Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  16 2015
Hei,

Bestilte tur til Bulgaria, Sunny Beach med en kompis idag.
Reiser 12 juli

Det jeg lurte på om noen på forumet har tips ang tur til denne destinasjonen som f.eks plasser å aktiviteter som vi bør oppleve? Kan godt anbefale gode utesteder med tanke på vi vil feste en god del.

Til slutt lurer jeg på om noen vet om en bra tattoverings sjappe på Sunny Beach, der jeg tenkte å ta en enkel skrift på armen med etternavn. Er litt usikker på å ta tattis i utlandet.

Takk på forhånd
Sist endret av alfjonny; 4. mai 2012 kl. 23:32.
Hei!

Sunny Beach - sykt fett sted, masse sol og sinnsykt varmt. Håper du er forberedt på party og bass til langt ut på morgenen. Det er sykt mye å se på, bare gå en tur rundt i byen, eller lei en Segway. Protip: Ikke gå på utestedene midt i Blomstergata (hovedgata) eller på andre sentrale plasser, drikke er faktisk litt dyrt på disse stedene. Mange kule plasser på strendende bortover.

Vedrørende tatovering: Har ingen personlig erfaring, men det er tonnevis av sjapper. Hadde jeg vært deg, så hadde jeg gått til gågata og funnet et tatovør som ser noe anstendig ut, og ikke et sted der de fulle drittungene renner inn og ut. God tur!
Sist endret av Jurgen1337; 4. mai 2012 kl. 23:42.
Historieentusiast
Sexarz's Avatar
Sitat av alfjonny Vis innlegg
Til slutt lurer jeg på om noen vet om en bra tattoverings sjappe på Sunny Beach, der jeg tenkte å ta en enkel skrift på armen med etternavn. Er litt usikker på å ta tattis i utlandet.
Vis hele sitatet...
Tatto er vel ikke så smart å ta i utlandet?
Vil anbefale Tattoo Wizards, er veldig fornøyd med arbeidet deres. Folka som arbeider der er jævlig fete, og du kan sitte der i flere timer å snakke med dem. Tatoveringa vokste fint, såvidt noen kløe eller blåmerker. Her er en liten videosnutt fra en "normal" kveld der. Du finner butikken 3 minutter unna hovedgata i sunny, der alle butikkene er, og klubben "den glade viking". Bare gå oppover gata, til du kommer til en sjappe som selger glassstatuer, klokker ol., så følger du bare veien inn mot den butikken til du kommer dit.

Slingshotten må du også prøve, helst når det er mørkt. Sinnssykt vakkert.
Sist endret av TheGloryHole; 4. mai 2012 kl. 23:48.
Nik0n
Trådstarter
14 0
Takk for raskt svar! Ser lovende ut dette, gleder meg som en liten unge
Godt tips ang utesteder sentralt. Hotellet ligger 20 min ish med gågange til "hovedgata", så vi får ta en tur langs stranden for å lete etter noe som ser lovende ut!

Håper det er noen lovende tattis sjapper

Takk for tips TheGloryHole! Denne skal sjekkes ut
Kan også anbefale Coyote Ugly-baren som ligger langs strandpromenaden. Skal love deg et show du aldri har sett maken til! Sykt lettkeldde chicks på bardisken som spruter deg ned med vann og er helt ville!
Nik0n
Trådstarter
14 0
Det er vel da vi mannfolk sier: Ja takk, begge deler!
Først of fremst er det nesten umulig å få en skikkelig drink på sunny beach, virket som alle blandet med heimbrent og altfor sterkt. Prøv heller det lokale ølet, nå husker jeg ingen navn, men minnes at det var det eneste drikkende der.

Når det kommer til tattovering så er det en sjappe helt på toppen av flowerstreet til høyre med rosa skrift på rutene som jeg kan anbefale, husker desverre ikke navn her heller, men det er den eneste tattoveringsjappa i nærheten. Tilsammen tatt 6 tattoveringer der delt på 3 personer. Blandt annet skrift, tribal og andre med litt mer detaljer. Prismessig virket det litt stivere enn ellers, men alle er veldig fornøyd med resultatet. Lykke til
Nik0n
Trådstarter
14 0
Sitat av Elemental Vis innlegg
Først of fremst er det nesten umulig å få en skikkelig drink på sunny beach, virket som alle blandet med heimbrent og altfor sterkt. Prøv heller det lokale ølet, nå husker jeg ingen navn, men minnes at det var det eneste drikkende der.

Når det kommer til tattovering så er det en sjappe helt på toppen av flowerstreet til høyre med rosa skrift på rutene som jeg kan anbefale, husker desverre ikke navn her heller, men det er den eneste tattoveringsjappa i nærheten. Tilsammen tatt 6 tattoveringer der delt på 3 personer. Blandt annet skrift, tribal og andre med litt mer detaljer. Prismessig virket det litt stivere enn ellers, men alle er veldig fornøyd med resultatet. Lykke til
Vis hele sitatet...

Okei, det var kjekt å vite
Vi kjører all inclusive som aldri har blitt testet ut av oss før. Regner med ølet ol. på hotellet har grei standard?
Sitat av alfjonny Vis innlegg
Okei, det var kjekt å vite
Vi kjører all inclusive som aldri har blitt testet ut av oss før. Regner med ølet ol. på hotellet har grei standard?
Vis hele sitatet...
Kommer vel an på hotell til hotell regner jeg med, men det lokale ølet er svinbillig og faktisk svært godt. Lå flere dager utfor hotellet ved bassenget og hentet øl i den lokale bassengbaren.
Sist endret av Elemental; 5. mai 2012 kl. 00:07.
Sitat av alfjonny Vis innlegg
Okei, det var kjekt å vite
Vi kjører all inclusive som aldri har blitt testet ut av oss før. Regner med ølet ol. på hotellet har grei standard?
Vis hele sitatet...
Jess, det er Kamentzia, om jeg ikke husker feil. Ganske lys smak, minner meg litt om Artic. En stund siden jeg har vært der da, så husker sikkert ikke smaken helt rett. Men godt var det iallefall. Drinkene vi fikk på hotellet var dritt da.
Sitat av TheGloryHole Vis innlegg
Jess, det er Kamentzia, om jeg ikke husker feil. Ganske lys smak, minner meg litt om Artic. En stund siden jeg har vært der da, så husker sikkert ikke smaken helt rett. Men godt var det iallefall. Drinkene vi fikk på hotellet var dritt da.
Vis hele sitatet...
Personlig falt jeg litt mer for Zagorka, men begge er lyse, fine øl å drikke i varmen
Nik0n
Trådstarter
14 0
Takk igjen for gode tips
Tror disse 2 vil passe perfekt i smak!
Wow awesome! Jeg og en kompis skal dit 10. juli, kanskje vi kan møtes eller noe?
anbefaler en tattoo shappe som heter sunny ink. en som heter dimo boychev som tatoverte en stoor tattoo på ryggen til dama. finnes ikke feil på den tatoveringa. han tok også og fylte opp tidligere mislykket tatovering hos henne gratis. han har også vunnet mange mange priser for diverse. holder til i gågata langs stranda
Nik0n
Trådstarter
14 0
Sitat av Xernox Vis innlegg
Wow awesome! Jeg og en kompis skal dit 10. juli, kanskje vi kan møtes eller noe?
Vis hele sitatet...
Det kan nok fikses! : D