Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  103 14827
Sær som enhver
Bangfish's Avatar
Jeg tar kanskje turen, det avhenger av hvor sliten jeg er etter 2 døgn på Tryvann.
pryoteknikmodretaor
BomberMan's Avatar
Donor
Sitat av Thoryllo Vis innlegg
Det hadde vært koseligt Du har nummer mitt, så ring om du ikke finner frem.
Vis hele sitatet...
Jeg har ikke føkkings sjans i havet til å finne fram. Skal se om jeg får med meg voldern, da er jeg sikra guide. Hvis det blir til at jeg kommer blir det i så fall en del senere enn 13:37.
jamen yolo da.
luni's Avatar
Sitat av BomberMan Vis innlegg
Jeg har ikke føkkings sjans i havet til å finne fram. Skal se om jeg får med meg voldern, da er jeg sikra guide. Hvis det blir til at jeg kommer blir det i så fall en del senere enn 13:37.
Vis hele sitatet...
Det er ikke vanskelig. Kommer du med buss fra Oslo S?
Hvis du eller noen noen andre gjør det: Gå av 54- eller 34-bussen på stoppet "Telthusbakken". Gå femti meter tilbake, inn i parken og over den lille trebrua.

http://dl.dropbox.com/u/17219766/kart.jpg
pryoteknikmodretaor
BomberMan's Avatar
Donor
Sitat av luni Vis innlegg
Det er ikke vanskelig. Kommer du med buss fra Oslo S?
Hvis du eller noen noen andre gjør det: Gå av 54- eller 34-bussen på stoppet "Telthusbakken". Gå femti meter tilbake, inn i parken og over den lille trebrua.
Vis hele sitatet...
Luni, jeg setter pris på din naive hjelpsomhet, men du er visst ikke kjent med at inntrøndere er (genetisk) ute av stand til å navigere i byer større enn Verdal. Jeg skal ærlig innrømme at jeg ikke kjenner igjen noen stedsnavn på kartet ditt. Jeg har hørt om Akerselva, men jeg tror ikke jeg skal satse på båt til Kubaparken. Busser er skumle, men jeg har faktisk tatt t-banen et par ganger. Men takk for hjelpa uansett, det får være nødløsninga mi - men da garanterer jeg ikke at jeg dukker opp før mandag.

Edit: Sitter på Nei til EU-kontoret nå - kommer meg til Oslo S derfra, men der stopper det.
Sist endret av BomberMan; 27. april 2012 kl. 13:34.
Jeg vil komme, tror det hadde vært gøy og koselig. Men jeg er alene og har denne jævla angsten (unnskyld ordforbruket). vet ikke om jeg tør rett og slett.
Har jeg noe og være redd for? eller er hodet mitt bare litt messed up ^^
jamen yolo da.
luni's Avatar
Sitat av BomberMan Vis innlegg
Luni, jeg setter pris på din naive hjelpsomhet, men du er visst ikke kjent med at inntrøndere er (genetisk) ute av stand til å navigere i byer større enn Verdal. Jeg skal ærlig innrømme at jeg ikke kjenner igjen noen stedsnavn på kartet ditt. Jeg har hørt om Akerselva, men jeg tror ikke jeg skal satse på båt til Kubaparken. Busser er skumle, men jeg har faktisk tatt t-banen et par ganger. Men takk for hjelpa uansett, det får være nødløsninga mi - men da garanterer jeg ikke at jeg dukker opp før mandag.

Edit: Sitter på Nei til EU-kontoret nå - kommer meg til Oslo S derfra, men der stopper det.
Vis hele sitatet...
Jeg nekter å godta disse unnskyldningene, så her kommer en enda mer detaljert forklaring!

På din vei fra denne strippeklubben du kaller "Nei til EU-kontoret" går du garantert forbi en 7/11, Narvesen eller Deli de Luca. Gå inn, spør om en "enkeltbillett" og betal svensken i kassen. Lokaliser deretter utsiden av Oslo S og se etter et høyt stygt klokketårn med rødt neon på, også kjent som Trafikanten. Da plasserer du deg her:
http://dl.dropbox.com/u/17219766/kart2.jpg

Gå på riktig buss og hold billetten inntil en kortleser til det sier bip. Sett deg så ned til du hører "Nes-te stopp, Telt-hus-ba-kken".
Sang en sang en gang
Echuz's Avatar
Sitat av Dpac Vis innlegg
Jeg vil komme, tror det hadde vært gøy og koselig. Men jeg er alene og har denne jævla angsten (unnskyld ordforbruket). vet ikke om jeg tør rett og slett.
Har jeg noe og være redd for? eller er hodet mitt bare litt messed up ^^
Vis hele sitatet...
Ikke god nok unnskyldning. Du har ingenting å være redd for. Vi er koslig gjeng som tar alle inn i varmen Blir været fint også blir det nok noen pils og grilling også

Kunne trenge en guide fra Oslo S jeg også Kjedelig å reise alene på buss
Sist endret av Echuz; 27. april 2012 kl. 14:29.
Fingerleddsoperatør
Heffalompen's Avatar
Sitat av luni Vis innlegg
Jeg nekter å godta disse unnskyldningene, så her kommer en enda mer detaljert forklaring!

På din vei fra denne strippeklubben du kaller "Nei til EU-kontoret" går du garantert forbi en 7/11, Narvesen eller Deli de Luca. Gå inn, spør om en "enkeltbillett" og betal svensken i kassen. Lokaliser deretter utsiden av Oslo S og se etter et høyt stygt klokketårn med rødt neon på, også kjent som Trafikanten. Da plasserer du deg her:
http://dl.dropbox.com/u/17219766/kart2.jpg

Gå på riktig buss og hold billetten inntil en kortleser til det sier bip. Sett deg så ned til du hører "Nes-te stopp, Telt-hus-ba-kken".
Vis hele sitatet...
Hahaha! Svensken bak kassa! Jeg er i ferd med å fysisk trille ut av stolen her! Kan også like felleskjøpe logoen du automatisk antar er å finne på hans bekledning!
Ser ut som sola kanskje titter fram på søndagen: http://www.yr.no/sted/Norge/Oslo/Osl..._for_time.html

Kom på en ting, og det er at dette er søndag, aka dagen alt er stengt pga jesus. Og jeg vet ikke om noen søndagsåpne butikker i nærheten av kubaparken. Så folk burde huske å kjøpe inn og ta med de de trenger av griller og pølser og potetgull og pærebrus!
Sitat av fustercluck Vis innlegg
Kom på en ting, og det er at dette er søndag, aka dagen alt er stengt pga jesus. Og jeg vet ikke om noen søndagsåpne butikker i nærheten av kubaparken. Så folk burde huske å kjøpe inn og ta med de de trenger av griller og pølser og potetgull og pærebrus!
Vis hele sitatet...
Ganske håpløst egentlig. Stemmer nesten for å flytte treffet til lørdagen istedenfor. Mye lettere enn å bære med seg grill, mat og drikke til 20 personer hjemmefra... Da får vi forhåpentligvis med Dimergon og Pyromanic også

Jeg er trolig med uansett, så det gjør ikke noe for meg. Resten av freaksa må bestemme

Peace Out
Sist endret av Bl4derunner; 27. april 2012 kl. 18:12.
er det bare tilfeldig at treffet er ved akerselva? hahahha
50:50 for at jeg kommer!
Sist endret av Spirituell; 27. april 2012 kl. 18:16.
Sitat av Echuz Vis innlegg
Ikke god nok unnskyldning. Du har ingenting å være redd for. Vi er koslig gjeng som tar alle inn i varmen Blir været fint også blir det nok noen pils og grilling også

Kunne trenge en guide fra Oslo S jeg også Kjedelig å reise alene på buss
Vis hele sitatet...
Kan veien ditt, min kjære venn! om vi tar turen, så slå følge med oss, søstern min bor 50meter derifra.
Parkettetterligning
Vet folk har kommet med gode bussbeskrivelser her. Men er det problematisk å gå på et kvarter? foretrekker gåing egentlig? Hadde fortsatt vært ubersweet hvis noen kunne guida fra oslo s.
Da er det avklart, jeg kommer med Huztle!
Parkettetterligning
Tar du toget ifra tønsberg til oslo skateward? Jeg tar ifra stokke. Greit om vi er flere tenker jeg på
Sitat av trappetryne Vis innlegg
Tar du toget ifra tønsberg til oslo skateward? Jeg tar ifra stokke. Greit om vi er flere tenker jeg på
Vis hele sitatet...
Stokkefreak? Går på skole i Stokke.

Men nei, jeg natter hos Huztle fra lørdag til søndag. Tar toget hjem though.
Sist endret av Daybreak; 28. april 2012 kl. 02:20.
Parkettetterligning
Egentlig trønderfreak, men går på videregående i stokke.
hvis folk synes det er megastress å gå/ta bussen alene, så er jeg ledig på søndag til å følge folk fra Oslo S.

PM/IRC me, så finner vi ut av det.
Sist endret av Lily Bowen; 28. april 2012 kl. 02:42.
jeg skal prøve å komme meg!

Sær som enhver
Bangfish's Avatar
Melder meg som guide for klokkeslett noe senere enn 13:37.
Jeg kommer til å møte opp ved tigeren utenfor Oslo S rundt 13:00. Så får folk som ikke vet, tør, ønsker eller whateverdårligunnskyldning til å klare å komme seg opp til Kubaparken møte opp der så tar vi følge opp.
Jeg kommer om moret baker kaker til oss.
Sær som enhver
Bangfish's Avatar
Det kom kanskje ikke tydelig frem i forrige post, men om noen mener dette er litt tidlig så kan jeg møte deg/dere ved tigeren på et senere tidspunkt for å vise vei.
Sitat av Frityrgryta Vis innlegg
Jeg kommer om moret baker kaker til oss.
Vis hele sitatet...
Jeg skulle gjærne gjort dette, men desverre så er jeg opptatt med jobb i hele dag til langt på natt. Det blir ikke tid til noe kakebaking denne gangen desverre. Men, kanskje noe å vurdere til freakfest-førtreffet.
Dere bør få lurt dere inn i studentsiloen, ta heisen til 17 etg og nyt utsikten fra takterassen. Må dog forsere 3 dører hvor man trenger nøkkelkort.
Sist endret av G-Erik-L; 29. april 2012 kl. 01:50.
Sitat av G-Erik-L Vis innlegg
Dere bør få lurt dere inn i studentsiloen, ta heisen til 17 etg og nyt utsikten fra takterassen. Må dog forsere 3 dører hvor man trenger nøkkelkort.
Vis hele sitatet...
For all del, drit i det. Er det noe jeg hata da jeg bodde der, var det kids som snek seg opp og fjasa rundt. Spesielt i disse eksamenstider. Vær snille freaks!
Mmmm, deilig vær ute i dag! Tar med litt snacks eller noe sånt. Vi sees, juhuu! <3

Very Important Pyrotechnician
Thoryllo's Avatar
Sola skinner sterkt i Oslo i dag!
Ser ut som værgudene har vært snille med oss, eventuelt har Egget kontakter og innsideinformasjon fra meteorologisk institutt.

Bra vær, bra folk, dette blir bra sees etterpå!
Jeg og en ikkefreaker kommer kunne vi værsnåsnill å bommet en pølse av noen her? <3
Jeg har med litt kaffe og to ekstra kopper. Hvis noen har lyst på litt, er det bare å spørre. Det er ikke ubegrensede mengder, men de som vil ha (og er først) får litt. <3

DA er jeg utenfor oslo s, ved tigeren. Sitter atm på en av de steinbenkene og nyter frokost(sigaretter og en dobbbel americano). Jeg er stor, blond og har en sort blazer og blå tskjorte på. Kom og si hei.
pryoteknikmodretaor
BomberMan's Avatar
Donor
Jeg føler meg eventyrlig og satser på å komme meg dit på egen hånd, så ikke vent på meg ved Oslo S/Plata/strippeklubben. Skulle noe alvorlig hende, holder jeg selvfølgelig luni ansvarlig.
Skal prøve å komme, men kan ikke love noe som helst!
Sær som enhver
Bangfish's Avatar
Jeg kommer tidligere enn først ventet og drar rett til parken. Hvis noen ser en russebukse med freaken på venstre buksebein så gi meg et vink.
Da har jeg stått her i 30min, uten at noen freaks har kommet. Så da stikr jeg mot parken. Om det er kjipt så send meg en pm så får du nr mitt.

Okei, dA er jeg også i parken. Ikke sånn kjempemange freaks å spotte, eller er det bAre jeg som er blind?
lol glemte treffet, er det bra oppmøte eller? kanskje jeg stikker bortom etterpå
Er en del folk her, musikk, sol, en grill, kom kom
Nå er vi en hel del folk her i parken, men flere av oss lurer på: Hvor er Egget?
Parkettetterligning
Selvfølgelig klarte jeg å forsove meg missa toget.
Blæh, kommer meg ikke avgårde. Familie har selvsagt funnet ut at vi skal ha stor søndagsmiddag, som varer fra ca nå til langt ut i kveld. Misser hele treffet... Sorry alle sammen, snakkes neste gang

Peace out
Holder dere på fortsatt? Jeg rekker kanskje å bli med, hvor lenge holder dere på?

Det er kanskje litt mye å håpe på at dere kommenterer nå men
Sitat av Membranplan Vis innlegg
Holder dere på fortsatt? Jeg rekker kanskje å bli med, hvor lenge holder dere på?

Det er kanskje litt mye å håpe på at dere kommenterer nå men
Vis hele sitatet...
Vi vet ikke hvor lenge vi blir, men vi er her fortsatt! Løp, løp!



Vi fant ut at vi ville flytte oss litt. Nå sitter vi i Sofienbergparken.

Nå har vi flyttet oss til Sofienbergparken, fortsatt godstemning her.
Selvfølgelig gikk det treffet her rett i glemmeboksen.. Men jaja, dere får kose dere videre
Sitter fortsatt i sofienbergparken med grill nummer 2
Alkoholisert gamer
Jeg er da såklart en av de som greide å forsove meg..
Skulle egentlig sove i oslo, 5min gåavstand fra der treffet starta, men når jeg våkna opp i dag var jeg hjemme... -_-
Er ikke helt sikker på hvordan dette skjedde, menmen, sånn gikk det vist..

Satser på å komme meg på neste freaktreff/freakfest
Egget's Avatar
Trådstarter
Dukka dessverre opp noe så jeg kunne ikke komme. ! Håper det ble bra!

edit: "bæder max" at jeg gikk glipp av dette, men det skal nok planlegges en til, og "grunnen" kan ikke skje igjen for å si det sånn : )
Sist endret av Egget; 29. april 2012 kl. 18:49.
Sær som enhver
Bangfish's Avatar
Flott treff med både folk jeg har truffet før og nye ansikt.
Dere som ikke kom gikk virkelig glipp av noe.
Vi hadde strålende vær, artige folk, grilling, supre sittesteder, loppemarked, parkhopping og ikke minst ekte 3D-lyd.

Må absolutt gjentas, gjerne en gang før freakfest for min del.
Har vært en smule dum og ikke lest nok på Freak. Har ikke hatt noen aning om at det var et treff.
Sist endret av Erlnd; 29. april 2012 kl. 20:31.