Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 2509
Hei, jeg testet 2C-E på rave i helgen, og vil dele erfaringen min:

Startet litt før tolv med ~20 mg, og ventet i spenning på at noe skulle skje. Klokka ble godt over to og jeg merket ikke noe særlig, annet enn at jeg ble buzzed i hodet. Ingen visuals. Det virket rett og slett som om lyset og musikken tok helt overhånd. Tok en soppkapsel i håp om at det skulle skje noe, men den gang ei. Gikk rundt og stirret i kanskje ti minutter, og så var jeg relativt tilbake til normalen igjen. Jeg putta i meg mest mulig av den andre ~20 mg-posen jeg hadde med rundt halv fire eller noe slikt, og merket fremdeles ingen særlig effekt annet enn en buzz i hodet. Først da jeg dro hjem litt før fem merket jeg at byen var... svært livlig. All taggingen på veggen var enormt fargerik og bølget mot meg, asfalten fikk masse mønstre, vegger fikk masse mønstre, fliser flyttet på seg og alt var generelt sett mye lysere. Hadde jeg gått ut under peaken hadde jeg sikkert fått mer ut av det, for nå var jeg relativt sliten i hodet.

Å dytte i seg to doser var kanskje det dummeste jeg kunne ha gjort, for jeg sitter fremdeles lys våken uten håp om søvn på laaaang tid. Det er totalnekt å klare å sove, og jeg merker at hodet knapt er i stand til å rable ned denne posten her.

For de som lurer, er det ikke dødelig å snorte ~50 mg på èn gang heller. Ikke at jeg har prøvd selv, men ei jente på partyet følte seg herdet nok til å prøve, og kom seemingly fint ut av det bortsett fra at hun rablet i timesvis om vaskemaskiner mens hu skifta ansiktsuttrykk konstant og veivet med labbene.

Konklusjonen er: Inget ravedrog. Skal prøve dette ute i naturen en gang, og forventer egentlig at det skal bli en hel del bedre.
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Absolutt ikke noe ravedrog... Heldigvis! Slike tøser som hun som SNORTET ~50mg 2C-E er slike som gjør at disse stoffene blir ulovlig. De eneste overdosene med døden som følge på f.eks. 2C-T-7 har skjedd etter at noen har snortet en alt for stor dose.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Interessant, kjekt med disse sjeldne rapportene.

Til tilleggsinfo så har en venn av meg konstantert at å ta 2C-E oralt gir ikke (merkbare) visuals, han likte heller å sniffe det. Mye mer intens opptur, dog mindre varighet på opplevelsen.
▼ ... noen uker senere ... ▼
er ikke noe ravedrug nei. snorta 10mg, var samme sted som nichotin. føltes ut som jeg var i et okkult tempel ellerno. forsterket av "gudebildene" på veggene. glad for at jeg hadde fora knips og, ellers tror jeg nok jeg hadde bæda litt, uten mulighet til å stikke fra stedet på egenhånd...
Snorta vel en 10 mg da jeg og, men merket ikke allverdens av det før etter en liten stund, da var egentlig bare synet mitt blurry og distorted så det var best å bare lukke øynene og danse :P
Dodecha: Det er da konstatert for lenge siden at å ta 2c-e oralt gir GODT merkbare visuals..! (Tias i Mexico f.eks.. )
Man trenger riktignok litt høyere dose og litt lenger tid før det funker om man snorter det, men sånn er det jo med stort sett alle stoffer..
2C-E er etter mine erfaringer veldig potent! Det skal ikke mye stoff til for min del før jeg tripper av gårde Men som andre har opplevd tar det gjerne litt tid selv når en snorter det...
Hvis en skal ta det oralt skal det visstnok ta rimelig lang tid før det kicker inn. Har lest at det er dumt å snorte det, da man får best mulig effekt ved å ta det oralt, men kan ikke si om dette er sant eller ei da jeg kun har snortet det.
Selv har jeg opplevd at det hjelper å snorte litt en gang til etter en 30-40min,- for å showet i gang...
Å ta 2C-E på rave kan jeg ikke helt skjønne vitsen med, men det er nå så. Til hun jenta som var så lur å snorte 50mg,- Er du sikker på at dette var nøyaktig veid? 50mg er VELDIG mye å innta nasalt, og hun skal vel nesten være glad hun lever...

Selv tror jeg 2C-B er mye mer ideelt for rave, da det visstnok skal ligne litt på mdma.

EDIT: Man bør ikke tvile på de pyskedeliske egenskapene til stoffet 2C-E! Det blir faktisk karakterisert som veldig likt lsd.
Sist endret av Ompa86; 13. januar 2007 kl. 16:55.
Om det var nøyaktig veid ? Hadde en pose med 100mg, hu stappa 200lappen nedi posen og snorta ~ halvparten, så føyk'a inn i allahu!
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Sitat av Juno
Dodecha: Det er da konstatert for lenge siden at å ta 2c-e oralt gir GODT merkbare visuals..! (Tias i Mexico f.eks.. )
Man trenger riktignok litt høyere dose og litt lenger tid før det funker om man snorter det, men sånn er det jo med stort sett alle stoffer..
Vis hele sitatet...
Jeg er da fullt klar over de dokumenterte effektene av 2C-E (PiHKAL bl.a.), men
dette var en bekjents subjektive mening.
Personlig tar jeg heller stoffer oralt selv.
Ompa86: Joda, det var minst 50mg hu fikk i seg. Fikk høre av venninna hennes at hu først ble seg selv på kvelden igjen (hu snorta dette i 02:00-tia, så det var en ganske heftig lang tripp :P). Hu hadde trodd hu var den kvinnelige hersker over alle menn, noe som forklarer hvorfor hu dytta fra seg alle mannfolk som ville henne noe
▼ ... over en måned senere ... ▼
ettersom jeg forstår blir det endel psycedelia på dere gutta og da regner jeg med at dere sikkert og har opplevd at man merker mindre av disse effektene inne på et rave. Jeg for min del har følt at dette ofte er meget dempet ved slike fester om man da ikke er ved nivå 4 og man ikke behøver føle etter noe da dette ER.. Og da synes jeg man heller burde være et annet sted. har og opplevd disse omgivelsene som stressende en gang og valgte derfor å flytte meg tilbake til en roligere fest med venner. Så jeg mener slike stoffer passer godt om man tar moderate mengder og forventer deretter. Benytte det som en boost for kvelden... Er forøvrig veldig spennt på disse 2-c-stoffene