Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1124
Anonym bruker
"Uenig Hork"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har vært bort i litt ulike typer speed i det siste;
Særlig en jeg lurer på om noen har kjennskap til.
Den var helt hvit, luktet svakt kjemisk og lett fuktig med pulver konsistens lignende melis. Den virket dårlig nasalt, og klistret seg bare i nesen.
Fikk og en veldig anspent følelse i magen, og det kjentes ut som jeg måtte mye på toalettet, uten at jeg måtte.
Vet det er umulig å si hva det var blanding av/i, men kanskje noen har en idé?
Kan nevnes at jeg testet oppløslighet i vann, og den løste seg overhodet ikke opp.
sikkert koffeindriten som er rundt, hatt lignende selv og mistenker at det er blandet koffein i speeden, det er nærmest uløselig i kaldt vann, men veldig løselig i kokvarmt vann.jeg forsøkte å fjerne det selv igår, men fant ingen metode som funket. Aceton tar det ikke engag. Jeg fikk til å lage freebase, ved bruk av noen dl vann med speeden og kaustisk soda 1:1 så flyter den på toppen samtidig som at koffeinen blir deprotonert av sodan og dermed mindre vannløselig og jeg tror at den dermed blir liggende i bunn, men skulle gjerne hatt bedre kunnskap om dette . Desverre så har jeg ikke fått dette tilbake til salt form/pulver fordi jeg ike har tilgang på hydroklorid

Men de er nok enten koffein eller gelatin. Forbanna dritt er det uansett
Anonym bruker
"Villig Griff"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har hatt mye rart selv. Denne siste jeg har er meget spesiell også. Men om man rekrystalliserer den med etanol og røyker den får man en helt syk rus. Som Crack og heroin kombinert.
Anonym bruker
"Nervøs Storskogmus "
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ja veldig mye dritt!! Stoler ikke på en dealer noe mer,. buffer ut alt, jevla idioter.
Groene bossen, tuinm
deGrønne Skoger's Avatar
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Har vært bort i litt ulike typer speed i det siste;
Særlig en jeg lurer på om noen har kjennskap til.
Den var helt hvit, luktet svakt kjemisk og lett fuktig med pulver konsistens lignende melis. Den virket dårlig nasalt, og klistret seg bare i nesen.
Fikk og en veldig anspent følelse i magen, og det kjentes ut som jeg måtte mye på toalettet, uten at jeg måtte.
Vet det er umulig å si hva det var blanding av/i, men kanskje noen har en idé?
Kan nevnes at jeg testet oppløslighet i vann, og den løste seg overhodet ikke opp.
Vis hele sitatet...
Lurer på om jeg har den samme. Aldri vært borti pepper som er både så melis aktig, lukter så lite og dette du sier med do, jeg må på do bare jeg rører meg, men kommer lite. Når jeg bruker adhd medisiner blir jeg sånn om jeg blander med noen energidrikker, da å må jeg fly på do uten at det hjelper. Ble sånn på elevanse og. Tipper denne billig melisen er totalt mega utblanda med koffein eller effedrin. Shady shit.