Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  192 16795
Jeg skal på shoppingtur i Oslo, rundt nettopp Januar/Feb så kunne stikket ha stikket innom og hilset på folka.
Passer bra 28/29, men har kamp både 4/5 og 11/12 som er de 2 første helgene i februar, ikke 6/7/8/9
Up
Very Important Pyrotechnician
Up's Avatar
Folk tenker at de vil dra, men kun om det kommer mange, hvis ikke kan det bli kleint når en 28 år gammel kar sitter å prater IT med to 14 åringer liksom

*Setter meg her 50 meter fra møtestedet å sniktitter hvor mange som kommer...*
Sitat av Up Vis innlegg
Folk tenker at de vil dra, men kun om det kommer mange, hvis ikke kan det bli kleint når en 28 år gammel kar sitter å prater IT med to 14 åringer liksom

*Setter meg her 50 meter fra møtestedet å sniktitter hvor mange som kommer...*
Vis hele sitatet...
Folk må vel få lov til å innse at freaks'a er en trivelig gjeng. Bare å komme! Få eller mange har ikke stort å si.
Sist endret av Bl4derunner; 4. januar 2012 kl. 17:57.
Alt her i li-hi-vet!
Magisk's Avatar
Ser an dato og slikt før jeg bestemmer meg om jeg stikker innom eller ikke. Kan synge litt for dere om jeg kommer
noen oppdateringer/tillegsinfo ?
Sitat av blyanten Vis innlegg
Av ren nysgjerrighet; pleier dere å avsløre hvem dere er på forumet?
Vis hele sitatet...
Jeg var innom et treff i fjor en eller annen gang for å hilse på et par kompiser. Men ingen skjønte at jeg faktisk er en bruker, og ikke en tilfeldig venn som dukket opp.
Sitat av Saint123 Vis innlegg
Hvilken dato passer deg da.
Vis hele sitatet...
Det er ikke så nøye. Passer det så kommer jeg. Jeg tar det litt sånn på sparket =)

Men dere må få opp en poll da. Er vel ikke noe å vente på?
Involverer treff alkohol? Isåfall er jeg med, når som helst!
Sitat av emptychange Vis innlegg
Involverer treff alkohol? Isåfall er jeg med, når som helst!
Vis hele sitatet...
Sist treff var utendørs med grilling der alkohol i form av øl var involvert. Om du mener å gå på pub o.l blir dette utelukket siden flere, blandt annet meg selv, er under 18-år og ikke myndig -> ikke lov til å drikke.
Sitat av mentalmelt
Men dere må få opp en poll da. Er vel ikke noe å vente på?
Vis hele sitatet...
Nå har jeg prøvd 2 ganger å feilet med å lage en poll, er det noen andre som vil ta på seg oppgaven?
For jeg har for øyeblikket gitt opp å prøve, men det trenger ikke å hindre noen andre fra å gjøre et forsøk.
Sist endret av Veggen; 9. januar 2012 kl. 23:01.
blir nok vannskelig om du ikke linker til pollen på denne tråden
Problemet var at jeg ikke fikk til å opprette poll, som i opprette en ny tråd med avstemming på hvilke dato som passer.

På første forsøk brukte for lang tid og fikk beskjed om at jeg hadde brukt mer enn 5 minutter og derfor ikke kunne legge til en poll. På andre forsøket, holdt jeg meg innenfor 5 minutter, men fikk beskjed om at jeg måtte svare på begge spørsmålene før jeg kunne opprette en poll, og trodde jeg gjorde dette, men fikk forsatt beskjed om at jeg måtte svare på begge spørsmålene. Da ble jeg lettere stresset for at jeg skulle gå over 5 minutter, så prøvde å avbryte det hele, noe som resulterte i enda en mislykket tråd uten poll.

(Men takket være en snill admin, ble trådene slettet relativt kjapt, så igjen, tusen takk)
Siste helga i januar? I såfall er jeg med
Does not forgive
Buddapower's Avatar
Er satt opp en poll nå for å bestemme dato for treffet.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Does not forgive
Buddapower's Avatar
Da har dato blitt bestemt til 4. Februar!
Har dere funnet ut hvor dere skal? Henger kanskje med viss jeg har tid.
I <3 DMT
Trådstarter
Vi har enda ikke lagt noen planer for hva som skal skje, men hva med peppes pizza? Oppmøte ved trafikanten, for å¨så rusle innom peppez pizza?
Sitat av Saint123 Vis innlegg
Vi har enda ikke lagt noen planer for hva som skal skje, men hva med peppes pizza? Oppmøte ved trafikanten, for å¨så rusle innom peppez pizza?
Vis hele sitatet...
Høres ut som en relativt bra plan.
Støtter Peppes. Rolig og greit. Da gjenstår det bare å avtale med foreldre, og så er det treff
I <3 DMT
Trådstarter
Greit da sier vi det sånn skal vi også avtale tidspunkt nå kanskje? Jeg stemmer for kl 17:00 også kan freaks gå når dem har lyst.
Sist endret av Saint123; 21. januar 2012 kl. 00:47.
Hertugen av Dvask
Screwdriver's Avatar
Sitat av Saint123 Vis innlegg
Greit da sier vi det sånn skal vi også avtale tidspunkt nå kanskje? Jeg stemmer for kl 17:00 også kan freaks gå når dem har lyst.
Vis hele sitatet...
Det høres da helt greit ut det. Finner vel ikke noe tidspunkt som passer for alle så med mindre det er enorme innvendinger er det kanskje bare like greit å ta det kl 17:00, som du sier? Ingen krise og komme sent heller regner jeg med.
I <3 DMT
Trådstarter
Neida, om du kommer 2 minutter etter avtalt spiller det forsåvidt ingen rolle. Bare ikke kom da freaksa ikke er der lengre, for da har du jo mistet muligheten til å blant annet møte meg.
Sitat av Saint123 Vis innlegg
Neida, om du kommer 2 minutter etter avtalt spiller det forsåvidt ingen rolle. Bare ikke kom da freaksa ikke er der lengre, for da har du jo mistet muligheten til å blant annet møte meg.
Vis hele sitatet...
Også er det heller ikke verre enn at vi gjør som på tidligere treff: Å skjekke tråden innimellom på mobilen for å oppdatere andre freaks som kom sent og vil finne oss -> slik at de finner oss.
I <3 DMT
Trådstarter
Høres greit ut. Men peppez pizza er absolutt ikke det mest vanskjelige å finne om noen skulle være seint ute.
Jeg kan ikke komme på lørdagen da jeg jobber den dagen. Men, jeg anbefaler å bestille et bord på Peppe's. Lørdager pleier å være ganske travle der; kjipt å ikke få sitte ned.
2 kamper på lørdag, får vel prøve meg på neste treff istedet!
I <3 DMT
Trådstarter
Sitat av moret Vis innlegg
Jeg kan ikke komme på lørdagen da jeg jobber den dagen. Men, jeg anbefaler å bestille et bord på Peppe's. Lørdager pleier å være ganske travle der; kjipt å ikke få sitte ned.
Vis hele sitatet...
Høres bra ut spørsmålet er vel hvor mange man skal bestille bord til?
Maybe i will, maybe i wont! you will never know.

mohaha
Sitat av Saint123 Vis innlegg
Høres bra ut spørsmålet er vel hvor mange man skal bestille bord til?
Vis hele sitatet...
Bestill til 8-10 og si at det er usikkert hvor mange som kommer; så om de kan være litt fleksible hadde det vært fint.
Hypnotisk loverboy
Sandoon's Avatar
Jeg kommer, og håper på mange gode diskusjoner
I <3 DMT
Trådstarter
Flott sandoon
kommer jeg også, men håper jeg får skaffa litt penger, kjedelig å sitte på peppez uten å få spist litt :/
I <3 DMT
Trådstarter
Alltid greit og ha med penger Men tror ikke det er helt nødvendig, man kan jo velge og spise før man kommer, for å bare ta et glass vann på peppes..
joa, mye mulig, håper det blir bra middag i heimen den dagen da

kl. slett skulle vi møtes? og det ble den 4. feb?
Sist endret av Luci Tristis; 22. januar 2012 kl. 16:58.
Does not forgive
Buddapower's Avatar
Sitat av Luci Tristis Vis innlegg
joa, mye mulig, håper det blir bra middag i heimen den dagen da

kl. slett skulle vi møtes? og det ble den 4. feb?
Vis hele sitatet...
4. Feb kl. 17.00 ved tigeren utenfor Østbanehallen
I <3 DMT
Trådstarter
Ved trafikanten ja.
Hjerneskadet Shitkid
CHillZoNE's Avatar
FAEN! Jeg skal jo selvfølgelig bort den ENE dagen der i hele jævla februar. men KANSKJE jeg kan rekke det, men det er sånn autofil/atv sak i lier den dagen. SÅ grådig typisk! -.-
Har det vært mest it og vanlige lovlige debatter på treffene eller mer tabu/ulovlighet/rus-prat?
Hjerneskadet Shitkid
CHillZoNE's Avatar
Det er vel egentlig kun høflige normer og generell saklighet som råder såvidt ejg har forstått. "rus-prat" er vel så mangt, men man kan vel prøve å styre unna de klassiske "å fy faen da var jeg såååå mongorusa" samtalene
I <3 DMT
Trådstarter
Prat om akkurat det du har lyst til

Har nå bestilt bord hos peppes 4 feb kl 17:00 ish. Bord til 15 stykker ca, og blir vi fler trenger jeg bare ta en telefon så fikses det rimelig kjapt.
Jeg reiser til Halden på mandag, og om jeg har mulighet til å komme, hopper jeg på toget inn til Oslo den 4. feb!
Sist endret av Dimergon; 25. januar 2012 kl. 23:03.
Dette blir kos! men, prensenterer folk seg med ekte navn eller med Freak navn? aldri vøri med på et slikt møte før
Sitat av Luring3n Vis innlegg
Dette blir kos! men, prensenterer folk seg med ekte navn eller med Freak navn? aldri vøri med på et slikt møte før
Vis hele sitatet...
Man presenterer seg ofte med nick, det er jo det man kjenner folk på.
Ser ut til at jeg er bankers med. Gleder meg!
Jammen da blir detta koselig ser frem til å møte dere
I <3 DMT
Trådstarter
Hei, Mitt navn er saint123 Tror kanskje jeg introduserer meg med mitt vanlige navn, eventuelt et annet pseudonym. Så kan dere freaks prøve gjette dere frem til hvem som er "Saint123".
jeg er med
Flott å se at så mange møter! Gleder meg masse til å se alle bak nickene, alltid like spennende. Håper det blir like kult som forrige gang
Jeg er mest sannsynlig med!