Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 1022
Anonym bruker
"Mulig Bjørkemus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg har nylig hatt en velykket nedtrapping av rivotril og har klart å gå helt av. Nå er det oxycontin som står for tur.

Jeg har "bare" brukt oxycontin i 2-3 måneder som smertelindring (ikke gjennom lege). Det er snakk om 40 mg depot hver morgen. Kjenner at jeg er blitt avhengig, men er fast bestemt på å gå av de.

Er det noen som vet om noen av disse medisinene kan være til hjelp i nedtrappingsperiode: Paralgin Forte, Nobligan 150, eller Tramadol 50 mg. Jeg fikk høre av en person at det var kun paralgin Forte som ville være til hjelp. Men ønsker å høre om det er andre som har peiling på dette.

Hilsen en som er lite bevandret i opiat verden.
Anonym bruker
"Vettskremt Brasme"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Dersom du ikke har hatt opiat abstinenser før, er det nok ikke mer en 2-3 dager som skal til før det "verste" er over. Er ikke voldsomme mengder eller lang tid du har stått på, dette blir nok som en mild forkjølelse, om i hele tatt noe mer. Du klarer dette fint uten nedtrapping/mer opiater.
Anonym bruker
"Mulig Bjørkemus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Dersom du ikke har hatt opiat abstinenser før, er det nok ikke mer en 2-3 dager som skal til før det "verste" er over. Er ikke voldsomme mengder eller lang tid du har stått på, dette blir nok som en mild forkjølelse, om i hele tatt noe mer. Du klarer dette fint uten nedtrapping/mer opiater.
Vis hele sitatet...
Takk, det høres beroligende ut. Men nå er det seg slik at jeg har de nevnte medisinene tilgjengelig pga kronisk sykdom. Så lurer egentlig om noen av de er bedre enn andre å bruke når jeg går av oxy.