Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1074
Yo ett spørsmål..
Har noen hatt en bestevenn som man har vært så glade i at samme smerten som kjærlighetssorg kom når vennskapet ble avsluttet?

Legit kjærlighetssorg bare på en venne måte?😂 Spesielt da det er vennen som har sviktet deg, da.

Noen??
Ja, suger balle
Følt på det noen ganger i livet. Føles som vanlig kjærlighetssorg med det samme, vondt og man kan føle på sjalusi når vennen finner andre å være med.
Personlig synes jeg kanskje ikke det varer så lenge som kjærlighetssorg og stikker kanskje ikke like dypt, da man ofte har flere venner å være med.
Men følelsen av å bli støtt bort, sviktet eller miste en venn, den suger geitepung.
Ja er jo det samme, man mister noen man er glad i og får en reaksjon.

Har selv gått gjennom prosessen akkurat, å gjør faktisk vondt enda.
Tja, ikke som venne sorg men hadde en bestevenn jeg fikk følelser for. Kan med hånden på hjertet si at jeg har aldri hatt det så jævlig noen gang.