Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3185 288656
Lastet ned aftermath nå men det innstallerte ikke, er det noe jeg kan gjøre manuelt?

Det bare lastet ned så forsvant det.
PS3 forresten..
Noen som vet hvor mange FPS man får med et 670 med bf3 på ultra? Innkjøp av 670 i kveld!
Sitat av Bl1zzarD Vis innlegg
Noen som vet hvor mange FPS man får med et 670 med bf3 på ultra?
Vis hele sitatet...
Let me google that for you.
Når jeg skulle spille litt multiplayer i dag begynte jeg bare å snurre rundt. Beveger ikke på musa eller noe, unplugga den tilogmed, snurrer fortsatt.
Det har skjedd meg noen ganger før, men da måtte jeg bare restarte BF3, så løste det seg. Når har jeg reboota PCen 2 ganger i ag, og snurrer enda..

Noen som har samme problem/vet hvordan man fikser dette? Overraskende lite hjelp etter littt googling.
Hawaiian organ donor
daimeno's Avatar
Sitat av sgt_coke Vis innlegg
Når jeg skulle spille litt multiplayer i dag begynte jeg bare å snurre rundt. Beveger ikke på musa eller noe, unplugga den tilogmed, snurrer fortsatt.
Det har skjedd meg noen ganger før, men da måtte jeg bare restarte BF3, så løste det seg. Når har jeg reboota PCen 2 ganger i ag, og snurrer enda..

Noen som har samme problem/vet hvordan man fikser dette? Overraskende lite hjelp etter littt googling.
Vis hele sitatet...
Du har ingen andre kontrollere tilkoblet? Ratt eller gamepad f.eks?
Sitat av sgt_coke Vis innlegg
Når jeg skulle spille litt multiplayer i dag begynte jeg bare å snurre rundt. Beveger ikke på musa eller noe, unplugga den tilogmed, snurrer fortsatt.
Det har skjedd meg noen ganger før, men da måtte jeg bare restarte BF3, så løste det seg. Når har jeg reboota PCen 2 ganger i ag, og snurrer enda..

Noen som har samme problem/vet hvordan man fikser dette? Overraskende lite hjelp etter littt googling.
Vis hele sitatet...
Hva slags mus har du? Noen kompiser av meg som er helt Razer-frelst har opplevd at musa begynner å leve sitt eget liv etter hvert.

Om du har en xbox-kontroller elns koblet til, ville jeg koblet ut den.
Sist endret av Eplekjekk; 6. januar 2013 kl. 09:09.
Sitat av sgt_coke Vis innlegg
Når jeg skulle spille litt multiplayer i dag begynte jeg bare å snurre rundt. Beveger ikke på musa eller noe, unplugga den tilogmed, snurrer fortsatt.
Det har skjedd meg noen ganger før, men da måtte jeg bare restarte BF3, så løste det seg. Når har jeg reboota PCen 2 ganger i ag, og snurrer enda..

Noen som har samme problem/vet hvordan man fikser dette? Overraskende lite hjelp etter littt googling.
Vis hele sitatet...
Jeg har ofte dette problemet, løsningen er å krabbe under pulten og plugge ut rattet..
Spiller kun med mus og tastatur, ikke ratt, joysticks etc. Har ikke opplevd at musa lever sitt eget liv.

Sitat av sgt_coke Vis innlegg
Spiller kun med mus og tastatur, ikke ratt, joysticks etc. Har ikke opplevd at musa lever sitt eget liv.
Vis hele sitatet...
Prøvde nå å dra ut av jeg hadde av USB i PCen, hjalp ikke.

Det skal sies at det først skjer etter at jeg begynner å bruke musa, og beveger meg rundt i spillet. Før det virker alt som normalt.
Når jeg dør, spawner jeg som normalt, men når jeg beveger meg og bruker musa litt, begynner jeg og snurre.
Installerte BF3 på laptopen..
Her er resultatet:
Etter 2 sekunder stopper det å virke.

Kode

Problemsignatur:
  Navn på problemhendelse:	APPCRASH
  Programnavn:	bf3.exe
  Programversjon:	1.5.0.0
  Tidsstempel for program:	50c39964
  Navn på feilmodul:	igd10umd32.dll
  Feilmodulversjon:	8.15.10.2272
  Tidsstempel for feilmodul:	4d138787
  Unntakskode:	c0000005
  Unntaksforskyvning:	0006bc74
  OS-versjon:	6.1.7600.2.0.0.768.3
  ID for nasjonal innstilling:	1044
  Tilleggsinformasjon 1:	0a9e
  Tilleggsinformasjon 2:	0a9e372d3b4ad19135b953a78882e789
  Tilleggsinformasjon 3:	0a9e
  Tilleggsinformasjon 4:	0a9e372d3b4ad19135b953a78882e789
Har fjernet TM fra install-folder, også inne i regedit.
Er det noen her som får til cinematic glitch? Jeg får det bare ikke til...
ヽ༼ຈل͜ຈ༽ノ
Lima's Avatar
Det klippet der er jo fra Juni, kan jo tenkes at de har fikset det siden da
▼ ... noen uker senere ... ▼
Jada. Vi vet at favorittspillet ditt er fult av bugs, men dette er en Battlefield 3 tråd.
Er tilbud på expansion packs på cdon nå
Sitat av Eplekjekk Vis innlegg
Greide nettopp å snipe en i jet. Hva synes dere?

http://www.youtube.com/watch?v=iR0cE...ature=youtu.be
Vis hele sitatet...
Det var ganske bra! Ikke sykeste pilot-snipen der ute men definitivt ikke dårlig!
Begrenset bruker
uaexed's Avatar
Shotgun på close quarters. BF3 er uslåelig bra. Kveldskosen fåes med bf3.
Har hatt det mye gøy på Close Quarters. Tidligere elsket jeg å kjøre DAO-12, men P90 med silencer, lasersikte og HOLO er konge. Trikset er å alltid hip-fire, som er ganske nøyaktig med komboen over. Er som regel medic, og har byttet ut med-packen med M320-Smoke, et fantastisk verktøy. Røyker ut fiender som camper, treffer jeg de dør de, lite som er så tilfredsstillende som å drepe noen med en røykgranat Vet jeg ikke hvor jeg blir skutt fra sender jeg en røykgranat i bakken og kommer i sikkerhet.
The World Is Yours
Dongerino's Avatar
Sitat av kakeflekk Vis innlegg
Har hatt det mye gøy på Close Quarters. Tidligere elsket jeg å kjøre DAO-12, men P90 med silencer, lasersikte og HOLO er konge. Trikset er å alltid hip-fire, som er ganske nøyaktig med komboen over. Er som regel medic, og har byttet ut med-packen med M320-Smoke, et fantastisk verktøy. Røyker ut fiender som camper, treffer jeg de dør de, lite som er så tilfredsstillende som å drepe noen med en røykgranat Vet jeg ikke hvor jeg blir skutt fra sender jeg en røykgranat i bakken og kommer i sikkerhet.
Vis hele sitatet...
Dør man av å bli truffet med en røykgranat? Hahahha, visste jeg ikke.

Hvis du liker P90'en burde du prøve M5K'en. Den har litt lite magasin men den er så ekstremt overpowered i Close/mid range. Bruker supressor og RDS på den, så har jeg en supressed pistol også. Raper folk som bare faen med den.

Brukte alltid å løpe rundt med USAS-12 og slug rounds når jeg ble sint og bare ville rape litt, men når jeg fikk testa M5K'en så bruker jeg basically kun den.
Jepp. Smoking kills...

Kommer nok ikke til å legge bort P90en. Deilig med stort magasin, om jeg blaster ut 20 kuler og dreper noen har jeg fortsatt skudd nok til å legge ned 3 fiender til før jeg lader. Det å måtte lade hele tiden på CQ er en dødsom. Noe av det kjipeste å spille CQ på random servere er at sikkert halvparten av teammatesa mine er support, men fortsatt går det ikke ann å få noe ammo på tross av at jeg skriker det ut en million ganger, kun bevæpnet med pistol. Selv ikke når jeg spør folk i chatten er det noen som reagerer...
Begrenset bruker
uaexed's Avatar
MP7 og M5K er bare konge så til de grader! Bruker exstended mag = rape. De beste closefire våpnene, de er bedre enn P90. MC870 er også helt syk. SPAS-12 med slugs hvis man blir sint.
The World Is Yours
Dongerino's Avatar
Sitat av uaexed Vis innlegg
MP7 og M5K er bare konge så til de grader! Bruker exstended mag = rape. De beste closefire våpnene, de er bedre enn P90. MC870 er også helt syk. SPAS-12 med slugs hvis man blir sint.
Vis hele sitatet...
Ja, glemte såklart av at jeg bruker extenden mag på M5K'en. Er jo enda litt lite ammo, men den reloader jo megakjapt.

SPAS-12 med slugs er dritgøy, så ultimat megarape så lenge man klarer å treffe.
Har aldri fått noe fot av slugs. DAO-12 har alltid vært min favoritt, men da med standard buckshot. 1-shot kill i nærkamp, og litt mer tilgivende på siktet enn med slugs. Helt grei skade på mid-range også. Noe som dog er morsomt er DAO-12 med frags eller slugs og 8x scope. Har drept folk på opp til ~300 meter avstand med setupen der.

Tok meg en runde med M5K nå. Funka jo greit, men P90 overgår den lett for meg. Sjanseløs med 21 kuler i magasinet på Ziba Tower når du får 3 fiender mot deg - du plaffer ned han første et millisekund fortere enn du hadde gjort med P90 kanskje, men med P90en får man ned de tre andre, og muligens han fjerde som kommer rundt hjørnet også før du lader... Fikk dog noen knife-kills når jeg gikk tom for ammo i nødsituasjoner
M5k er et beist , men liten. Bruker kun iron sights i cq. Den har ekstrem hip fireacc
Vurderer å kjøpe BF3, men er det slik at alle disse ekspansjonene er et must? Kjenner jeg får litt avsmak når det er flust med ekstrating man liksom *må* ha.
Jeg hadde lenge kun BF3 og trivdes med det. Har nå også kjøpt Close Quarters, men det er ikke noe must. Kan jo evt. kjøpe Premium som ikke er så dyrt - der følger alle ekspansjonene med.
Sitat av LTd Vis innlegg
Vurderer å kjøpe BF3, men er det slik at alle disse ekspansjonene er et must? Kjenner jeg får litt avsmak når det er flust med ekstrating man liksom *må* ha.
Vis hele sitatet...
Er ikke et must, men i min erfaring er det der de gode spillerne spiller. De som ikke bryr seg så mye gidder ikke kjøpe map packs. Nå har jeg riktig nok ikke spilt siden jeg fikk BO2 da
Noen som savner BF2?
Squad systemet? Commander? Artilleri? Ammo drop? 2 i samme fly? Ordrer?

Misforstå meg rett ,spilt i BF3 i utallige timer.
Sitat av SteenRNS Vis innlegg
Noen som savner BF2?
Squad systemet? Commander? Artilleri? Ammo drop? 2 i samme fly? Ordrer?

Misforstå meg rett ,spilt i BF3 i utallige timer.
Vis hele sitatet...
What?!

Du sier ikke at BF3 mangler squadsystem med ordrer og spotting etc?
Savner squadsystemet i BF2 enormt, der opplevde jeg faktisk titt og ofte at random squads jeg havnet i på offentlige servere kunne samarbeide og fungere.. Commo-rose systemet i BF2 var også bedre, selv om det er et millisekund kvikkere å spotte nå. Commander og ordre var også genialt. Artilleriet kunne jeg i grunn klart meg helt fint uten, men ammo drop og vehicle drop var ikke dumt. Fly liker jeg dog bedre i BF3, hvor de ikke er så villt OP som i 2-eren, men fortsatt fullstendig kapable og mer til. Skulle dog fortsatt sett at anti-air var kraftigere i BF3.
Sitat av kakeflekk Vis innlegg
Savner squadsystemet i BF2 enormt, der opplevde jeg faktisk titt og ofte at random squads jeg havnet i på offentlige servere kunne samarbeide og fungere.. Commo-rose systemet i BF2 var også bedre, selv om det er et millisekund kvikkere å spotte nå. Commander og ordre var også genialt. Artilleriet kunne jeg i grunn klart meg helt fint uten, men ammo drop og vehicle drop var ikke dumt. Fly liker jeg dog bedre i BF3, hvor de ikke er så villt OP som i 2-eren, men fortsatt fullstendig kapable og mer til. Skulle dog fortsatt sett at anti-air var kraftigere i BF3.
Vis hele sitatet...
Kort forklart, hvordan fungerer lagspillet i BF3? Er det generelt mye lagspill på offentlige servere? På BF2 synes jeg det veldig ofte fungerer veldig bra. Selv nesten 10 år etter lansering, kanskje fordi det kun er entusiastene som spiller det fortsatt, mens kidsa har gått til COD.
Sitat av LTd Vis innlegg
Kort forklart, hvordan fungerer lagspillet i BF3? Er det generelt mye lagspill på offentlige servere? På BF2 synes jeg det veldig ofte fungerer veldig bra. Selv nesten 10 år etter lansering, kanskje fordi det kun er entusiastene som spiller det fortsatt, mens kidsa har gått til COD.
Vis hele sitatet...
BF2 er fortsatt noe av det beste jeg noensinne har spilt.
BF3 når ikke feelingen av det spillet til knærne engang.
Var ikke meningen at detta skulle bli no hat tråd mot "nye" battlefield ,men er så mye jeg intenst hater med BF3.

Kartet suger i forhold til toern(Er jo bare ett salig rot)

Alt har blått filter

Auto spotting på minimap viss man ikke har lyd-demper.(Noe som vil si at viss du skyter uten ser absolutt ALLE hvor du er hen)

Tanks er ubrukelige med mindre man spiller feigt.

Burst og semi skyting er totalt ubrukelig.

CODifisert(Har ingenting imot COD ,men dette skulle lissom være
etterkommeren til BF2)

Bare 4 manns lag....

Kunne sikkert lista opp 100 grunner til hvorfor BF3 skuffa meg ,men ser ikke vitsen. Lei av å syte.
Har som sagt hatt det mye gøy i BF3 ,men ikke av de samme grunnene.
"Gå å spill BF2 da" er noe jeg har hørt ofte.
BF2 er utdatert for min del.

Man ville vinne i BF2. Man trengte taktikk og lagspill for å vinne i BF2.
BF2 veteraner skjønner hva jeg snakker om.
Sitat av SteenRNS Vis innlegg
BF2 er fortsatt noe av det beste jeg noensinne har spilt.
BF3 når ikke feelingen av det spillet til knærne engang.
Var ikke meningen at detta skulle bli no hat tråd mot "nye" battlefield ,men er så mye jeg intenst hater med BF3.

Kartet suger i forhold til toern(Er jo bare ett salig rot)

Jeg er ikke helt enig. Vanskeligere å holde styr på i starten, men mye mer spennende og mange nye muligheter når man kommer litt inn i det

Alt har blått filter

Auto spotting på minimap viss man ikke har lyd-demper.(Noe som vil si at viss du skyter uten ser absolutt ALLE hvor du er hen)

Det synes jeg er greit nok. Tvinger folk til å spille litt mer taktisk og ikke bare spraye fra hjemmestedet sitt så fort de ser noen, eller å ta kompromisset med lyddemper som man kan få på nesten alle våpen

Tanks er ubrukelige med mindre man spiller feigt.

Jeg er ikke noen god tanks-sjåfør, men har ofte opplevd at en god tank-sjåfør eller to har snudd stillinga helt i noen runder. Det jeg savner med tanks fra BF2 er at en engi i en tanks automagisk reparerer kjøretøy rundt, som gjorde at folk faktisk teama litt opp med kjøretøy også.

Burst og semi skyting er totalt ubrukelig.

Totalt uenig. I close quarters kjører man jo full-auto, men på litt større maps er semi-auto en gudsgave, om du ikke klarer å bruke det så ikke skyld på spillet.

CODifisert(Har ingenting imot COD ,men dette skulle lissom være
etterkommeren til BF2)

Bare 4 manns lag....

Litt enig på det første, helt enig på det andre punktet. Det nytter ikke å bare spille Operation Metro eller CQ hvis du ikke liker COD-ifisieringa, spill på større maps og det blir IMO noe helt annet.

Kunne sikkert lista opp 100 grunner til hvorfor BF3 skuffa meg ,men ser ikke vitsen. Lei av å syte.
Har som sagt hatt det mye gøy i BF3 ,men ikke av de samme grunnene.
"Gå å spill BF2 da" er noe jeg har hørt ofte.
BF2 er utdatert for min del.

Man ville vinne i BF2. Man trengte taktikk og lagspill for å vinne i BF2.
BF2 veteraner skjønner hva jeg snakker om.
Vis hele sitatet...

Jeg svarte i teksten med fet skrift hva min mening er
Autospotting: Hva hadde vært galt med bare en indikator for hvem retning skudd kom fra?
EA har virkelig ikke tillit til spillerne sine. Man kunne lett høre hvor skuddene kom fra i BF2.
Hvor mange krykker må deles ut lissom??
BF3 mer taktisk på grunn av dette?
Ja BF2 var ikke taktisk i det hele tatt. Alle bare løpte rundt å holdt inne skyteknappen...

Tanks
Hadde glemt det at du reparerte kjøretøyene rundt. Stort sett enig.

Burst/semi
Totalt uenig. Burst/semi er helt unødvendig i BF3. Bare la hver å holde knappen inne på litt lengre avstander.
Lever de fortsatt? Bare reload og tøm magasinet en gang til.

Ett lite tilegg her. Spillet legger opp til å bare fyre av så mye du kan på grunn av suppression.
Suppression er kult det ,men det støtter virkelig ikke oppunder semi/burst skyting.
Viss du blir suppressa går skuddene dine helt andre retninger enn der du sikter.
Geværløpet ditt kan stå 100% i panna på fienden og skuddet vil lande 5 meter til høyre/venstre/opp/ned.

COD i fisering
Har under 20 runder på metro i løpet av livet. Spiller bare CQ ,men tilogmed de brettene er for små.
Absolutt alle orginalbrettene som fulgte med BF var justert for RUSH og 24 player.
Har ikke noe mot RUSH ,men CONQUEST er det BF alltid har handlet om.
Viss du legger merke til layouten til de fleste kartene er de laget for å danne en tunnel slik at alle vil møtes på ett sted.
Metro er det mest tydelige eksempelet ,men legg merke til flaggposisjonen til flaggene på de andre banene.
De er nesten 100% på linje. Hvor mange brett i BF2 hadde dette? Ingen.

Beste brettene i BF3 er de som er hentet fra BF2. De er dummet litt ned ,men det er godkjent.

Back to Karkand pakken var den beste.
Armored kill handler BARE om kjøretøy.
Aftermath handler BARE om infanteri.
(Nevner ikke engang Close quarters. Ikke kall det battlefield.)

BF2 hadde kjøretøy og infanteri baserte flagg på hvert eneste brett.
Det vekslet mellom langdistanse kriging til nærkamp om flaggene.
Alle prøvde å holde teamleader i live. Hvor faan gir vel ikke folk i hvem som er teamleader BF3?
Det har jo ingenting å si. Du kan spawne på hvem du vil så lenge de lever.

TL;DR
BF2 sitt gameplay er bedre enn BF3 sitt selv om BF3 har gjort en del ting riktig og.
Våpenfølelsen er bra og grafikken er rå etc.
Sitat av SteenRNS Vis innlegg
Autospotting: Hva hadde vært galt med bare en indikator for hvem retning skudd kom fra?
EA har virkelig ikke tillit til spillerne sine. Man kunne lett høre hvor skuddene kom fra i BF2.
Hvor mange krykker må deles ut lissom??
BF3 mer taktisk på grunn av dette?
Ja BF2 var ikke taktisk i det hele tatt. Alle bare løpte rundt å holdt inne skyteknappen...

Tanks
Hadde glemt det at du reparerte kjøretøyene rundt. Stort sett enig.

Burst/semi
Totalt uenig. Burst/semi er helt unødvendig i BF3. Bare la hver å holde knappen inne på litt lengre avstander.
Lever de fortsatt? Bare reload og tøm magasinet en gang til.

Ett lite tilegg her. Spillet legger opp til å bare fyre av så mye du kan på grunn av suppression.
Suppression er kult det ,men det støtter virkelig ikke oppunder semi/burst skyting.
Viss du blir suppressa går skuddene dine helt andre retninger enn der du sikter.
Geværløpet ditt kan stå 100% i panna på fienden og skuddet vil lande 5 meter til høyre/venstre/opp/ned.

COD i fisering
Har under 20 runder på metro i løpet av livet. Spiller bare CQ ,men tilogmed de brettene er for små.
Absolutt alle orginalbrettene som fulgte med BF var justert for RUSH og 24 player.
Har ikke noe mot RUSH ,men CONQUEST er det BF alltid har handlet om.
Viss du legger merke til layouten til de fleste kartene er de laget for å danne en tunnel slik at alle vil møtes på ett sted.
Metro er det mest tydelige eksempelet ,men legg merke til flaggposisjonen til flaggene på de andre banene.
De er nesten 100% på linje. Hvor mange brett i BF2 hadde dette? Ingen.

Beste brettene i BF3 er de som er hentet fra BF2. De er dummet litt ned ,men det er godkjent.

Back to Karkand pakken var den beste.
Armored kill handler BARE om kjøretøy.
Aftermath handler BARE om infanteri.
(Nevner ikke engang Close quarters. Ikke kall det battlefield.)

BF2 hadde kjøretøy og infanteri baserte flagg på hvert eneste brett.
Det vekslet mellom langdistanse kriging til nærkamp om flaggene.
Alle prøvde å holde teamleader i live. Hvor faan gir vel ikke folk i hvem som er teamleader BF3?
Det har jo ingenting å si. Du kan spawne på hvem du vil så lenge de lever.

TL;DR
BF2 sitt gameplay er bedre enn BF3 sitt selv om BF3 har gjort en del ting riktig og.
Våpenfølelsen er bra og grafikken er rå etc.
Vis hele sitatet...
Ut ifra det jeg har sett på youtube så er BF3 stort sett løping og spray and pray, mens i BF2 var ilddisiplin veldig viktig. (3-4 skudd på auto og man var langt utenfor på korthold). Minner litt for mye om COD.

Tanks i BF2 synes jeg var litt for OP, ettersom de veldig ofte ble brukt til raping (to eller tre engi som står konstant og reparerer hverandre og kun går etter inf). Noe mer realistisk hadde vært om vognføreren ikke kunne skyte samtidig som at han styrte (mer realistisk + mer teamwork).

BF2 er et spill jeg spiller mye fortsatt, men det er litt vanskelig å finne gode servere.
BF2>BF3

Selv om BF3 ser 10 ganger bedre ut, har langt flere maps og sykt mer våpen og Achivements. Men Battlefield 2 hadde GAMEPLAY.

Battlefield døde når Dice overtok.

Sitat av LTd Vis innlegg
Noe mer realistisk
Vis hele sitatet...
Skal du ha noe realistisk kan du verve deg til forsvaret eller spille en simualtor. Battlefield har aldri handlet om å være realistisk... før DICE tok over og rævkjørte en hel spillserie.
Sitat av Onibawan Vis innlegg
BF2>BF3

Selv om BF3 ser 10 ganger bedre ut, har langt flere maps og sykt mer våpen og Achivements. Men Battlefield 2 hadde GAMEPLAY.

Battlefield døde når Dice overtok.



Skal du ha noe realistisk kan du verve deg til forsvaret eller spille en simualtor. Battlefield har aldri handlet om å være realistisk... før DICE tok over og rævkjørte en hel spillserie.
Vis hele sitatet...
Dice laga da BF2 også, vel? Og Vietnam, og 1942..
ヽ༼ຈل͜ຈ༽ノ
Lima's Avatar
Spill Hardcore isteden. Mindre Hp, mindre hud og mer seriøse spillere.
Game disconnected
pokemon's Avatar
Den største feilen med BF3 er at man kan spawne på squad mates, kunne de ikke hvertfall lagt til at man ikke kunne spawne på squad mates som er supressed? er dritt lei av å skyte på folk så spawner det 3 stk på han mens jeg prøver å drepe han
Sitat av pokemon Vis innlegg
Den største feilen med BF3 er at man kan spawne på squad mates, kunne de ikke hvertfall lagt til at man ikke kunne spawne på squad mates som er supressed? er dritt lei av å skyte på folk så spawner det 3 stk på han mens jeg prøver å drepe han
Vis hele sitatet...
Likt den andre veien også, om du spawner på noen og blir drept med en gang, det jo dog litt din egen feil, men uansett..
Hyggelig å se at jeg ikke aleine om mine meninger
Battlefield Vietnam og. Gylne tider..
EA fucka hele serien. Ingen vei tilbake nå.
De tjener for mye penger på å gå sellout.
Sitat av SteenRNS Vis innlegg
Hyggelig å se at jeg ikke aleine om mine meninger
Battlefield Vietnam og. Gylne tider..
EA fucka hele serien. Ingen vei tilbake nå.
De tjener for mye penger på å gå sellout.
Vis hele sitatet...
Haha ja, Vietnam var good times, med Creedence på full guffe mens du flyr innover Operation Irving.

Enig, prøv hardcore. Finner ihvertfall folk der som prøver på teamwork.
Sitat av ClosetotheEdge Vis innlegg
Haha ja, Vietnam var good times, med Creedence på full guffe mens du flyr innover Operation Irving.

Enig, prøv hardcore. Finner ihvertfall folk der som prøver på teamwork.
Vis hele sitatet...
Har prøvd hardcore. Der tåler du jo ikke 2 pistolskudd engang.
De fjerna alle hjelpemidlene men de gjorde det for vanskelig.
Spotting er totalt unyttig der og...
Skulle vært en egen BF2 modus med commorose ,commander ,6-manns squad osv... BF3 skulle vært BF2 med bedre grafikk og suppression.
Var ikke DICE som ødela battlefield serien.
Det var EA. De kjøpte opp DICE.
Denne serien er ikke den eneste de har ødelagt visstnok.
EA er kreften i spillverdenen... Bare penger de er ute etter.
Okay, så jeg kjøpte spillet fra CDON og fikk det i posten, 2 stk DVD. Etter å ha kjørt autorun og installert Origin, logget inn der og skrevet inn aktiviseringskode så begynner den å laste ned?! Skal ikke spillet installeres fra DVD'ene, eller er det oppdateringer den laster ned først?
Sitat av LTd Vis innlegg
Okay, så jeg kjøpte spillet fra CDON og fikk det i posten, 2 stk DVD. Etter å ha kjørt autorun og installert Origin, logget inn der og skrevet inn aktiviseringskode så begynner den å laste ned?! Skal ikke spillet installeres fra DVD'ene, eller er det oppdateringer den laster ned først?
Vis hele sitatet...
Niks, du må laste ned uansett. Tror den obligatoriske datamengden (Vanilla maps og stuff) er 16GB eller noe, så du får bare vente

EDIT: Patchmappen (altså det grunnleggende du trenger) er på 16,7GB hos meg
Sist endret av Bl4derunner; 14. februar 2013 kl. 18:13.
Sitat av Bl4derunner Vis innlegg
Niks, du må laste ned uansett. Tror den obligatoriske datamengden (Vanilla maps og stuff) er 16GB eller noe, så du får bare vente

EDIT: Patchmappen (altså det grunnleggende du trenger) er på 16,7GB hos meg
Vis hele sitatet...
Hva?! Må jeg laste ned 16gb før jeg kan installere det? Hvorfor i huleste sender de to stk dvd'er?

Bevares..
Sitat av LTd Vis innlegg
Hva?! Må jeg laste ned 16gb før jeg kan installere det? Hvorfor i huleste sender de to stk dvd'er?

Bevares..
Vis hele sitatet...
Tror det. Jeg satt i alle fall og lastet ned en god del greier før jeg endelig kunne starte opp spillet Men det er tross alt snart et år siden, jeg kan ikke si noe nøyaktig

Peace
Sitat av Bl4derunner Vis innlegg
Tror det. Jeg satt i alle fall og lastet ned en god del greier før jeg endelig kunne starte opp spillet Men det er tross alt snart et år siden, jeg kan ikke si noe nøyaktig

Peace
Vis hele sitatet...
Ok. I dette tempoet så blir det vel et år til jeg kan spille det. Du starta nedlastinga for ca et år siden mener du?
Sitat av LTd Vis innlegg
Ok. I dette tempoet så blir det vel et år til jeg kan spille det. Du starta nedlastinga for ca et år siden mener du?
Vis hele sitatet...
Haha, nei. Har crappy nett, men fikk det ned i løpet av en natt og en skoledag