Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 3480
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Jeg har både apparater med Apple 30-pin dock connector og Apple Lightning connector, men det begynner å bli tynt med ledninger til dem.

Litt rask googling viser at 3.-parts fra hvertfall sistnevnte har blitt blokkert fra iOS 7, og at The Wirecutter (som DonTomaso stoler på) anbefaler Anker (som Amazon ikke sender til Norge. gg wp.).

Jeg har lyst på hvertfall 3 av hver, til USB-A-hann.

What do?

Skaffe Anker via Jetcarrier? Kjøpe massevis av billigjall i håp om at et par av dem ikke har produksjonsfeil, og holder en stund? Krype til korset og selge nyrene for å ha Autentisk Apple? Annet?
Potetgullkjenner
FatMan's Avatar
Finner jo ladere på typ TGR og Clas Ohlson for en hundrings?
Eventuelt bestille fra masse forskjellige selgere på ebay
Mulig jeg er et miljøsvin, men jeg pleier å bestille i stort kvanta fra sider som Aliexpress. Dårligere kvalitet, men koster rundt 8,- per stk, mot 100-150 på Clas. De fungerer fullt ut på IOS 7 også.
Sist endret av morgenstern; 10. mars 2017 kl. 00:29.
<?php echo 'VIF'; ?>
datagutten's Avatar
Se etter kabler merket "made for iPhone", de skal være godkjent og fungere.
Kjøp Anker-kabler via Ebay. Det er massevis av selgere som sender fraktfritt til Norge.