Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  61 6211
Starcraft 2!

Just sayin...
2gate/Proxy2gate lærer man så og si ingenting av
Dersom du er glad i ekstrem mikro, og ikke har problemer med at spillet er litt knotete i starten: Men of War: Assault Squad
Hands down, Empire Earth
vil bare legge til et protip hvist du skal spille age of empires 2. last ned gameranger. bra program for å komme inn på nettplay hvist du har pirat versjon eller vanlig. mange som bruker det for å spille på nett.
Heroes of Might and Magic 3 skal også være nevnt.
crusaders kings 2, ganske nytt og jævlig strategisk
Om ARaPaCaNa Dhih
Apraksin's Avatar
Sitat av kampspurv Vis innlegg

Aner ikke hvorfor, men fom Empire total war synes jeg det ble mindre og mindre interessant. RTW & MTW21 har imidlertid beholdt spillbarheten enda. tall iflg steam:

Empire TW: 152 timer spillt.
Nap total war: 56 timer
Shogun TW: 15 timer.
Vis hele sitatet...
IMO fordi de fra MTW2 begynte å fokusere overmye på grafikk kontra gameplay sånn at actionkidsa skulle like spillet. At slagene er vanskeligere i Shogun2 skyldes bare at enhetene beveger seg mye fortere, ikke at AI er blitt bedre. Empire er triste greier, pump ut handelsskip og bli rik. Mener å huske det tok meg 30 år før jeg hadde lagt India under den danske kronen.

Alt i alt syns jeg MTW1 var best i forhold til gameplay, der kunne fiendegeneralen faktisk overraske deg på slagmarken og politisk gjennomføre noen skikkelig sneaky diplomatiske kupp.
Personlig må jeg si at Europa Universalis 3 er det beste strategi spillet jeg har spillt. Men alle har jo sin egen smak.
Også Hearts of Iron 3 er slager.
Nå? I dag? Starcraft 2 uten en eneste tvil. Du finner ikke et mer gjennomført strategispill i disse tider.
Off all time? Kommer jo ann på, ting som nostalgi/balance/graffik har jo mye og si. Selv synes jeg at "Heroes Of Might and Magic 3" er et helt uslåelig strategi spill, gud vet hvor mye tid jeg kastet bort på det spillet.

Og sist men ikke minst, Worms World Party!
starcraft 2! konge å spille og konge å se på og det er alltid sc2 streams online
Warcraft 3, Liker Hero konseptet i spillet