Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  192 16796
Sitat av Pyromanic Vis innlegg
Jeg kommer uten penger, så satser på evt pizza snylting
Vis hele sitatet...
Det går bra vettø, kan sikkert legg ut for noen som har dårlig med spenn
Sitat av Erlnd Vis innlegg
En annen ting er at jeg bare har en bukse her, og det er en slapp joggebukse. Satser på at folka ikke bryr seg.
Vis hele sitatet...
Joggebukse er bedre enn ingen bukse.

-----------------------------------------------------------------

Kos dere på Freaktreff! Følg kardemommeloven.
Sist endret av stagg; 4. februar 2012 kl. 15:31.
Sitat av stagg Vis innlegg
Joggebukse er bedre enn ingen bukse.
Vis hele sitatet...
Oh really?

Sitat av Skateward Vis innlegg
Oh really?

Vis hele sitatet...
Kvinnfolk er oppskrytt, så du tar nok dessverre feil Skatern.

Men nå skal ikke vi spamme tråden med diskusjon rundt joggebukse, så igjen... kos dere på Freaktreff!
Sitat av Saint123 Vis innlegg
Liste på medlemmer som garantert kommer, altså som har sendt meg PM.
Du trenger ikke sende meg PM for å komme, det var bare et forslag så jeg kunne få noenlunde oversikt over hvem som kommer og hvem som tror de kanskje kommer. Videre ser det ut til at vi ihvertfall er over 10 stykker som kommer, og jeg vil da kalle dette - det jeg tror kommer til å bli et vellykket treff. Nå er det bare opp til deg som NFF-medlem og bidra med godt humør, så blir dette kooozzz

Halalgeir
Huztle
Erlnd
Echuz
Buddapower
Bangfish
Sandoon + Et ikke-medlem <-- som angivelig skal bli medlem etter dette treffet
Luci Tristis
alexguge <-- Kommer med 2-3 venner.
Saint123 <--altså meg..

Dvs at vi er 14 om venner til freakmedlemmer også blir med. Kanskje jeg burde ta en telefon og spørre om enda mer plass.
Vis hele sitatet...
Count me in... Ikke hatt tid til å lese freak idag..
Sitat av Pyromanic Vis innlegg
Jeg kommer uten penger, så satser på evt pizza snylting
Vis hele sitatet...
Jeg har i det minste ikke noe problem med å dele.

Dætta blir arti! Snakkes om en time!

EDTI: Baythehwæy: Stiller i freaklue med tilhørende skjerf. Lett kjennetegn
Sist endret av Bl4derunner; 4. februar 2012 kl. 15:45.
er det ok å komme veldig mildt ruset? er isåfall anonym
Up
Very Important Pyrotechnician
Up's Avatar
Jeg har fri til klokken 18:00, så må jeg være på folketeateret, så kanskje jeg tar en snartur innom?
Rekker vel få i meg ett stykke eller to da? Tar meg bare 2 minutter å komme meg til folketeateret liksom.
Sitat av Spirituell Vis innlegg
er det ok å komme veldig mildt ruset? er isåfall anonym
Vis hele sitatet...
Jeg tviler på at noen kaster deg ut fordi du er litt småfjern, men ærlig talt mann, du klarer vell å komme edru på treff?

Jeg må dessverre melde meg av, det dukket opp noe i siste liten her :/ Vi sees neste gang!
Hypnotisk loverboy
Sandoon's Avatar
Sitat av Up Vis innlegg
Jeg har fri til klokken 18:00, så må jeg være på folketeateret, så kanskje jeg tar en snartur innom?
Rekker vel få i meg ett stykke eller to da? Tar meg bare 2 minutter å komme meg til folketeateret liksom.
Vis hele sitatet...
Rekker du sikkert, blir kos

Sitter på bussen nå, noe spesielt jeg skal se etter? En fyr med fancy lue eller liknende?
Jeg har i alle fall ei gigantisk blå dunjakke og er dødskjekk med sjegg!

Vi sitter i 3. etasje!!!!!
Jeg sto tilfeldigvis på trikkestasjonen med fruen og så dere gå forbi. Hadde dessverre ikke tid til å bli med denne gang. Enjoy =)
Takker og bukker for et nydelig treff! Vi må da ha vært over 20 stykker rundt de to bordene? Mye ålreite mennesker som vanlig.
I &lt;3 DMT
Trådstarter
Yes. Det var ufattelig bra oppmøte. Må si det var bedre enn forventet. Åh herregud som man kan ta feil av hvordan folk ser ut bak nickene sine. Uansett, Var koselig. Blir garantert med neste gang.
Jævlig gøy på treff Etter min mening meget vellykket. Godt oppmøte og god stemmning
Hypnotisk loverboy
Sandoon's Avatar
Jeg kan vel egentlig bare slenge meg på det de andre sier; dette var knallbra!
Ja takk til alle som møtte opp for et hyggelig treff, jeg hadde det kjempehyggelig, fikk ikke pratet med alle sammen dessverre, men regner med at det ikke blir så alt for lenge til neste treff, så får kanskje muligheten til å ta det igjen da.
Sist endret av Veggen; 4. februar 2012 kl. 23:06.
Very Important Pyrotechnician
Thoryllo's Avatar
Kom halvannen time etter start, men var god stemning! Godt å møte folk igjen + bli kjent med flere nye ansikter.
Det må bli kortere tid mellom treffene, dette er GØY!
Up
Very Important Pyrotechnician
Up's Avatar
Takk for treff folkens, var hyggelig fordet om jeg dro etter en times tid!

Sitat av Saint123 Vis innlegg
Yes. Det var ufattelig bra oppmøte. Må si det var bedre enn forventet. Åh herregud som man kan ta feil av hvordan folk ser ut bak nickene sine. Uansett, Var koselig. Blir garantert med neste gang.
Vis hele sitatet...
Ja tipper mange fikk sjokk da jeg ikke så ut som avataren min


Sitat av Thoryllo Vis innlegg
Kom halvannen time etter start, men var god stemning! Godt å møte folk igjen + bli kjent med flere nye ansikter.
Det må bli kortere tid mellom treffene, dette er GØY!
Vis hele sitatet...
Din snik, da kom du ikke lenge etter at jeg dro... Du hadde vært den eneste der jeg har møtt før, men nå kan jeg ikke si det på neste treff!
Var noen av dere innom Outland? Var der idag, var et helvetes kortspillmas der!
Sitat av olaPola Vis innlegg
Var noen av dere innom Outland? Var der idag, var et helvetes kortspillmas der!
Vis hele sitatet...
Gikk forbi der før treffet, sykt mange mennesker ja.

Takk for et koslig treff alle sammen, er riktignok veldig få jeg fikk pratet med og hilst ordentlig på, men får vel bli en annen gang, som jeg håper er om ikke så lenge.
Noen som tokk bilder ?
Sitat av olaPola Vis innlegg
Var noen av dere innom Outland? Var der idag, var et helvetes kortspillmas der!
Vis hele sitatet...
kan noen forklare meg hva outland er? helt sykt ene gangen jeg gikk inn, fikk så lættis av de hundre emoblubbene i 13-årsalderen som lekte jedi monster med lasersverd...
Sitat av Sandoon Vis innlegg
Jeg kan vel egentlig bare slenge meg på det de andre sier; dette var knallbra!
Vis hele sitatet...
I saw what u did there, and im impressed!
Sitat av Srbija Vis innlegg
Noen som tokk bilder ?
Vis hele sitatet...
Jeg qouter Jonta på denne:
- Det er ikke vår oppgave å dokumentere treffet for dere som ikke dukker opp
Vis hele sitatet...
I &lt;3 DMT
Trådstarter
Tror faktisk noen tok noen bilder. Såvidt jeg kan huske. Eller kanskje det var de asiatiske damene som fotograferte idet han ene som var med på treffet skulle demonstrere hypnose (Som ikke fungerte?).
Ekspert på påstander
Fuck Bilder, for å se freakere så kom på treffene Kanskje jeg kommer på et treff engang håper jeg
Hypnotisk loverboy
Sandoon's Avatar
Sitat av Saint123 Vis innlegg
Tror faktisk noen tok noen bilder. Såvidt jeg kan huske. Eller kanskje det var de asiatiske damene som fotograferte idet han ene som var med på treffet skulle demonstrere hypnose (Som ikke fungerte?).
Vis hele sitatet...
Fungerte fett det, men måtte avbryte altfor tidlig grunnet en litt småhissig mor Kom på neste treff, så blir det en litt bedre demonstrasjon
I &lt;3 DMT
Trådstarter
Jeg skal med glede melde meg frivillig på neste treff. = Da forventer jeg at det fungerer. Jeg kan forresten ikke huske at det fungerte, men det kan vel kanskje den som faktisk ble hypnotisert si litt om. Han klarte jo bevege hånden da du mente den skulle være limt fast til kneet.

Hypnose blir brukt i hypnoterapi, og tilhører et fåtall av metoder innen psykoterapi som er vitenskapelig belagt og akseptert som effektive. I Norge er det fortsatt forbudt ved straffeloven[[]] § 364, å praktisere hypnose for de som ikke er leger og psykologer. <--- Du har forresten gjort noe meget alvorlig unge mann. :P Haha?

Forskning viser at ca. 10 % av befolkning ikke lar seg hypnotisere. For å måle om et menneske er hypnotiserbar, er det vanlig å måle et menneskes evne til å ta imot suggesjoner. Ca. 90 % av befolkning vil kunne gå i en transetilstand ved hjelp av hypnose. Noen vil kun gå inn i lette transetilstander mens andre vil kunne gå inn i dype tilstander. <--- Jeg er ganske sikker på at det er grunnen til at det ikke fungerer på meg. Men vi får se, kanskje du får det til.
Very Important Pyrotechnician
Thoryllo's Avatar
Nå har det vært hypnoseshow på The Gathering de siste årene, så er nok ikke ulovlig som underholdning, men husker at det har vært noe forbud mot det (i alle fall for en del år siden).
Mer eller mindre alle lar seg hypnotisere, kan bare ta litt lengre tid med enkelte, men personen som skal "inn i hypnose" må være åpen for det og ikke tro at det ikke fungerer.
Sist endret av Thoryllo; 5. februar 2012 kl. 00:37.
Hypnotisk loverboy
Sandoon's Avatar
Sitat av Saint123 Vis innlegg
Jeg skal med glede melde meg frivillig på neste treff. = Da forventer jeg at det fungerer. Jeg kan forresten ikke huske at det fungerte, men det kan vel kanskje den som faktisk ble hypnotisert si litt om. Han klarte jo bevege hånden da du mente den skulle være limt fast til kneet.

Hypnose blir brukt i hypnoterapi, og tilhører et fåtall av metoder innen psykoterapi som er vitenskapelig belagt og akseptert som effektive. I Norge er det fortsatt forbudt ved straffeloven[[]] § 364, å praktisere hypnose for de som ikke er leger og psykologer. <--- Du har forresten gjort noe meget alvorlig unge mann. :P Haha?

Forskning viser at ca. 10 % av befolkning ikke lar seg hypnotisere. For å måle om et menneske er hypnotiserbar, er det vanlig å måle et menneskes evne til å ta imot suggesjoner. Ca. 90 % av befolkning vil kunne gå i en transetilstand ved hjelp av hypnose. Noen vil kun gå inn i lette transetilstander mens andre vil kunne gå inn i dype tilstander. <--- Jeg er ganske sikker på at det er grunnen til at det ikke fungerer på meg. Men vi får se, kanskje du får det til.
Vis hele sitatet...
Personen jeg testet på ble bare lett hypnotisert, derfor så det ikke ut som hånden satt ordentlig fast. (Dette er uansett bare en tidlig test jeg gjennomfører for å se hvor dypt personen er) Men nok om det. Du kan alltids få prøve neste gang, så skal vi se hva vi kan gjøre
I &lt;3 DMT
Trådstarter
Etter litt undersøkelse ser det ut som jeg kan ha misforstått konseptet med hypnose, så trekker tilbake argumentene mine og kommer seinere med noen nye om jeg fortsatt skulle være imot at det fungerer. Inntil videre, Vet jeg ikke. Jeg er ihvertfall åpen til neste gang en skulle ha mulighet til å utføre en hypnose på meg, så får vi se.
Hypnotisk loverboy
Sandoon's Avatar
Og uansett hva man vil mene om hypnose, treff er kos
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
WP: Hypnose, Straffeloven §364.

Saint123: Alt blir så mye enklere om du henviser til kildene du bruker.
I &lt;3 DMT
Trådstarter
Next time, I will. Glemte det bare.
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
WP: Hypnoseloven bør også nevnes i denne sammenhengen.
toppidrettsutøver
toffer125's Avatar
Sitat av Up Vis innlegg
Ja tipper mange fikk sjokk da jeg ikke så ut som avataren min
Vis hele sitatet...
Vi har jo sett deg på norske talenter!
Sang en sang en gang
Echuz's Avatar
Sitat av toffer125 Vis innlegg
Vi har jo sett deg på norske talenter!
Vis hele sitatet...
Har vi? [COLOR="White"]titegn[/COLOR]
Sitat av Echuz Vis innlegg
Har vi? [COLOR="White"]titegn[/COLOR]
Vis hele sitatet...
Ja.
Sitat av Spirituell Vis innlegg
kan noen forklare meg hva outland er? helt sykt ene gangen jeg gikk inn, fikk så lættis av de hundre emoblubbene i 13-årsalderen som lekte jedi monster med lasersverd...
Vis hele sitatet...
Det er en butikk for manga, tegneserier, bøker og nerde merch. "emoklubbene" er ikke klubber, det er vennegjenger som har det stedet som stamsted fordi emo ikke blir sett på som en sykdom der.

De fleste er mellom 15 og 20, ikke 13.
Up
Very Important Pyrotechnician
Up's Avatar
Sitat av Saint123 Vis innlegg
I Norge er det fortsatt forbudt ved straffeloven[[]] § 364, å praktisere hypnose for de som ikke er leger og psykologer. <--- Du har forresten gjort noe meget alvorlig unge mann. :P
Vis hele sitatet...
Og jeg satt ved siden av dette monsteret!

Sitat av Srbija Vis innlegg
Noen som tokk bilder ?
Vis hele sitatet...
Jeg vet det ble tatt værtfall ÉTT bilde, og dette bildet har da meget høy verdi i nFF valutta!

Sitat av toffer125 Vis innlegg
Vi har jo sett deg på norske talenter!
Vis hele sitatet...
Ikke alle har sett det da, men de som har sett kan også ha glemt fjeset mitt.
Sandoon så meg på NT, men han ble fortsatt overasket, da det bildet ikke festet seg
Skal dog nevnes at linken som ble lagt til her linker til en youtubevideo som er fjernet,
men om man søker "Kingwings" finner man nok av treff.
Hypnotisk loverboy
Sandoon's Avatar
Jeg kan forresten skrive under på at avatar-bildet til Up har blitt brent inn i hodet mitt. Selv om jeg så på han, så jeg fortsatt bare avataren... Sjukt.

Sitat av Up Vis innlegg
Og jeg satt ved siden av dette monsteret!
Vis hele sitatet...
Alltid koselig
Vil bare si takk for et fint treff, kult å møte nye freaks og mange fine samtaler. Takk til saint123 for initiative for å sette opp møte og booking av peppes.

Håper det ikke blir alt for lenge til neste gang.
Sist endret av twisted shroom; 5. februar 2012 kl. 15:47.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Skamløs bump av denne tråden for å lenke til neste treff i Oslo, mandag 2. april (: