Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  51 11195
Sitat av Filkor Vis innlegg
Dette blir bare synsing og gjetting fra min side, men inntrykket jeg har så er det ikke slik.

I dokumentaren har jo samtlige MC-lappen, et tilsynelatende bestemt hierarki og en klar leder. Her i Norge er jeg ikke i tvil om hvem som er/har vært leder for HA, Bandidos og Outlaws - men Satadurah har jeg ikke peiling. For meg virker det som en organisasjon som bare samler farlige kriminelle og at ting virker lite organisert.

Det at Satadurah medlemmet som skøyt rundt seg på Blå også ropte til folk som filma "jævla pakkis" er jo også ganske paradoks med tanke på at mottoet til Satadurah er at det er plass for folk uavhengig av tro, kultur og hudfarge. Derfor klarer jeg ikke helt ta dem seriøse her i Norge. Han har også ved tidligere tilfeller laget masse bråk på Blitz og blitt anklaget for nazistiske holdninger:

https://vartoslo.no/bydel-grnerlokka...ed-kniv/128288

Men at det er farlige gutter man ikke vil kødde med finnes det jo ingen tvil om
Vis hele sitatet...
Ja, nazi og Satudarah-medlem, fullstendig motstridende. Men de er nok ute etter de mest voldelige folkene. Så da er det ikke så nøye.
Jeg har tilfeldigvis en tatovering som minner veldig om ett symbol Bandidos bruker. Var 18 år gammel og på rømmen i Europa. Har ført til noen misforståelser men aldri blitt truet bortsett fra nå i det siste, av en annen MC gjeng enn Bandidos.

Har ikke vært borti MC i Norge noe særlig men i andre land ja.

Jeg støtter kommentaren om hyggelige gutter som driver forretninger. Kunne ha fortalt en del da jeg har hatt ukentlig kontakt med både HA og Bandidos i lengre perioder men aldri vært noe organisert kriminelt jeg har vært borti eller sett. Medlemmer er sikkert forselige der også og det lite jeg har sett av MC i Norge så virker de mye mer strukturerte og systematiserte enn de jeg har hengt med som tilhører andre land. Det er en herlig frihetsfølelse og kjøre sykkel og så strukturert med prospects, sjef, Europa sjef, verdens sjef osv så går den følelsen bort for min del.

Blitt kritisk til MC Norge etter trusler uten at de forklarer hvorfor og hva men ikke så mye peiling på de.