Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  16 2692
Farget lys, fraktaler og levende teksturer over alt!

For noen dager siden var DoktorLars og jeg på tur, og det var fantastisk gøy. Dette var vårt første møte med psykedelisk stoff. Jeg har testa alternative rusmidler en gang før, og det var hasj. DoktorLars har testa hasj noen flere ganger. Denne rapporten vil kanskje være nyttig for dem som ikke har noe særlig erfaring med alternative rusmidler, og lurer på hva som er tingen for dem.

Dosering
Deltakere: DoktorLars og meg
Dose: ca. 15 mg nasalt
Vekt: ca. 70 kg

Det var privat fest og god steming. DoktorLars, jeg og Nichotin var på kjøkkenet, og resten (5-7 stk.) var i stua. Nichotin mekka 15 mg og DoktorLars snorta det. Etter 3-4 minutter begynte han å smile, og fortalte at han følte lykke. Så ble han veldig opptatt av bordet, hvor en del smuler i følge han fløt rundt om kring. Det var tydelig at han syntes det var gøy å se på. Folk fra stua kom for å se på DoktorLars, og det ble litt trangt, så vi gikk til et hjørne i stua hvor det står en seng og en madrass. Nichotin hadde mekka nye 15 mg som jeg snorta. Det sved litt i nesen, men det ble fort glemt. Etter noen minutter begynte riller i madrassen å bevege seg, og fløt ut over madrassen til det dekket hele.

Hvite vegger og tak ble fylt av fantastiske geometriske former som lyste i grønt, blått og lilla. Formene var som fraktaler som roterte, omtrent som å se gjennom et kaleidoskop. Det var utrolig pent å se på, og store deler av kvelden gikk med på nettopp det å se på hva som vistes på vegger og tak. Langs taket i stua henger det en 10 meter lang lysslange som lyser hvitt. Denne slangen lagde blått og grønt lys som spredte seg i hele rommet. Det var et fantastisk syn. Grenflekkene på treveggene svømte rundt omkring. Et sort-hvitt-bilde av en by begynte å morphe til oransje og andre farger, og veiene mellom husene på bildet snodde seg rundt omkring.

Interessefeltene skiftet i bølger hele tiden. Jeg så gjennom vinduet, og fikk veldig lyst til å gå ut. Nichotin spurte om han skulle ta meg med ut, men jeg hadde ikke lyst fordi det er kaldt ute. Jeg hadde hele tiden fullstendig kontroll over kroppen og stemmen hele tiden. Likevel var det veldig vanskelig å formidle det jeg så, om noen spurte. Det var så vanskelig å beskrive.

Jeg gikk ned på badet for å prate med noen venner, men da jeg sto der ble jeg fort mer interessert i å se på veggene. Jeg sa til venninna mi at jeg skulle ønske hun så det jeg ser nå. Hun synes det var ufattelig gøy at jeg stirra på veggen mens jeg måpte. Hun pekte på gardinene og lurte på hva jeg syntes om dem. Gardinene var røde med tannhjullignende figurer. De forskjellige lagene i tannhjulene gikk rundt i forskjellige retninger.

Jeg gikk opp igjen og så DoktorLars krabbe rundt på gulvet for å se på teksturene på gulvplankene. To venner lo godt av hans merkelige oppførsel.

Jeg la meg i senga i hjørnet av stua, og så på veggene og taket. Jeg lukket øynene og så fantastiske figurer. Det var bittesmå galakser i hvite, grønne og blå farger som lyste, ble større og større, mens de roterte. Jeg åpnet øynene og gikk ut på kjøkkenet for å prate med noen venner. De prøvde å få meg til å se på forskjellige ting for å se på min reaksjon. De viste frem ting, men ting var aldri interessant. Det var store flater og teksturer som var interessant.

Tilbake i stua fikk jeg skikkelig lyst til å danse og synge om hverandre. Pink Floyd og Bee Gees gjorde susen. Jeg ble lei og dro jeg frem MacBooken og skrev til noen venner på MSN. Det kom fint, blått lys opp fra tastaturet, og tastene fløt rundt. Jeg spilte litt tennis med meg selv på Wii, og var imponert over fargeeffektene i spillet, som var mye bedre enn normalt.

Jeg gikk tilbake til kjøkkenet og begynte å føle at jeg var på vei ned. Jeg prata litt og gikk tilbake til stua der jeg møtte DoktorLars. Han følte seg også mer seg selv. Vi satte oss i sofaen og diskuterte alt det fantastiske vi hadde sett. Vi var helt oss selv nå, bortsett fra at vi fortsatt så milde halliser på veggene.

Det var en lett tur ned, og hele turen tok ca. 3 timer, verken for lite eller for mye. Hele kvelden var en stor morsom opplevelse. Alt var fantastisk fint å se på, og jeg følte hele tiden lykke og at alt var perfekt, i hamoni.

Jeg er veldig glad for at jeg har opplevd dette. Når jeg tenker tilbake på turen, blir jeg lykkelig.
Å se dette fra utsiden var utrolig artig. DoktorLars ble tydeligvis megafascinert av _alt_ mulig rart, og klarte å skifte meninger i 1000km/t oppe i hodet sitt. Det tok virkelig kaka da han avfeide bildet vi viste han på veggen, hvorpå han begynte å glane på en hvit vegg og sa "det _der_ er bilde!".

Utrolig bra rapport, 2C-B i den doseringen er sjelden så dypt at tankeforklaringer trengs.
hoho. Alle disse triprapportene altså! Digger de! Jeg går ikke på noen form for dop, untatt alkohol, og jeg må si jeg nesten blir fristet til å prøve noe slikt. Sitter i stolen å tenker på hvordan det hadde vært! Misunner dere litt der ass

Edit: Denne rapporten var dritbra, og burde legges inn på triprapportposten.
Sitat av Nichotin
DoktorLars ble tydeligvis megafascinert av _alt_ mulig rart, og klarte å skifte meninger i 1000km/t oppe i hodet sitt.
Vis hele sitatet...
JEG VAR SOM EN FRP-POLITIKER!
tittel
dexter's Avatar
Trådstarter
DoctorLars, du må poste det geniale du skrev ned på turen
Det er dere som har det da, ikke jeg. Ta og post det du.

oi nå er det visst jeg som har det:

oppleverser i gården herren siterer ofte viljen styrke til å være helt på viddene


derfor er det slik at alle som ikke befinner seg i den store, ikke slagmarken

(og så mistet jeg interessen... faktisk var dette fordelt over to ganger, mistet interessen etter første linjen og kom itlbake og skrev andre linjen litt senere tror jeg)
Sist endret av larsdood; 13. mars 2007 kl. 15:21.
Har lyst å prøve 2-C stoffene Vil få syyke halliser
tittel
dexter's Avatar
Trådstarter
2C-B er sikkert et bra stoff å teste om du vil ha halliser uten å miste kontrollen over kroppen. Ikke forvent biler som kjører i taket, med mindre du tar mye mer enn det jeg gjorde
Står dette på narkotikalista? Fant det ikke, men det er mulig jeg har en gammel liste.

Eller så kan det jo hende at det går under den loven som sier at stoffer som stammer fra, bindes til etc, også er ulovelige.

Tengte på å bestille litt fra nett

Hvordan måler dere mg? Har bare vekt som måle 0.1g
tittel
dexter's Avatar
Trådstarter
Som Dodecha skriver i Den store Research Chemical tråden er dette ulovlig i Norge:
RC's og Loven
Det er temmelig vanskelig å se an den juridiske statusen av disse stoffene, ettersom
de er nylig oppdaget, her til lands har vi desverre så vage lover som derivat paragrafen:
Under § 2. Hva regnes som narkotika m.v. så finner man den dårlige definisjonen:
Som narkotika m.v. regnes også salter og derivater av de oppførte stoffer eller droger og mulige isomere, estere og etere av stoffene eller deres salter.
Noe som betyr at dommerene kan faktisk ta deg på hva de vil.

Heldigvis dreier det seg om små mengder av lite kjennte stoffer, så om du får razzia så ikke få panikk, bikkja deres kommer iallefall aldri til å lukte noe av rc'ne dine..
Vis hele sitatet...
Lasse: 2c-b står på narkotikalista. Dermed kan man ta de fleste 2c-stoffene og få deg dømt for det, hvis det kan bevises at du bestilte. Å måle miligram blir vel enklest hvis du tar det oralt og blander det med sprit, f eks 100 mg på en dl sprit.

Spekulasjoner rundt alt dette finnes på forumet, bruk søkefunksjonen.
Milligramsvekter fåes til rundt 25 dollar (+frakt) på eBay. En god måte å dosere utfra volum er å blande det dråpevis, f.eks en dråpe alkohol per mg 2C-X.
Jeg har en slik vekt.

Slakteren: Tja, når det kommer til de mest vanlige 2c-stoffene er det nok mer aktuelt med 1g/250ml. Da kan man lett dosere med en sprøyte som tar en centiliter.
Jeg vil allikevel anbefalle på det sterkeste å kjøpe en mg-vekt selv om man skal dosere utfra volum. Mange forhandlere har for vane å sende ut for lite/mye, og i tilleg er det vanskelig å få alt ut av posen. Vekta som Nichotin linker til ser ut til å være en gjenganger, da man ofte må opp i adskillig høyere priser for de fleste andre vekter (så er kanskje kvaliteten deretter også )
▼ ... noen uker senere ... ▼
Morsomt å lese. Får lyst til å prøve selv.
Men jeg bare lurte på en ting. Hvor får du tak i det og i hvilken form? Skal man sniffe det eller er det andre måter å ta det inn på? Og hvilke evt. bivirkninger kan man få?
Sitat av rovlaH
Morsomt å lese. Får lyst til å prøve selv.
Men jeg bare lurte på en ting. Hvor får du tak i det og i hvilken form? Skal man sniffe det eller er det andre måter å ta det inn på? Og hvilke evt. bivirkninger kan man få?
Vis hele sitatet...
Hvor man får tak i det eller hvor vanskelig det er å finne vet jeg ikke, men 2C-B kommer vel stort sett i pulverform. Finnes også presset i piller, vet ikke hvor vanlig det er i forhold. Vil tro at det ikke er et stoff man kommer over helt uten videre og uten "riktige kontakter". Tas vanligvis oralt, men også nasalt.

Mer info:
http://www.erowid.org/chemicals/2cb/
http://en.wikipedia.org/wiki/2C-B
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Kjempebra rapport, det er alltid et friskt pust å lese førstegangsrapporter

Angående tilgjengelighet må jeg igjen presisere, folkens, at den slags diskusjon skrider utenom 'teoretisk diskusjon', vi her på freakforum er ikke en kilde for ulovlige substanser.