Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  225 43028
Kortet snart tomt førr pæng...

Hoften mine vibrere fortsatt fra den insentive hoppinga på dansegulvet...

Ble nesten andpusten..

TENOUTTATEN! WOULD PARTY AGAIN!
Sær som enhver
Bangfish's Avatar
Jaja, takk for i dag!
Takk for en super dag! Møtte mange hyggelige mennesker, som jeg ser fram til å møte igjen! Gleder meg til fremtidige sammenkomster! :-)
LOL... Skulle egentlig være i Oslo denne helgen, uvitende om at FF var samtidig. Slo fra meg turen i siste liten, og her sitter jeg full, alene og angrer som en hund. Somma bitch!
Får heller prøve neste år!
Kjempe hyggelig å møte kjente og ukjente og ser frem til neste gang. Og en spesiell tak til pådriver Jonta og hovedarrangør Cappy som satte hjulene sving og sørget for at det ble noe av, og alle andre som har hatt en finger med i spillet
Hadde det rimelig bra.

Får se om jeg får dratt neste år, hvis ikke får jeg nok til året etter.

Sånn Jonta, da har jeg avatar.
Takk for en fin fest folkens
shiiiibe mjau mjau!!
aeon_illuminate's Avatar
Takk for bra fest, ble liv mot slutten^^. Ellers så er jeg fyllesjuk som bare satan akkurat nå.
Kjempefin fest! Synd jeg kom så sent. Hyggelig å møte kjente og ukjente. Spesiell takk til Cappy og Jonta, da.
Kommer det timelapse video?
Sitat av Lacertosus Vis innlegg
Kommer det timelapse video?
Vis hele sitatet...
Nei. ingen som stilte opp med fotoutstyr i år.
Sitat av moret Vis innlegg
Nei. ingen som stilte opp med fotoutstyr i år.
Vis hele sitatet...
Thank god. Jeg begynte å bli full en stund før jeg dro. Greide å drikke av feil Øl ved et par...eller flere anledninger.
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Takk for hyggelig lag! Kjekt hilse på nye og gamle freakere.
Sist endret av Tias; 16. juni 2013 kl. 19:53.
Takk for bra fest.
Mange nye og gamle fjes!

Hvordan gikk det med økonomien denne gangen?
DiSaPPoInTeD HoRsE
Cappy's Avatar
Trådstarter
Jeg storkoste meg, ble kjent med enda flere artige freaks. Det er noe rart med å møte personene bak nickene for å oppleve at de er TOTALT annerledes enn hva man hadde forventet seg. Like sjokkerende hver gang.

Må takke crewet, OnAirRadio, Thoryllo, Bangfish, Moret, Jonta, Solnørdal, Koren og sist men ikke minst WeAreFiasko for den flotte debuten. Helt til slutt må Turbolego få litt creds for den episke dansestilen som rocka gulvet i tre strake timer.

Håper vi sees neste år!
Sist endret av Cappy; 17. juni 2013 kl. 01:11.
Godt og se at folk planlegger neste år allerede Da skal jeg få det til Jonta nå har du sitt det ok ??
Æ va der da... Kosli greier =)
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Takk:

Tusen, tusen takk. Til Cappy. For å, y'know, gjøre alt. Og bra vertskap. For en mann! ♥

Takk også til nso for ████████████ og buttons, Forconin for å ta vare på de vesle trønderne jeg kom nedover med, Nichotin for interessant samtale og bidrag til kostymekonkurranse (om nso eller han vinner bestemmes i løpet av kort tid), ikke luni, fordi hun tenkte på å få spilt Alt her i livet men stakk før det skulle bli, Onairradio for program og sukkertøy og sponsing (og dansing =), Thoryllo for å stille opp med anekdoter der, Solnørdal og Marius Koren og WeAreFiasco for untz untz og rigging av stoler og bord, Mofse for hyggelige ord (pics mafakka!), den nesten-nakne som ble bært rundt og filmet, m.m. (forventer å få se opptaket), Turbolego for anbefaling og energisk dansing som vanlig, FreakNo.7 for windmilling (!), Snilepisk for avatar og dobbelt lag med freaky, twisted_shroom for gledesspredning ♥, Stormen for fortellinger fra over fjorden, Bangfish og Pyromanic for hyggelig gjensyn (long time no see!), Echuz for… rødt hår (wtf man =), meitemark for hutrehygge, MeTheWall og mentalmelt for hyggelige samtaler, Raymond for idé til ny kjøkkengadget, BomberMan og Afasar for bra selskap på toget nedover, slashdot for tilbud om Nanny State, den/de som surret Al-folie rundt et tre for fortreffet i Sofienbergparken og moret for billettselging.

Jeg husker jo andre også, men med mange folk og lite tid fikk jeg ikke skravlet med alle.

http://i.imgur.com/noXmtEN.jpg

Shownotes:

- Pocketmod
- m♥np (NSFW)
- Derren Brown
- Brain in a vat
- lift.do

Om det mot formodning var andre ting jeg jabbet hull i hoder om, og som jeg lovte å lenke til: skrik ut.

Ymse sitater:

«Fåkk deg i hælvete!»

«La oss hoppe.»

«AAAAAAAAAAH!»

De ser kanskje litt makabre ut slik, men de er fra forskjellige sammenhenger.

Respons:

Sitat av Oddiii Vis innlegg
Funka ikke for meg heller i år kijpt Men skal være bedre forberedt neste år ses da :P
Vis hele sitatet...
Sitat av Oddiii Vis innlegg
Godt og se at folk planlegger neste år allerede Da skal jeg få det til Jonta nå har du sitt det ok ??
Vis hele sitatet...
Hamburgerforgiftning denne gangen også?
Sitat av Lucy In The Sky Vis innlegg
Greide å drikke av feil Øl ved et par...eller flere anledninger.
Vis hele sitatet...
Ikke rart, med ansamlingen ved døra. *finner opp øl-navnelapp-magneter*
Sitat av Grimdoc Vis innlegg
Hvordan gikk det med økonomien denne gangen?
Vis hele sitatet...
Vi strekker oss mot nye høyder! Både i finansspørsmål og kryptiske utsagn.

Spørsmål:

Særlig til de som har vært med før: Hva kunne vært gjort annerledes/bedre? Hva var bedre nå enn ifjor? Hva syntes dere om antall sitteplasser? Musikkvolum?

Administrativt:

Dette innlegget har gjennomgått sensur, i samsvar med nFF-regel #26.
jamen yolo da.
luni's Avatar
Sitat av Jonta Vis innlegg
ikke luni, fordi hun tenkte på å få spilt Alt her i livet men stakk før det skulle bli,
Vis hele sitatet...
Her må jeg få si at jeg var oppe og spurte om ikke de kunne sette den på mellom et par sanger, og at de gjerne kunne streame fra min mobil hvis ikke de hadde spotify/itunes tilgjengelig, men ble avspist med "Eeeh, kanskje før neste sett... kanskje." som jeg ikke ante når ville komme. Ble den spilt etter at jeg stakk?
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Nei. De la inn en pause på to minutter klokka to, og da trodde jeg de skulle sette den på. Mente å huske jeg sa til deg at de skulle spille den da.

Jaja, jeg tror noen av oss horer klappet litt, og forstod det slik at du måtte på jobb dagen etter (:
Sitat av Jonta Vis innlegg
den nesten-nakne som ble bært rundt og filmet, m.m. (forventer å få se opptaket)
Vis hele sitatet...

Filmen er til redigering og vil bli publisert når jeg får OK fra den halvnakne!

Sitat av Jonta Vis innlegg
Nichotin for interessant samtale og bidrag til kostymekonkurranse (om nso eller han vinner bestemmes i løpet av kort tid)
Vis hele sitatet...
Visste faktisk ikke at det var en kostymekonkurranse på gang. Tror egentlig nso bør vinne den der, for jeg gikk bare casual!

Du er forresten søtere enn jeg noen sinne kunne forestilt meg, Jonta. Hadde du vært en kebab, hadde jeg spist deg!

Ellers, sabla fet fest, og all kudos til initiativtakerne. Årets største samling med «skumle folk fra internett», fo sho
Synd jeg ikke fikk med meg så mye som jeg ville. Men jeg fikk i alle fall anledning til å være en av de «skumle folkene fra internett». O.G. Gangstah mofo.

Nei, fikk ikke med meg noe om kostyme heller. Men jeg ville gitt deg et KP for ditt, Nichotin.
Sist endret av Lucy In The Sky; 23. juni 2013 kl. 15:26.
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Sitat av Nichotin Vis innlegg
Visste faktisk ikke at det var en kostymekonkurranse på gang. Tror egentlig nso bør vinne den der, for jeg gikk bare casual!
Vis hele sitatet...
Vi bare later som om du hadde på deg kostyme, mest så nso kan tape, fordi han var out of character hele kvelden.

Premie kan du få om du deltar i Posecontest #8.
Du er forresten søtere enn jeg noen sinne kunne forestilt meg, Jonta. Hadde du vært en kebab, hadde jeg spist deg!
Vis hele sitatet...
Awww! ♥♥♥

Da vet jeg hva jeg skal kle meg ut som på FF14.
Jeg skal kle meg som en dildo neste freakfest. Vennligst ikke hopp på meg jenter.
Standard medlem
Bombasa's Avatar
Sitat av Obster Vis innlegg
Jeg skal kle meg som en dildo neste freakfest. Vennligst ikke hopp på meg jenter.
Vis hele sitatet...
Ville vært mer redd for at guttene går apeshit på deg enn jentene.
Sist endret av Bombasa; 23. juni 2013 kl. 20:04.