Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1389
Jeg er 00, går 2 klasse på vgs med 05. Hadde det vært rart for meg å være russ sammen med dem neste år? Vet ikke om jeg skal gidde å være russ eller bare droppe hele greia, føler det blir rart.
Jeg droppa den når jeg gikk med 6 år yngre. Følte ikke jeg hadde noe kjempedriv etter å rølpe rundt gatelangs.
Men hva andre tenker driter du i. Ingen, utenom de du kjenner, vet jo at du er eldre enn dem.
Hvis det føles rart for deg, så er det rart.
Anbefaler og følge magefølelsen din her.
Ja, det er rart. Russetida er ikke all that og du kan rølpe med jevnaldrende i andre sammenhenger.
Veldig rart. I tillegg til at det er veldig rart så er det ikke særlig gøy etter man har fyllt 20 år…
Ja, det kan bli rart.
Ja, det blir rart.

Russejenter med diskomus er også overvurdert og ikke verdt stemplet du vil få pga alderen din.
Litt svart hvitt i svarene her syntes jeg.
Har du gode venner som det hadde vært gøy å ta en fest eller fem med så bli med da vel.

Man trenger ikke få kongle i lua å være søppel full på tryvann bare fordi du er russ.
Sist endret av Yohoja; 2. mai 2023 kl. 16:49.