Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  32 3769
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Slapp av: Gjør ikke noe om du ikke kan komme helt på starten av treffet. Vi finner nok en måte å oppdatere tråden på, med info om hvor vi ender opp.

I anledning påske skal jeg ned til Oslo, og tenkte det kunne vært morsomt å hatt treff der.

Er nok mange som har dratt på påskeferie da, men vi får aldri med alle uansett.

Dato: Mandag 2. april 2012
Start-tid: Avhengig av pollsvar. Mulig vi begynner før alternativet med flest stemmer. Vi oppdaterer nok tråden med info om hvor vi drar.
Sted: Tigeren på Jernbanetorget. Og så bestemmer vi oss for å dra en eller annen plass.

Jeg tviler på at jeg er like kjekk med skjegg som Halalgeir, men til gjengjeld er refleksvesten min kul.

Til informasjon for newbies:
- Vi opererer ikke med aldersgrenser, akkurat som på forumet
- Du kan ta med deg folk som ikke er medlemmer på nFF
- Du trenger ikke å ha et minimum av poster eller fartstid på nFF
- Vi pleier å spise mat, drikke drikke, og diskutere det vi ønsker å diskutere der og da
- Det er ikke vår oppgave å dokumentere treffet for dere som ikke dukker opp
- Noen kommer nok til å drikke alkohol, med måte. Dette er ikke rustreff
Sitat av Jonta Vis innlegg
Slapp av: Gjør ikke noe om du ikke kan komme helt på starten av treffet. Vi finner nok en måte å oppdatere tråden på, med info om hvor vi ender opp.

I anledning påske skal jeg ned til Oslo, og tenkte det kunne vært morsomt å hatt treff der.

Er nok mange som har dratt på påskeferie da, men vi får aldri med alle uansett.

Dato: Mandag 2. april 2012
Start-tid: Avhengig av pollsvar. Mulig vi begynner før alternativet med flest stemmer. Vi oppdaterer nok tråden med info om hvor vi drar.
Sted: Tigeren på Jernbanetorget. Og så bestemmer vi oss for å dra en eller annen plass.

Jeg tviler på at jeg er like kjekk med skjegg som Halalgeir, men til gjengjeld er refleksvesten min kul.

Til informasjon for newbies:
- Vi opererer ikke med aldersgrenser, akkurat som på forumet
- Du kan ta med deg folk som ikke er medlemmer på nFF
- Du trenger ikke å ha et minimum av poster eller fartstid på nFF
- Vi pleier å spise mat, drikke drikke, og diskutere det vi ønsker å diskutere der og da
- Det er ikke vår oppgave å dokumentere treffet for dere som ikke dukker opp
- Noen kommer nok til å drikke alkohol, med måte. Dette er ikke rustreff
Vis hele sitatet...
Jeg kommer selvfølgelig

Uansett tid
Sist endret av Pyromanic; 30. mars 2012 kl. 00:43.
Satser på at ingenting kommer i veien denne gangen .
Sær som enhver
Bangfish's Avatar
Mulig jeg misforstod noe, men jeg ser ingen poll?

Uansett får jeg med høy sannsynlighet muligheten til å sette av tid til dette.
Queen of Blades
Jonta's Avatar
Trådstarter DonorCrew
Crap. Klarte å glemme poll. Ffff.

Impro-poll:

Start-tid rundt kl.:
13
14
15
16
17
Sær som enhver
Bangfish's Avatar
Dersom været er fint foreslår jeg å ta turen til en park, så kan de som foretrekker en pils i den tidlige vårsola gjøre det.
Om været er dårlig og/eller treffet varer lenger enn sola står høyt på himmelen kan vi jo gå inn på et spisested eller lignende.
Stemmer for 13-15 et sted.
Queen of Blades
Jonta's Avatar
Trådstarter DonorCrew
yr.no spår null nedbør men temperaturer rundt 0°C.
Storm.no spår omtrent det samme.
Sær som enhver
Bangfish's Avatar
Vi kan jo lage to planer der avgjørelsen legges til været på mandag.
Ser jo kjipt ut, men det kan jo være at det endrer seg.
Queen of Blades
Jonta's Avatar
Trådstarter DonorCrew
Trenger jo ikke legge to planer. Pils går afaik ikke så fort ut på dato, og klær tar man på etter vær (:
Kult, jeg er med som vanlig! For kaldt for grilling ute?
Jonta? Oslo-treff?
Vel, nå står ikke verden til påske, eller vent nå liiiittt.....

Uansett! Jeg er med selvfølgelig, det blir knallmoro. jeg stemmer for kl.15
Det hadde vært superfett Stemmer for 15-16.. Vi kan jo evt fra til hovedøya, mange fine steder å nyte pilsen sin i tillegg til at vi kan grille. Når være blir kjipere/klokka blir for mye er det titalls med steder i oslo man kan ta turen til
Very Important Pyrotechnician
Thoryllo's Avatar
Bra initiativ! Men er dessverre bortreist på mandag, så kommer nok ikke på dette treffet.
Men jeg blir å se på The Gathering et par dager senere

Kos dere
Hmm, kanskje dette hadde vært noe :-)
Kommer mest sannsynlig, men vil ikke garantere noe
Stemmer for kl 17
Kommer forhåpentligvis. Stemmer for at vi starter på ettermiddagen, ca klokka 14:00. Erfaringene mine sier at man ikke kan få nok tid på nFF-treff, alt for mye som skjer og skal diskuteres!
Sist endret av Bl4derunner; 30. mars 2012 kl. 20:48.
Påska er vanskelig tid ass. Kommer sterkere tilbake.
Sær som enhver
Bangfish's Avatar
Da avventer jeg spent på hvilket klokkeslett Jonta bestemmer seg for, samt hva planen for dagen blir.

De som ikke kan møte rundt 14-15 kan jo evt. slenge seg på senere når det passer dem.
Sang en sang en gang
Echuz's Avatar
Jeg er med også vettu! Stemmer for en eller annen tid etter 12:00
Har det blitt bestemt klokkeslett enda?
Queen of Blades
Jonta's Avatar
Trådstarter DonorCrew
Tja, gjennomsnittet av forslagene er 14:30, så vi kan si 14:00.
Bumper denne delvis, så folka skal få det med seg!

Uansett: Jeg kommer klokka 14:00, hvis det var det vi ble enige om. Håper så mange som mulig stiller opp. Så vidt jeg har forstått er det ingen spessiell plan på hva vi skal gjøre, men det regner jeg med at vi finner ut av. Samme om det blir eller

Igjen: Detta blir artig, gleder meg til å møte Jonta

Peace out
Queen of Blades
Jonta's Avatar
Trådstarter DonorCrew
Jeg ankommer noe senere enn 14:30.
Da er huztle, bladerunnrr og jeg er på plass vef tigeren.
Oh crap, glemte dette jeg :/
Jobber dessverre, jeg blir med neste gang!
Hypnotisk loverboy
Sandoon's Avatar
Pakkedag, men ellers skulle jeg kommet! Kos dere
Queen of Blades
Jonta's Avatar
Trådstarter DonorCrew
Vi har forflyttet oss til en benk i Sofienbergparken. Grilling på gang.
uuuuuuuuuuuhu:/ Forsovet meg
Queen of Blades
Jonta's Avatar
Trådstarter DonorCrew
Du kan fortsatt rekke bort. Nå sitter vi på Tea Lounge på Grünerløkka.

Takker for et koselig treff, med grilling, kubing og skravling. Neste gang skal jeg prøve å ikke ta feil av tida (:
Tusen takk for treffet, dette var artig, særlig med besøk fra barteland

Jonta: Du står i evig gjeld til meg; ta feil av klokkeslett, når det er du som organiserer? Måtte stå utendørs i en halvtime til ingen nytte! Men, fra spøk til vanlig tone, meget hyggelig å ha møtt deg.

Jeg er forøverig småsur på alle som ikke var der fra starten, fikk ikke vært i deres selskap i noen særlig grad. Spesielt Echuz, du kom pokkern meg bare fem minutter før jeg dro!

Jeg vil også benytte anledningen til å nevne de som skulle komme, men som ikke kom. Jeg savnet dere der. Takk for denne gang, dette er forøverig et bevis på at det går an å stelle i stand et treff, kun få (fire!) dager i forveien.

Peace out!

EDIT: Inlegg nummer 300, wohoo, lurkebruker!
Sist endret av Bl4derunner; 2. april 2012 kl. 20:52. Grunn: Inlegg nummer 300!
Queen of Blades
Jonta's Avatar
Trådstarter DonorCrew
Sitat av Bl4derunner Vis innlegg
Jonta: Du står i evig gjeld til meg; ta feil av klokkeslett, når det er du som organiserer?
Vis hele sitatet...
(1: Huff, dette minner meg litt for mye om kristne drakoniske straffer til at jeg kan ta det som bare en spøk)
2: Gah, nok en sånn fæl holdning om treff; at arrangøren er noe Helt Spesielt™. Om dere ikke hadde stått der hadde jeg sjekket tråden, funnet ut at jeg tok feil av tida, og bevegd meg dit dere dro. Forøvrig hadde hvertfall én av dere telefonnummeret mitt (som også ble brukt)

Men det var veldig koselig av dere å vente. Oslo er tross alt en forvirrende by, med mange uhyggelige mennesker (:
Måtte stå utendørs i en halvtime til ingen nytte!
Vis hele sitatet...
Oh noes! I varme Oslo, der jeg kunne troppe opp i T-skjorte, og der du ikke kunne gått inn i varmen av t.d. en togstasjon. Jeje, heldigvis grillet vi etterpå.

^^
Men, fra spøk til vanlig tone, meget hyggelig å ha møtt deg.
Vis hele sitatet...
(:
dette er forøverig et bevis på at det går an å stelle i stand et treff, kun få (fire!) dager i forveien.
Vis hele sitatet...
4 timer og 15 minutter (:

En del av det jeg nevnte på treffet:Skrik ut om det er noe jeg har glemt.

Gleder meg til å treffe igjen en del av dere på TG, kos dere på neste treff, snakkes på Freakfest 2012.