Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1074
Anonym bruker
"Vanskelig Fåvne"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har sporadisk konsumert 2,5 gram makka denne uken, var i veldig bra form i starten.

Men siste 2 dagene har jeg fått skikkelig pusteproblemer, veldig tungt å puste/angst, det ødelegger jo hele rusen da jeg er sikker på å besvime.
Jeg spiser nokk mat å får i meg nokk vann, jeg sov i natt også. Justerte i dag å nå kjenner jeg på angsten. Dette blir siste dagen for min del da rusen blir ødelagt. Går forresten på bipolar medisin, men tror ikke det skal han noe å si. Noen tips?
Anonym bruker
"Vanskelig Fåvne"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Jeg har jo ikke konsumert så mye , tror kanskje det psykisk eller overdosering
Anonym bruker
"Grønn Bakkhest"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ikke innta mer amfetamin. Legg deg ned i senga med gardinene lukket og litt avslappende musikk eller tv-serier (husk å ha lavt lys og kveldsmodus på skjermen). Ta gjerne litt benzo om du har. Ellers hvis det virkelig er mot slutten og du ikke har justert på en stund, så kan det å drikke noen pils være nok til å drepe angsten og få deg i en søvn.
Anonym bruker
"Vanskelig Fåvne"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Har ikke benzo,men seroquel
(AP) gjør jobben for min del. Takk for svaret, men hva tror du er årsaken?
Anonym bruker
"Vanskelig Fåvne"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Er også jevla varm, prikker i huden. Lurer på om jeg satt ett skudd med noe urent? Bakterier? Tenker på alt akkurat nå.
Anonym bruker
"Vanskelig Fåvne"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Kanskje blodforgiftning eller lungebettenelse
Anonym bruker
"Grønn Bakkhest"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg tror at du har angst. Ta deg en dusj, kontroller vanntempen til hva du vil. Ta en runk og en pils og skriv din egen selvbiografi. Publiser den her med utbyttet navn.
Sjekk deg for Corona. Pusteproblemer skal du ikke kødde med nå for tiden.