Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  0 590
starter en tråd om dette fordi jeg vet ikke hvordan jeg skla omformulere meg eller finne en guide som viser spesifikt hva jeg prøver på.

har såvidt lest litt om SQL ijection og hvis jeg forsto det riktig så er det koder du sender til en side og før det må du finne exploits på siden for å vite hvordan du kommer deg inn, hvis jeg ville lagt inn denne beskjeden på en side (høres dumt ut) "sklei på vått gulv uten "vått-gulv" skilt tilstede, truet med saksøking, gratis pizza i 3 mnd (opptil 40 pizzaer)" den "memoen" er "work-in-progress" bare with me, men lurte på om noen hadde en detaljert guide anngående dette, og som kunne gi info underveis og ikke bare skrive commands etter commands for så å ikke forklare akkurat hva disse commandsa gjør, dette vil bli gjort fra backtrack, derfor jeg postet her.

er "nybegynner" så kan høres litt teit og rotete ut, men hadde satt pris på ordentlige svar!