Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 4465
Anonym bruker
"Identisk Mink"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Skriver dette kort for å ikke overkomplisere:

Møtte en jente jeg likte veldig godt, hun hadde alt jeg ønsket i en jente, men har seg slik at flytting osv osv at det ikke går...

Hater å dra ut på byen så har brukt tinder en god stund.. men det er vanskelig å finne noen som er på samme grensesnitt som meg. Føler meg bare stuck, alt og alle går fremover mens jeg er i den samme båten som ikke går fremover..

Drit kjipt at det ikke går med denne jenta selv om jeg ikke har rukket å bli forelsket en gang, men jeg visste fra første stund at det ville jeg bli.

Vet ikke hvorfor jeg skriver dette engang, er nok bare terapi for meg..
Ja, slikt suger. Men det går over. Det er klisje, men det er klisje av en grunn.
Anonym bruker
"Nyfiken Husmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ikke stress med å let så mye. Fokuser på å ha det gøy, nyt livet, ta opp kontakt med kompiser som har blitt nedprioritert når du styrte på med dama. Ta vare på folka du har i livet ditt. Vær tålmodig med deg selv. Til slutt finner du ut at ting ordner seg, og det er som regel da det kommer ny dame og forelskelse. Rinse and repeat.
Anonym bruker
"Forelsket Grindhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Ikke stress med å let så mye. Fokuser på å ha det gøy, nyt livet, ta opp kontakt med kompiser som har blitt nedprioritert når du styrte på med dama. Ta vare på folka du har i livet ditt. Vær tålmodig med deg selv. Til slutt finner du ut at ting ordner seg, og det er som regel da det kommer ny dame og forelskelse. Rinse and repeat.
Vis hele sitatet...
Tja - er nettopp dette jeg har gjort, jeg har ikke hatt dame eller en sammenhengende greie med ei dame på snart 8 år - ved å gjøre nettopp dette. I alderen 17-20 var det ikke noe problem, og har selv ingen tro på at jeg noensinne får meg noe varig. Jeg er snart 30...
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Ikke stress med å let så mye. Fokuser på å ha det gøy, nyt livet, ta opp kontakt med kompiser som har blitt nedprioritert når du styrte på med dama. Ta vare på folka du har i livet ditt. Vær tålmodig med deg selv. Til slutt finner du ut at ting ordner seg, og det er som regel da det kommer ny dame og forelskelse. Rinse and repeat.
Vis hele sitatet...
kunne ikke vært mer enig!

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Tja - er nettopp dette jeg har gjort, jeg har ikke hatt dame eller en sammenhengende greie med ei dame på snart 8 år - ved å gjøre nettopp dette. I alderen 17-20 var det ikke noe problem, og har selv ingen tro på at jeg noensinne får meg noe varig. Jeg er snart 30...
Vis hele sitatet...
google corey wayne
Bitter og sur.
Hydra's Avatar
Hei!

"Bare vent, alle får, Sara fikk da hu var 90 år"

Jeg har følt på det samme som du fremstiller. Jeg er heldigvis noen år yngre enn deg, men det som er viktig for deg å fokusere på er at ingenting er forsent. Altså, du er snart 30 år, sett at du møter din store kjærlighet i køen på Coop, dater henne i fem år og får barn med henne. Hvis hun er tre år yngre enn deg mener jeg det er en perfekt alder å bli forelder på og starte et ordentlig stabilt liv.

Snakket meg kanskje litt ut av kontekst nå, men som nevnt over her, lev livet, ha det gøy, ikke la noe forhindre deg i å kose deg! Dra på turer, dra på festivaler og opplev så mye du kan! Vedder på at det finnes mange karer over det ganske land som er 25 år, tobarnsfar og drømmer om å kunne ta seg en guttetur til Køben men har ikke har muligheten fordi de sitter med stasjonsvogn, kone og barn. For kanskje det er akkurat i Køben din fremtidige bedre halvdel befinner seg?

Når det kommer til tinder er det absolutt ingen dum arena for å sjekke damer. Av erfaring har det blitt med at jeg har ligget med dem og tenkt at nok var nok. Når GPS-teknologi blir satt i bruk for å hooke med fremmede mennesker i nærområdet føler jeg det ofte blir litt falskt.

Selvom dette ble veldig dårlig formulert håper jeg at jeg klarte å lette litt på smilebåndet ditt. Husk at du ikke må grave deg ned i et hull bare fordi du ikke lever i et scenario du skulle ønske du gjorde. Kjærligheten kan komme ikveld, i morgen, neste uke eller neste år. Ikke stress, alt i sin tid!

Lykke masse til!
Anonym bruker
"Definert Hydra"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Heldig du som kan føle noe under depresjonen din. Når jeg er i depresjon så mister jeg absolutt all interesse for jenter og kjærlighet, selv de jeg for eksempel har likt før depresjonen startet blir plutselig helt uinteressant. Mange potensielt gode forhold har blitt ødelagt fordi jeg har avblåst jenter når depresjoner har startet.

Så kos deg med følelsene dine du. Depresjon der man faktisk føler noe, selv om det er tristhet, er 1000 ganger bedre enn depresjoner der man ikke lenger er i stand til å føle følelser.
Et godt tips er å slutte å tenke at du skal finne deg dame og at det er viktig, det er gjerne da det ikke skjer.
Lev heller livet normalt som mange over her nevner og kjærligheten vil finne deg, sjeldent det funker å lete etter den.
Sitat av Slæsken Vis innlegg
Et godt tips er å slutte å tenke at du skal finne deg dame og at det er viktig, det er gjerne da det ikke skjer.
Lev heller livet normalt som mange over her nevner og kjærligheten vil finne deg, sjeldent det funker å lete etter den.
Vis hele sitatet...
Passelig uenig der. Drømmedama kommer neppe om du bare jobber/henger med venner. Det kan skje såklart, men hva er sjangsen? Hvordan skal du finne henne uten å lete? Hun kommer ikke bare å introduserer seg helt tilfeldig akuratt.

Lev livet normalt er jeg 100% for, men dra å møt jenter i tilegg, jobb med deg selv (kosthold, trening, sosiale ferdigheter osv). Gjør deg selv til en bedre mann, og ikke tenk at du MÅ ha en jente i livet for å være lykkelig. Jenter er bare en bonus.
Sitat av iColdman Vis innlegg
Passelig uenig der. Drømmedama kommer neppe om du bare jobber/henger med venner. Det kan skje såklart, men hva er sjangsen? Hvordan skal du finne henne uten å lete? Hun kommer ikke bare å introduserer seg helt tilfeldig akuratt.

Lev livet normalt er jeg 100% for, men dra å møt jenter i tilegg, jobb med deg selv (kosthold, trening, sosiale ferdigheter osv). Gjør deg selv til en bedre mann, og ikke tenk at du MÅ ha en jente i livet for å være lykkelig. Jenter er bare en bonus.
Vis hele sitatet...
Jeg tror faktisk sitatet over her stemmer sånn halvveis. Om du bare lar det skjer naturlig, vil alt virke veldig mye riktigere. Eneste du får ved å "jakte" er fuckfriends, du finner aldri livet drømmedama om du konstant prøver å finne hun.
Anonym bruker
"Definert Hydra"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Slæsken Vis innlegg
Et godt tips er å slutte å tenke at du skal finne deg dame og at det er viktig, det er gjerne da det ikke skjer.
Lev heller livet normalt som mange over her nevner og kjærligheten vil finne deg, sjeldent det funker å lete etter den.
Vis hele sitatet...
Dette er pisspreik ut av helvete. Oppsøker man ikke situasjoner der det er mulighet for å møte eventuelle partnere så vil du åpenbart ikke møte noen mulige partnere. Det kan kanskje fungere for noen å sitte på rommet og spille WOW på fritiden når man ikke jobber, men folk flest må ut og være sosiale og "lete" litt for å kunne finne en eventuell partner.

Sitat av iColdman Vis innlegg
Lev livet normalt er jeg 100% for, men dra å møt jenter i tilegg, jobb med deg selv (kosthold, trening, sosiale ferdigheter osv). Gjør deg selv til en bedre mann, og ikke tenk at du MÅ ha en jente i livet for å være lykkelig. Jenter er bare en bonus.
Vis hele sitatet...
100% this. Prøver man ikke så skjer det heller ikke noe, men hvis du er desperat så lyser gjerne det også gjennom så da kan du nesten like så greit sitte på rommet og game WOW på fritiden din som Slæsken sier.

Det er 4 eller 5 år siden mitt siste forhold endte og jeg storkoser meg. Jeg har litt fuckfriends og ONS'er her og der men vil ikke at det skal bli noe mer, og da skjer ikke det. Men noe forhold har jeg ikke på magisk vis endt opp i på de her 4-5 årene selv om jeg ikke prøver på det eller er interessert i det.
Sitat av Poverud Vis innlegg
Jeg tror faktisk sitatet over her stemmer sånn halvveis. Om du bare lar det skjer naturlig, vil alt virke veldig mye riktigere. Eneste du får ved å "jakte" er fuckfriends, du finner aldri livet drømmedama om du konstant prøver å finne hun.
Vis hele sitatet...
Mener ikke at du bør fokusere all energi på å finne en dame. Men å ikke gjøre noe reduseres sjangsen kraftig. Etter min personlige erfaring blir flesteparten av jentene jeg hooker på fest interresert i noe mer. Er utrolig mange fler muligheter for meg nå enn før jeg begynte å møte jenter på eget initiativ vertfall.
Sitat av Poverud Vis innlegg
Jeg tror faktisk sitatet over her stemmer sånn halvveis. Om du bare lar det skjer naturlig, vil alt virke veldig mye riktigere. Eneste du får ved å "jakte" er fuckfriends, du finner aldri livet drømmedama om du konstant prøver å finne hun.
Vis hele sitatet...
Satt på nettet å "jaktet". Ja, ble endel fuckfriends, var egentlig det jeg var ute etter, men vil si at jeg fant drømmedama til slutt. Forholdet har nå 15 år på nakken, aldri si aldri