Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  238 50507
Sitat av Kyrios Vis innlegg
it's the freaking internett m8 xD
Vis hele sitatet...
Og det gjør det å oppføre seg som en drittsekk som fullstendig greit?
Sitat av DfenZ Vis innlegg
Og det gjør det å oppføre seg som en drittsekk som fullstendig greit?
Vis hele sitatet...
Nei, men man skal ikke ta ting for seriøst fordi vis jeg sier noe kødd så er det eneste jeg vil ha igjen er at folk blir sure på meg fordi da blir det bare win for meg. I'm just saying.
Det at du bruker begrepet "win" er vel bevis nok på hvor sosialt inhabil du er. Voks opp.
Sitat av Franklin Vis innlegg
Det at du bruker begrepet "win" er vel bevis nok på hvor sosialt inhabil du er. Voks opp.
Vis hele sitatet...
Jeg snakker ikke for meg selv, men for folk som driver med sånn drit. Så ikke slakt meg, jeg hater det like mye som deg
vet ikke om det er en bug, men er det naturlig å en gang i blandt få samme personen 2-3 ganger på rad? fikk samme kuken i hånda 6-7 ganger :S
♡♥♡♥♡♥♡
lex123's Avatar
Sitat av Asus_eee_pc_900 Vis innlegg
vet ikke om det er en bug, men er det naturlig å en gang i blandt få samme personen 2-3 ganger på rad? fikk samme kuken i hånda 6-7 ganger :S
Vis hele sitatet...
Kanskje det er en magisk kuk.
altså istedet for gåsa og gullegget så blir det laptopen og gullkuken?

HJELP! Tror jeg må tilkalle han pc-reparatøren i Ylvis III
Sist endret av krJo; 22. februar 2010 kl. 01:52.
Lex123, folk bruker bare GIF bilder. Møtte selv på jesica alba.

http://forum.ebaumnation.com/showthr...t=35219&page=9

Syntes det nesten er mer gøy å lese/se hva andre folk har møtt på.

Lo godt av denne
Sist endret av MikeHunt; 22. februar 2010 kl. 06:15.
Bangfish, du må være freak.no's latterligste person.. Stakkars menneske!
Sær som enhver
Bangfish's Avatar
Sitat av Pumpkin Vis innlegg
Bangfish, du må være freak.no's latterligste person.. Stakkars menneske!
Vis hele sitatet...
Jeg syntes da ikke synd på meg selv i den lille verdenen jeg lever i.

In every community there's got to be a...
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Sitat av Bangfish Vis innlegg
In every community there's got to be a...
Vis hele sitatet...
Nå får du gi deg. En hel del av rapportene om forskjellige sprell du gjør på chatroulette er morsomme. De rasistiske kan du spare folk for. Men her prøver du bare å ro deg i land.

For all del, en hel del av det du legger ut er morsomt, men å prøve seg med slike "factoids" er barnslig. Nå vet du jo også hva folk ikke liker av det du poster og gjør.
Sofistikert ung mann
Spankyboii's Avatar
Sitat av Open Vis innlegg
Bra lanunderholdning det ja. Når jeg var på lan satt noen av gutta på Chatroulette i en liten gamingpause, da han ene spurte om de fikk noen høy cockstreakrewards?
Vis hele sitatet...
Vi satt i 7 timer mens vi brukte manycam 7 timer med fliring
Sitat av Jonta Vis innlegg
Nå får du gi deg. En hel del av rapportene om forskjellige sprell du gjør på chatroulette er morsomme. De rasistiske kan du spare folk for. Men her prøver du bare å ro deg i land.

For all del, en hel del av det du legger ut er morsomt, men å prøve seg med slike "factoids" er barnslig. Nå vet du jo også hva folk ikke liker av det du poster og gjør.
Vis hele sitatet...
Enig her. Jævlig skøy å lage en maske eller kle seg ut i noe stæsj for enten å være litt provoserende eller bare tulle, digger å se reaksjonene (er jo derfor man gjør slikt).
Sist endret av Simplicity; 22. februar 2010 kl. 22:24.
Skal teste ut Chatroulette drikkelek nå snart! Satser på at det blir liv
Sitat av Ullsokk1 Vis innlegg
Skal teste ut Chatroulette drikkelek nå snart! Satser på at det blir liv
Vis hele sitatet...
på en mandag?
Ullsokk, det er Mandag!
Sitat av Simplicity Vis innlegg
Enig her. Jævlig skøy å lage en maske eller kle seg ut i noe stæsj for enten å være litt provoserende eller bare tulle, digger å se reaksjonene (er jo derfor man gjør slikt).
Vis hele sitatet...
Nei. Grunnen til at dere gjør slik er fordi dere er livredde for å bli dømt av mennesker på den andre siden som er like blottet for selvtillit og folkeskikk som dere selv. Kall en spade en spade om dere først skal være tøffinger på Internett.
Sist endret av Franklin; 22. februar 2010 kl. 23:00.
Sitat av Franklin Vis innlegg
Nei. Grunnen til at dere gjør slik er fordi dere er livredde for å bli dømt av mennesker på den andre siden som er like blottet for selvtillit og folkeskikk som dere selv. Kall en spade en spade om dere først skal være tøffinger på Internett.
Vis hele sitatet...
Hvilken planet bor du på? Hva har masker og moro å gjøre med folkeskikk? Chatroulette er ikke så seriøst som du tydeligvis tror det er. Dømt av andre mennesker? Når ble folk med masker o.l blottet for kritikk? Nei, helt utrolig dårlig påstand. Ikke alle har de samme hensiktene som du ser for deg på nettet. Men for all del, GØY skal man jo ikke ha det
Sist endret av tafsern; 22. februar 2010 kl. 23:15.
Det er litt sørgelig å være jente der inne, for etter noen hei og hvor er du fra, kommer alltid den klassiske "show tits".
Har sett en fyr som hang seg selv, men dette var selvfølgelig falsk.

Ei veninne av meg har funnet den "store kjærligheten", og sitter konstant på skype og snakker med han. Selv i skoletimene, haha.
Sitat av tafsern Vis innlegg
Hvilken planet bor du på? Hva har masker og moro å gjøre med folkeskikk? Chatroulette er ikke så seriøst som du tydeligvis tror det er. Dømt av andre mennesker? Når ble folk med masker o.l blottet for kritikk? Nei, helt utrolig dårlig påstand. Ikke alle har de samme hensiktene som du ser for deg på nettet. Men for all del, GØY skal man jo ikke ha det
Vis hele sitatet...
Det er bare bambus. Chatroulette er ikke så seriøst som jeg hadde forventet fordi folk konsekvent bruker tredjepartsprogrammer og forkledninger for å bevare den samme anonymiteten og trygge pidestallen som gjør at mange mennesker umiddelbart blir rasshøl av å komme på Internett.

Om noe burde hele hensikten med å benytte en slik tjeneste være å faktisk oppnå den samme mellommenneskelige kommunikasjonen man er vant med fra det virkelig liv igjen, slik at man kan oppføre seg som en ekte person på Internett uten å bli sjikanert og harselert med av usikre, sosialt inhabile snørrunger.

Hvem er det egentlig som misforstår?
Sist endret av Franklin; 22. februar 2010 kl. 23:36.
Sitat av OnkelBlå Vis innlegg
Ullsokk, det er Mandag!
Vis hele sitatet...
Hver dag er en fest
Sitat av Franklin Vis innlegg
Nei. Grunnen til at dere gjør slik er fordi dere er livredde for å bli dømt av mennesker på den andre siden som er like blottet for selvtillit og folkeskikk som dere selv. Kall en spade en spade om dere først skal være tøffinger på Internett.
Vis hele sitatet...
Denne siden: http://www.bestofchatroulette.net/ er spot on til ditt pissprat.

Jeg tror faktisk også at grunnleggerne av chatroulette er de samme bak bestofchatroulette.net.

Sitat av Franklin Vis innlegg
Det er bare bambus. Chatroulette er ikke så seriøst som jeg hadde forventet fordi folk konsekvent bruker tredjepartsprogrammer og forkledninger for å bevare den samme anonymiteten og trygge pidestallen som gjør at mange mennesker umiddelbart blir rasshøl av å komme på Internett.

Om noe burde hele hensikten med å benytte en slik tjeneste være å faktisk oppnå den samme mellommenneskelige kommunikasjonen man er vant med fra det virkelig liv igjen, slik at man kan oppføre seg som en ekte person på Internett uten å bli sjikanert og harselert med av usikre, sosialt inhabile snørrunger.

Hvem er det egentlig som misforstår?
Vis hele sitatet...
Her må jeg også si som Tafsern, hvilken planet bor du på egentlig?
Nei huff og huff, gud forby at det skal finnes et sted på Internett som ikke automatisk konformerer til den lavpannede neandertalerstemningen som preger hvert eneste kommentarfelt på hver eneste blogg, videotilbyder, nyhetsside og/eller annen side utviklet av noen korttenkt nok til å sette sin lit til at anonyme mennesker oppfører seg.
Sist endret av Franklin; 23. februar 2010 kl. 00:03.
Hva synes du om dette Franklin: http://www.youtube.com/watch?v=C0ahW...layer_embedded

Er det lite humoristisk?

Se hvordan de aller fleste av de som ble lurt ler og synes det var morsomt. Hvis noen hadde gjort noe slikt mot meg hadde jeg garantert trukket på smilebåndet, hadde du? Selvsagt finnes det drittunger som helt umotivert viser fingeren, men da er det bare å trykke next. Har for øvrig hatt mange samtaler hvor jeg "er meg selv" snakket i 10-15 min nexte, se en tiss nexte, se noe rasistisk nexte, se en artig gif eller maske le nexte, se en søt jente snakke med hun nexte osv. Hvis du stiller forventninger til en gratis webcamsite må du nok heller belage deg på å betale for det.
Sær som enhver
Bangfish's Avatar
Jeg la frekkheten på hylla og kom over en veldig interessant mann fra Sveits.
Han er fysiker og involvert i CERN. Jeg hadde selfølgelig massevis av spørsmål, og endte med over en times lang samtale.
Dette var faktisk første gangen han brukte Chatroulette

Et lite utsnitt fra samtalen:


Vi snakket en del om hvordan man kunne få jobben, hva som krevdes.
Jeg fant ut at de har et program for universitetselever, noe som fristet ekstremt.
Vi snakket også om ulykker, farer og fremtidlige prosjekter, samt at de har 2 Guinness rekorder.
Mange ulike mennesker man kan møte, noen med større inflytelse andre.

Forresten er poenget med masker og utkledinger for å se morsomme reaksjoner, ikke å holde seg maksimalt anonym.
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Angående bruken av websider som Chatroulette og Omegle:

En del kommer til å bruke dem slik f.eks. Simplicity nevner; Nexte seg gjennom en del forskjellig, le av noe man finner artig, og av og til ha samtaler som går over lengre tid, der man eventuelt opprettholder kontakten i ettertid.
En del andre vil gjøre en masse jævelskap, og forårsake stor frustrasjon med sine utsagn og innspill. De kan ikke stoppes, uansett hvor mye man argumenterer mot dem om.

Hovedgreia blir: Le av det morsomme, next det dumme, og snakk med det interessante.
Jeg fikk penis på første forsøk, hva i alle dager?
Sitat av Rolsen Royce Vis innlegg
Jeg fikk penis på første forsøk, hva i alle dager?
Vis hele sitatet...

Velkommen til Coockroulette !
Sitat av Rolsen Royce Vis innlegg
Jeg fikk penis på første forsøk, hva i alle dager?
Vis hele sitatet...
Bazinga! 10tegn
Noen som har noen bra gifs til tr0llin'?
Sitat av DfenZ Vis innlegg
Hadde på manycam med en youtube video av the jonas brothers. Så møter jeg en bestefar,bestemor og deres barnebarn som tror at det faktisk var dem. Ungen begynte å vise gitaren sin og fortelle om hvor mye han ønsket å bli som "meg". Etter 3 minutter trykka jeg F9 og la the jonas brothers på hylla for godt...
Vis hele sitatet...
dritbra! skulle sagt du drakk og gikk på piller (mohaha!)
Prøvde jonas brothrer jeg også, men fant ingen vid hvor de skrev på tastaturet. Lienkz?

Det var forresten bare 1 av ca 30 som trodde på at jeg var Jessica Alba.
jamen yolo da.
luni's Avatar
Sitat av lolidude Vis innlegg
Noen som har noen bra gifs til tr0llin'?
Vis hele sitatet...
Det kan vel knapt kalles trolling når du sitter der med gif'en din og ser på en annens gif. At dere gidder.


Takk gud for IRC.
Etter all praten bestemte jeg meg for å teste ut tjenesten ikveld. Forventet det værste, men fikk heldigvis kun opp 2 peniser på halvtimes nextsurfing.
Var for det meste vanlige folk som bare satt der, kjedelig. Ble også nexta veldig ofte, sikker pga elendige kamera mitt. Ser jo omtrent ike at det sitter noen der, sort skjerm med omriss av ansikt.
Sitat av luni Vis innlegg
Det kan vel knapt kalles trolling når du sitter der med gif'en din og ser på en annens gif. At dere gidder.


Takk gud for IRC.
Vis hele sitatet...
Får ca 90% av folka til å vinke til cam...
Men dritter i om andre gjør det, det er småmorsomt når jeg ikke har no å finne på
Sitat av luni Vis innlegg
Takk gud for IRC.
Vis hele sitatet...
Amen, det enkle er ofte det beste
IRC ? : O

Nei, at dere gidder...
http://img697.imageshack.us/img697/159/jonasbrosyo.jpg
Sofistikert ung mann
Spankyboii's Avatar
På lanet vårt tok vi en vis fra youtube av jessica alba. Vi snakket med en franskmann i en halv time og han ble helt forelsket :'D han så ikke at det var hun heller..

men på sluttet byttet vi bilde til ei feit dame og han ble sur..
Sitat av Mathiasbk Vis innlegg
på en mandag?
Vis hele sitatet...
Hver dag er en festdag! Jeg og vennene mine har noe som kalles vinterferie skjønner du!


Kan legge til at drikkeleiken fungerte fint den! Spessielt morsomt når vi fikk ei franskdame til å gni litt på puppa sine, da ble det mange zips
Ååjaaa, vi her nede har ikke ferie før neste uke ^^
Noen som vet hvordan jeg setter en video som webcam? Bruker HP webcam og programmet HP mediasmart webcam
Sitat av SjokoMelk Vis innlegg
Noen som vet hvordan jeg setter en video som webcam? Bruker HP webcam og programmet HP mediasmart webcam
Vis hele sitatet...
Last ned ManyCam -> Sources -> Movies

Lyd er dog dømt til å bli dårlig synchet.
tegna meg en kul tattoo å viste kukken jeg.....da
Er ikke tilfeldigvis noen som har et stylish template til chatrt for å gjøre det litt mørkere?
Er så mye hvitt på siden at jeg blir blendet
Ok, prøvde til slutt. 1 pikk, 2 jenter som flasha puppa (i samme bilde), 1 som røyka bong, 2-3 boksere/skritt (menn), 1 fest med 3-4 stykker, 1 gammel mann fra Canada som hadde det gøy (?), 2-3 stillbilder, 10-11 busta cams/svart skjerm. Det var jo underholdende nok, men ikke noe jeg kommer til å 'henge på' akkurat.
Sitat av moret Vis innlegg
Jeg fikk bare en papptallerken med påskriften: show tits!
Ellers bare sørgelige 15 åringer som leter i et håp etter pupper...
Vis hele sitatet...

Hvor er den sørgelige delen i det?....

En fortalte meg han hadde cam til en random fyr der som voldtok teddybjørnen sin, men ble flau å skrudde av når han innså at det var en hel gjeng som satt å så på han
Jeg har problemer med at det henger seg opp/ikke får kontakt med nye strangers etter å ha nexta et par stykker. Kan se på noe i 10 sekunder, henger seg opp også står det "Entering..." oppe i hjørnet, før jeg så må reloade sida og begynne å nytt. Noen med samme problem?