Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  127 32631
blandet det med litt bom. Fungerer heilt fantastisk som utblander istaden for tobakk. Blir litt slapp og trøtt på nedturen men ellers er det topp å mikse med.
Sist endret av itZsaiN; 23. februar 2008 kl. 15:29.
Noen andre enn meg som stoppa å lese etter side 5, fordi man ikke orket og lese svar fra folk som vil lokke kunder til disse "legal highs" produktene?
Sist endret av Jonsen; 26. februar 2008 kl. 01:11.
Har bestillt den minste pakken av dette og litt salvia og 3,5g skunk, pakken har blitt stoppet i tollen 4gangen har fått 2brev fra Tollen om at det inneholder legemiddler, HH Sendte meg den 4 pakken idag så satser på den komme gjennom, tror de skulle gift wrape alt.
Satser på å prøve SG på enten fredag eller lørdag
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Hva er bivirkningene av Spice Gold?
Ca de samme som av cannabis. Gjerne en mer heavy baksmell, og lite fungerende topplokk til langt utpå neste dag. Men det er selvsagt individuelt. Og ingen har vel helt oversikten over langtidseffektene, siden produktet ikke er så veldig gammelt.
Sist endret av Lurker; 24. mai 2008 kl. 13:50.
Nå kommer jeg for å helle malurt i begeret til placebo-hylekoret. Spice gold inneholder bla blå lotus som er en av de eldste psykadelikaene vi mennesker kjenner til. Denne vannliljen stammer fra egypt der den blir beskrevet som et stimulerende middel til festlige anledninger, samt en kommunikasjonsvei til solguden Ra. Har ikke prøvd dette selv men ifølge rapporter på erowid er hallusinasjoner og eufori helt vanlig. spice er en krydderblanding som i tillegg inneholder Baybean, Lion's Tail, Lousewort, Indian Warrior, Dwarf Scullcap, Maconha Brava, Pink Lotus, Marshmallow, Red Clover, Rose, Siberian Motherwort, Vanilla and Honey. Ingrediensene har jeg forøvrig kopiert fra everybodydoesit, derfor det engelske språket.
Prøv å gjør litt research før dere eventuelt begynner å håne

det skal endog absorberes en del lotus før de virkelige psykadeliske effektene inntrer. Funken er som andre droger varierende fra freaker til freaker. har bestilt *10 ekstrakt og gleder meg som bare fy. Kan du fortelle litt om kanna-rusen freaker911? dette er også et interresant stoff som virker spennende
Defqon's Avatar
Trådstarter
Vel, jeg fikk ikke særlig effekt av kanna fordi kroppen må venne seg til det, så om du går på det ei uke eller et par dager får du effekt (noen trenger ikke gjøre dette). Jeg har lest om folk som elsker kanna da, er visstnok veldig behagelig og oppkvikkende og det er temmelig billig også, så ingenting å tape på å kjøpe :P
Kjøpte veldig mye herbal highs i australia de siste 6 mnd, men fikk aldri noe funk.
Kun sår hals, evt litt hodepine og småkvalme.
Husker ikke navnet på alle typene, men damiana virket desisdert ikke ( utprøvd på 5 stk over lengre tid, uten noen virkning.) Marijuanilla var kanskje det eneste som smakte litt likt weed, men definitivt ingen virkning. Lion's tale funket ikke i det hele tatt, og smakte rett og slett helt forferdelig. ( alle urtene ble både prøvd i jointform, bong og som te.
Marijuanilla var kanskje greit til å blande ut weed med for å slippe tobakks-smaken.

Jeg har bestillt 3g med spice gold, ettersom det er så mange som har snakket positivt om det. Så da gjenstår det å se hvordan det funker på meg.
sjekk legal-hightråden til en luring på forumet emmerdale. Der finner du forslag til ting som funker, men mye av det er endog ikke legal. Australia har in fact en streng policy på "legal" higs, feks kratom og salvia er høyst ulovlig
"Carlsberg", etter hva jeg har hørt i fra en kompis, så var bivirkningene i fra spicen: Indre blødninger, Kroniske øyne, lett anpustenhet, angst og masse piss.. Er hva jeg har hørt, og han lest. Så kan desverre ikke gi et konkret svar. Men var da noe!
Sitat av Nuffee
"Carlsberg", etter hva jeg har hørt i fra en kompis, så var bivirkningene i fra spicen: Indre blødninger, Kroniske øyne, lett anpustenhet, angst og masse piss.. Er hva jeg har hørt, og han lest. Så kan desverre ikke gi et konkret svar. Men var da noe!
Vis hele sitatet...
Må si at jeg kjenner absolutt ikke til det der med indre blødninger fra noen av de plassene jeg har lest rapporter ifra, kroniske øyne, lett anpustenhet, angst og masse piss, vel, det der kan vel hvem som helst få av bare å røyke tjall, ( selv om jeg ikke helt skjønner hva du mener med "kroniske øyne" men de er vel kroniske siden de vel stortsett er på plass hele tia )
Sist endret av Eyeamare; 26. mai 2008 kl. 19:18.
Nei, egentlig ikke jeg heller.. Men var noe jeg hadde hørt, så da tenkte jeg, jeg bare kunne plasere det her og kanskje får noen svar i fra folk her.. Jeg skjønte ikke helt hva han mente med kronsike øyne, men skrev bare opp igjen etter kompisen min: )
Sist endret av Nuffee; 26. mai 2008 kl. 19:42.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Sitat av freaker911
Jeg gikk bortover og plutselig begynner alt å loope og det gidde seg ikke på flere timer, nå er jeg bare drittslapp og trippy som faen!
Vet ikke om jeg tør det igjenXD
Vis hele sitatet...
hahaha, word. prøvde det her om dagen, fikk helt noia, som du sier, begynte alt å loope.
skjønte ikke en dritt etterhvert, blanda fantasi/tanker med virkelighet. spurte han jeg satt sammen med om jeg hadde sagt noe og hva jeg hadde sagt, greide ikke kontrollere tankene mine i det hele tatt. virka som jeg sa og gjorde alt jeg tenkte, da fikk jeg noia som faen og prøvde å tenke på ingenting, haha. (var bare spice gold, btw)
Sist endret av skr; 3. juni 2008 kl. 15:03.
Er Spice Gold en type Legal high?
Har lest rundt om legal highs, og har også sett et par filmer på youtube, det skal visst være totalt uten funk? Nå vet ikke jeg om Spice Gold er legal high, ettersom den inneholder 12 forskjellige urter så antar jeg det er litt sterkere?
Jeg har mer lyst til å prøve salvia først Men artig rapport for all del! Jeg kommer nok til å prøve spice og.
Blitt en hype det greiene der.
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Lurer mest på hvor lenge dette virker siden jeg ikke har tid eller mulighet til å være høy hele dagen og langt utpå neste dag..

Anybody ?
Hos meg varer "platået" i 2-3 timer, men effekten sitter igjen i 5 timer +. Blir veldig trøtt og sliten i hodet, derfor er det håpløst å røyke Spice tidlig på dagen hvis du har andre ting å gjøre. Røyk heller på ettermiddagen, da kaster du ikke vekk hele dagen, og slipper å våkne og fortsatt være fjern.
Kan noen fortelle meg forskjellen på ''Spice gold'' og ''Spice Diamond''?

Maybe diamond er sterkere? (siden diamant er bedre en gull håhåhåh )
Det er faktisk det som er gimmicken. Det finnes så vidt jeg vet Spice, Spice Silver, Spice Gold og Spice Diamond, som er rangert fra svakest til sterkest, respektivt.

For øvrig har personlige erfaringer med Spice Gold vært noget labre. Jeg fikk funk, og noen små latteranfall, men det faktum at jeg følte meg elendig etterpå samt det faktum at jeg ikke aner hvilke skadevirkninger dette kan ha, gjør at jeg legger det unna inntil videre. Bruker det dog litt som ekstra fyll i jointen siden tobakk smaker hestesæd, men å fyre kun Spice i mengder som gir rus tror jeg det vil bli lite av, for å si det mildt.
Sist endret av Hedges; 17. desember 2008 kl. 01:43.
Sitat av raveonette Vis innlegg
Hos meg varer "platået" i 2-3 timer, men effekten sitter igjen i 5 timer +. Blir veldig trøtt og sliten i hodet, derfor er det håpløst å røyke Spice tidlig på dagen hvis du har andre ting å gjøre. Røyk heller på ettermiddagen, da kaster du ikke vekk hele dagen, og slipper å våkne og fortsatt være fjern.
Vis hele sitatet...

Takk takk

Var det jeg lurte på, satser på åteste det ut en ettermiddag å bare slappe av

om det blir en sustitute for mary,j's grønne hellighet gjennstår da å se
Ang spice; jf. http://www.erowid.org/chemicals/spice_product/
Sitat av erowid
Spice is sold as a legal herb-based alternative to cannabis. Though the ingredients list does not identify any cannabinoid constituents, it very likely contains a synthetic cannabinoid because it is unlikely that the listed plant ingredients would produce its reported effects. On Dec 15, 2008, the city of Frankfurt, Germany, announced the results of analysis they sponsored and reported that the Spice product they tested contained JWH-018.
Vis hele sitatet...
Da har er det altså mer eller mindre bekreftet at spice inneholder et syntetisk cannabinoid. Jeg vil påstå dette er positivt, da folk som røyker spice nå i alle fall vet hva de får i seg.

Tar meg den frihet å kryssposte dette i både legal highs-tråden og spice-tråden, så vi får ut infoen.
Positivt? Det betyr jo også at Spice nå garantert kommer til å bli ulovliggjort både her og der
▼ ... flere år senere ... ▼
Hva / hvor mye har du røyka før?
Sitat av thetaman Vis innlegg
hmmm....sorry å måtte si det, men ord som placebo kommer poppende opp i hodet mitt...

men sikkert artig lel da..
Vis hele sitatet...
Har du prøvd syntetiske cannabinoider? Isåfall vet man at det IKKE er placebo, jwh og am stoffene kan ta deg på en syk tur.
Dette blir litt sent, men TUSEN takk til OP for en utrolig bra skrevet rusrapport Bra skrevet, godt forklarende og spennende historie. KP til deg

-SeReEnETii
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Noen tips jeg kan blandet det med? Tenkte og lage en joint, men hva skal jeg blande med?
Sitat av yeahbuddy Vis innlegg
Noen tips jeg kan blandet det med? Tenkte og lage en joint, men hva skal jeg blande med?
Vis hele sitatet...
Tobbak, urteblandiger, oregano, diverse andre krydder?
Fy faen :P opplevelse. Av alt dop jeg har trøkka i trynet igjennom tidene så er de nye designer dopen noe jeg holder meg unna ass!