Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 2292
Substans: LSD 250µg White Flush blotter (2 hits)
Hvem: Mann, 30 år, uten sitter
Når: November 2017
Hvor: Nord-Norge
Setting: passe stort bolighus.

Dette var altså min tredje tur på syre (og psykedelika generellt). etter en grei førstetur og en kjipp andretur

Lørdagen var blinket ut som en egnet dato en stund. Livet føltes ok, jeg har ikke ordinær jobb, men en fungerende arbeidspraksis med grei utsikt til å komme videre, forrige gang gikk jeg på tomgang. Dessuten var jeg uthvilt denne gang; så for meg å starte rundt 1500, men sov litt lenger og la det på tunga rundt 1640, og svelgte det noen minutter eterpå. Når du har tura noen ganger så lærer du litt, ble vel enkelt brødmåltid før dette, så tannpuss, barbering og dusj, man bør ha gjort alt man føler man bør gjøre for velværens skyld. Labtop med høytalere var koblet opp i stua, og en større pose Haribo (anbefales på tur) og pose småsjokolader var lagt på stuebordet. Alt annet låst og slått av.

Like etter at syra var konsumert kunne man rydde litt på plass. Hos meg ser det ut til at det tar litt tid før det virker, en til halvannen time. En playliste i winamp laget til turing ble supplert med et par låter jeg kom på var unnværlig. Men listen skulle ikke bli så mye brukt. Det var en noe kjedelig opptur, man begynte etterhvert å kjenne trykk i livet (en salgs opprykkfølelse) og fargene forandret seg sakte.

Etterhvert endte jeg opp på sofaen med meditasjonsmusikk fra youtube (mest buddha dreamer som ble brukt). Effektene ble sterkere, men det gikk tregt. Et pledd ble lagt over meg og det var nå det interessante skjedde.. Hvor lenge det varte er usikkert, men rundt 2030 var det vel over. Det kan synes som om de transcendentale effektene på LSD er sterkest mellom to og fire timer etter inntak, eller 3-5. Mens jeg lå under pleddet tenkte jeg bare positive tanker. Etterhvert var det om om en ble guidet, man så for seg positiviteten som en strøm på veggen, og man kunne se for seg hvordan den strømmet tilbake til en slags beholder, eller hva det måt te være. Var strømmen en slags saus eller gass ? Opplevelsen var en blanding av svake synseffekter og interne hallusinasjoner. Ikke alt huskes klart. Det kan være dette man opplever når man dør Det ble følt at en dør til en bekymringsløs tilværelse var funnet, tanketom, som å smelte sammen med altet, som vi jo i østlige religioner gjerne skal.Musikken spilte nok godt inn, slik munker bruker i templene. Energistrømmer suste gjennom hva som kunne være kosmos og inn til en kjerne (det kan være ens manifestasjon av gud, for det er jo personlig ?). Det var ikke rent positive tanker, en negativ strøm ble forestillt, men den nådde ikke opp. Alt dette var mest interne hallusinasjoner, på det mest intensive huskes ikke alt tydelig. Noe strømmet inn i en mambrane/celle el. Gleden var overveldene, det hadde dessuten begynt å regne ute, og man hørte dråpene på taket (noe undertegende liker). Men jeg var nærmest forvist til å ligge under pledd, det ble kalt når jeg tok det av, selv om jeg hadde genser på, på syre er regulering av kroppstemperatur noe jeg opplever annerledes.

Da disse følelsene vas over rundt 2030 var jeg nok på platået. Nå begynte litt rastløshet å melde seg. Var fast bestemt på å ikke gå ut før trippen var mot slutten, etter dårlige erfaringer før. Det merkes at tiden går sakte, frem til elvetiden, eller midnatt tikket klokken sakte. Det ble spist gummigodt og sjokolade som ikke var så godt. Det er interessant å kjenne på effekter når du går fra 120 til rundt 250 mic, merket lite av tankeloop slik jeg gjorde på de to første turene på førstnevnte dose. Men synseffektene var sterkere, en undervannfølelse som beskrevet i guide til LSD. Enkelte svake tracers. Men dårlig med mønstre og slikt. Det ble hørt på bla. Toto, fremdeles synes jeg musikk på LSD er oppskryt; dog må du høre etter for å få detaljene.

Gjennom hele turen tenke jeg på det som ble opplevd på sofaen. Man undrer seg over eksistensielle spørsmål; men får ikke noe godt svar, kanskje er universet, gud og djevelen inni oss. Og frykt er vel persnlig betinget. Tenkte også en del negative tanker, karikaturer og slikt, men det plaget meg ikke noe særlig. Det er vanskelig å vite hvilke tanker som skyldes at du graver i hodet, er en annerledes rus enn kong alkohol dette. Og livet mitt; var det så mye å tenke over, tja, man trenger vel ikke å gjøre så mye ut av seg, men tenke positivt og sånt. Er ikke så sosial og det fikk vel bli slik det blir. Og mer aksept for at det som skjer bare skjer ? Hva gjelder personlig fykt så har jeg vel noen hygiene-fobier. Jeg har forøvrig asperger og fikk diagnose sent. Nå som ting bølget og svaiet ville det være noe ekkelt hærsk og søle med slikt, og skulle linse(r) dette av øyet ville det bli trøbbel). Kjente ikke på øyene før jeg var nesten landet, og de satt fast.

Ble mer musikk (litt rock og div), godtespissing og gåturer inne. Ute regnet det en hel del. Skulle tidligst gå utendørs nærmere midnatt, men det ble utsatt. Magen rumlet, og det ble konsumert et polarbrød (som så komisk smått ut, ) og et halvråttent eple som ikke var godt. Pringles og Cola (brusen altså) ble åpent, det smaker bedre uti trippen). Noenfargene er noe jeg liker, men går glipp av naturen (mørketid) på over 200 mic, var dog oppskryt på forrige tur. I badspeilet så jeg litt ekkel ut, men sjønte hele tiden at jeg var på tur. Gikk rundt i forskjellige rom, portretter svaiet og alt det. ble mer buddha musikk, men følte ikke det samme. Men kjelleretasjen ble ikke besøkt enda. Tenkte å gå ned, men så litt ut som en grotte, ble utsettelse, litt teit, man må våge litt Har lenge følt at noe henger over denne del av (mine foreldres) hus, mener å ha hørt stemmer her noen ganger gjennom tiden. Men sengen min sto der fint,boden uten vindu var normal.

Klokken var rundt 0330, da jeg presset meg til å gå utendørs tross regnet. Nedi gaten var det kommet julelys, det så koselig ut, nå var det snart jul, man gikk litt kry der ute, litt windowshopping, så opp i boligfelt, og tilbake hjem. Nå varte turen lenger enn ventet, hadde regnet med å være ferdig rundt 0500 , men selv i åttetiden var synet ikke helt i vater. Hadde ryddet på plass elektronisk og div. Nå kom enkelte tvangshandlinger jeg har tilbake, litt irritasjon da jeg skrudde opp pc utstyr på vanlig plass. Fikk i meg litt pytt i panne jeg stekte på morgenen og var vel i seng nærmere 0900. Har sovet litt lengre i det siste, og kan for første gang ha godt i søvne. Om det skyldes turen er uvisst.

Totalt sett en grei tur, usikker på om jeg skal gå dypere etterhvert (snuser på heftigere syre, litt lyst på Ketamin, Salvia osv) eller gi meg mens leken er god. Kanskje utforske meditasjon, men det er kanskje for kjedelig. Litt kjedelig uten selskap, men vil helst ikke rekruttere folk til denne aktivitet, som jo kan være farlig for noen.
Sist endret av [protus]; 7. desember 2017 kl. 04:09.
Anonym bruker
"Kvalm Ringsel"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sopp er og anbefale alene. Er mye heftigere og intenst (men kort)
Fin historie.
Hvordan er naturen på rundt 250 mic ? (om det var det jeg faktisk inntok, tror det var i nærheten grunnet "undervannsynet")
Synes det var oppskryt på halvparten av den dosen.

Ellers er det en del motorstøy (biler) ved huset jeg har trippet i tre ganger nå. Lærte meg å akseptere det, kan det bli mer plagsomt på høye doser ?
[/u]QUOTE='[protus];3412521']Hvordan er naturen på rundt 250 mic ?[/quote]

Personlig syntes jeg lsd inne gir meg følelsen av å sitte i fengsel. Alt annet enn naturen er uaktelt for min del når jeg skal ture, så jeg turer heller aldri på vinterhalvåret.

Vanskelig å sette ord på hva som skjer i naturen, men det er jo en del flere inntrykk å fange opp da. Dessuten er alt naturlig, naturlig nok.
Sitat av [protus] Vis innlegg
En playliste i winamp laget til turing ble supplert med et par låter jeg kom på var unnværlig
Vis hele sitatet...
Så du rocker fortsatt Winamp?
Må være fint å gå i nydelig snø som glinser i opptrykka skiløype på kveldstid på lsd? Denne er i skogen

Har en lapp å tenker gjøre det imorra eller lørdag. Men første syretur i boblejakke og kanskje ski... Hmmm
Sist endret av Kutulu; 8. desember 2017 kl. 02:37. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Høres helt nydelig ut Kutulu Hadde en tur i fjor vinter hvor jeg var i bakken en hel dag og sto brett, ca. 260 ug. Anbefales på det varmeste for litt erfarene trippere. Kvelden ble avsluttet med snøbading og badstue, wim hof style.
Sitat av Antimatter08 Vis innlegg
Så du rocker fortsatt Winamp?
Vis hele sitatet...
Er praktisk ja, skal ikke sysle så mye med internett når du turer. Men bør helst ha FLAC eller wav-filer.

Sitat av Ferigo Vis innlegg
Kvelden ble avsluttet med snøbading og badstue, wim hof style.
Vis hele sitatet...
Har bare dusjet på syre og det var ikke noe spessielt ved det. Er årevis siden jeg har godt på ski i det hele tatt, så sitter nok langt inne for min del. Å møte på folk (særlig de som vil snakke) kan være vanskelig også på disse dosene om du ikke er kommet litt ned.
Sist endret av [protus]; 8. desember 2017 kl. 22:45. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Skjønner det. Brukte Winamp sjøl jeg. Ble nesten litt nostalgisk