gående.

Veldig trivelig gjeng, veldig fin stemning. Skal ikke hale ut teksten mer, så jeg slenger opp litt bilder:


Lite samarbeidsprosjekt med MostEpicChanneI og meg. (Gikk tom for den ene grønnfargen, som noen sikkert ser.


MostEpicChanneI skal ha creds for denne her.


"nFF", laget av MostEpicChanneI


Liten kreasjon av meg. (Var mitt første forsøk )
Her er noen bilder fra idag.. Laget av meg og 1337Wince!
http://i46.tinypic.com/2viqq6e.jpg
http://i46.tinypic.com/148bbd.jpg
http://i50.tinypic.com/20u8qoo.jpg
Veldig gøyalt treff! Som moret sier så håper jeg på en gjentagelse, var meget hyggelig på pirripirri festival også, samt kubjelle spilling med en gatemusikant(internt).
Sang en sang en gang
Echuz's Avatar
Sitat av Pyromanic Vis innlegg
Veldig gøyalt treff! Som moret sier så håper jeg på en gjentagelse, var meget hyggelig på pirripirri festival også, samt kubjelle spilling med en gatemusikant(internt).
Vis hele sitatet...
Jau! Krever at Thoryllo laster opp videoen der du spiller kubjelle og vi synger av full hals
Må nesten spørre. Hva skjedde egentlig på den festivalen?
Sitat av 1337Wince Vis innlegg
Må nesten spørre. Hva skjedde egentlig på den festivalen?
Vis hele sitatet...
Thoryllo får laste opp et bilde Evt video, helst sladdet:P
Kjenner jeg angrer på at jeg ikke dro...
Feiget ut fordi jeg har litt smått sosialangst og er lat, men kjente jo endel av de som var der
Sist endret av KjemikalieX; 25. august 2012 kl. 23:02.
Sitat av 1337Wince Vis innlegg
Inne på grafittiområdet under Dyvekes bro, ble vi stående en stund og stirre bort på to andre karer i 18-årene vi mistenkte at var freakere.
Siden den sosiale angsten for å bare gå bort og spørre om de var en av oss, presterte jeg i å gjøre dette.

På ett eller annet tidspunkt må en av dem ha sett det, siden de plutselig tok initiativ til å spørre oss om vi var freaks. Halleluja!
De presenterte seg da som Bl4derunner og Echuz.
Vis hele sitatet...
Uhm, vel, jeg skreik jo "freak?!?!?!" en gang, så folka på bussholdeplassen snudde seg (håper jeg bare ikke forstyrret det flotte bryllupet i parken over gata), uten at dere hørte det?

Skal forresten nevnes at det kun var Echuz som var 18, jeg er 15¨
Men igjen, takk for et gøyalt treff. Neste gang får jeg henge på litt lenger...
Sitat av Bl4derunner Vis innlegg
Uhm, vel, jeg skreik jo "freak?!?!?!" en gang, så folka på bussholdeplassen snudde seg (håper jeg bare ikke forstyrret det flotte bryllupet i parken over gata), uten at dere hørte det?

Skal forresten nevnes at det kun var Echuz som var 18, jeg er 15¨
Men igjen, takk for et gøyalt treff. Neste gang får jeg henge på litt lenger...
Vis hele sitatet...
Virkelig? Hørte virkelig ingenting . Og du var 15? Fikk ikke med meg den delen, du så ganske mye eldre ut enn oss, haha.
takker alle gutta for idag... Ikke helt organisert.. men det håper jeg vi fikser neste gang... Håper at vi får det på GSF litt flere vegger og velge. Dupern123...

BTW BYTTE BRUKER.. NYE ER Dupe.Com Yoo
Very Important Pyrotechnician
Thoryllo's Avatar
Sitat av Pyromanic Vis innlegg
Thoryllo får laste opp et bilde Evt video, helst sladdet:P
Vis hele sitatet...
http://farm8.staticflickr.com/7129/7859716890_cf4ca0ea56_c.jpg
Legg merke til Pyromanic som spiller på kubjelle med pedal. Echuz ved siden av (til venstre altså, ikke gatemusikeren som forresten kunne slagere som "Jenter som kommer, og jenter som går" og "Kaptein Sabeltann".
huff, får vell komme meg opp til nestegang!
Håper Moret slenger igang det treffet han nevnte, har ikke sett noe av dere siden TG!
Synd at noen gikk over Glid piecen. Men det er jo lovligvegg så kan ikke akkuratt klage så mye.

"Rullar upp med bilen, letar efter chara"
#D4AF37
moret's Avatar
Trådstarter
Sitat av KjemikalieX Vis innlegg
huff, får vell komme meg opp til nestegang!
Håper Moret slenger igang det treffet han nevnte, har ikke sett noe av dere siden TG!
Vis hele sitatet...
Det blir et graff-treff til i løpet av høsten. Men, jeg gidder ikke sette i stand treff før jeg har penger på konto til å handle inn cans og grunnemaling.
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Skal vi gjøre dette en gang til våren?