Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 710
jææ.. MD'en min monger.

først md'en jeg skulle recorde dreit jeg meg ut og hadde på crossfading-plugin, så der laga den en sang av alle. greit nok.
den andre md'en jeg skulle recorde tok jeg av dette, og den delte opp sangene liksom. MEN. når den er ferdig ser jeg at det er bare ni tracks på md'n, mens det er 12 på cd'en jeg skulle recorde.. det var ikke de siste som var vekk, men noen her og der innimellom..

WTF????

md'en er en sony mz-r900.
hmm, det er vel for lite mellomrom mellom sangene når du tar opp, sånn at md'n oppfatter to sanger som èn.
hmm, eller så vet jeg ikke, hadde iallefall dette problemet en gang.
noe fuck med disken?
Det er nok det TheGEEK sier. Bruk en plugin som lager lengere mellomrom mellom sangene. Evt så kan du legge en 3 sekunders lydfil uten noe på mellom hver fil i playlista.
mia
mia's Avatar
Trådstarter
smarte drittunger.. ;> takk! ;>
Har opplevd det samme med opptak fra CD'er og MP3er! Jævlig kjipt. det funker dersom du følger Phun Qs råd!
http://come.to/meracl - Bruk MD recording softwaren hans, og sett 2.5 sekunder.
Brukte Meracl MD-Recorder før, men det var noen mp3-filer som den hadde problemer med å spille, så jeg gikk tilbake til winamp.
Sist endret av Phun Q; 9. februar 2003 kl. 12:48.