Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  75 27305
Allright folkens!

Stoff: 2-ci (etter all sannsynlighet)
Mengde: 0.25g - 0.30g
Inntaksmåte: Intravenøs injeksjon (sprøyte)
Visdomsord: IKKE PRØV!

Alt er ikke alltid som man forventer her i verden, det er nå sikkert. La meg fortelle deg om en hendelse, 2 uker siden, som inntraff meg og en god kamerat.

Vi skulle handle "speed" av en bekjent rundt klokken 03:00 natt til lørdag 21 oktober om jeg husker riktig. Vi ankom stedet, og vedkommende som satt på "speeden" jeg skulle ha møtte meg i døra, med et veldig fjernt blikk. Det var tydelig at vedkommende hadde inntatt en større dose MDMA, GHB og gjerne en del beroligende tabletter tidligere på kvelden. Med andre ord, så vedkommende meget "stein" ut, og oppførte seg deretter.

Etter mye om og men, skulle han overrekke meg de to grammene med "speed" jeg skulle ha, inne i stua, hvor jeg og kompisen min satt utolmodig og ventet. Jeg fikk servert to poser, som angivelig inneholdt "speed" begge to, valgte ut en av de, og begynte straks å "mekke" opp to heftige skudd. Et til meg selv. Og et til kompisen min.

Etter noen minutter bar det inn på badet, for å sette skuddene, vi begge hadde ventet lenge på. Siden kompisen min ikke bruker sprøyter daglig, ønsket han at jeg skulle sette skuddet på ham. Det gjorde jeg.

Så var det min tur.

Jeg begynte å stikke i armen min, på jakt etter en samarbeidsvillig blodåre, og gjerne 10 sekunder etter jeg begynte å lete, så bingo. Der traff jeg. Smilte litt for meg selv i det sprøyta mi fyltes med blod og injeksjonen skulle til å begynne.

Jeg hadde mekka to usedvanlig kraftige skudd, siden det var lenge siden jeg hadde hatt sist, og vi var begge enige om at det var noe vi trengte.

I det jeg skal til å starte injeksjonen min, kaster jeg et blikk opp på ansitet til kompisen min som sitter rett ovenfor meg på baderomsgulvet. Han har nettopp fått sitt skudd. Jeg blir møtt av det "tommeste" blikket jeg noensinne har sett, og reagerer spontant med å spørre: "Går det bra?". Hans reaksjon var et raskt "Nei", etterfulgt av at han bøyde seg over toalettet og brakk seg.

Jeg tenkte ikke mer over det, siden det ofte er en vanlig reaksjon hos en person som gjerne ikke er så vandt til sprøyter. Jeg sa: "Åja, det er ikke farlig å spy litt, bare slapp av, det går bra".
Så bøyde jeg hodet mitt ned igjen, og satt skuddet på meg selv.

Neste øyeblikk føler jeg en plutselig, og uvanlig "ising" gjennom armen min. Og første tanke som treffer meg er :"Hva FAEN var DET for noe?!"
5 sekunder etterpå snur jeg hodet mot veggen, og plutselig begynner jeg å se en masse "streker". Som "støy" på en tv-skjerm.

Jeg forstår raskt at dette ikke var "speed", og reagerer spontant med å reise meg, og løpe inn i stua. Mens jeg løper inn, roper jeg igjen: "HVA FAEN har vi fått i oss?!?!"
I det jeg kommer inn i stua, og ser på de 4 personene så er der, forvandler plutselig samtlige seg om til dyr/monster.

Så sier det BANG!

Som et slag i trynet, maksimalt 10-15 sekunder etter injeksjonen forsvinner HELE verden for meg. Jeg kan ikke forklare det.

ALT blir flytende! Og fantasifigurer dukker opp foran meg, og forteller meg ting som: "Haha, der lurte vi deg. Det fantes ingen virkelighet allikevel. DU ER ALENE! DU ER ALENE!."

Det var helt forferdelig. Jeg husker følelsen. Følelsen av at jeg bare ville føle trygghet. Nesten som "trygt-hjemme-hos-mamma-følelsen." Men at jeg allikevel var nødt til å innse at den følelsen ikke fantes. For det fantes ingen virkelighet. Og siden det ikke fantes noen virkelighet, så gav jo alle fantasi-figurene faen. Og jeg husker jeg følte meg såååå alene.

Jeg husker også at "jeg", så opp på alle personer som noengang har gjort meg noe vondt. Plutselig begynte alle å rope: "oi oi oi oi oi". Og med det samme, var det som jeg falt bakover. Etter at jeg hadde falt, så ble jeg drept. Av flere tusen "metall-stenger" som skar seg gjennom hele meg som et egg i en eggskjærer.
Dette gjentok seg hvertfall 100 ganger, som jeg kan huske det.

Det var også ett tidspunkt der det kom en "fantasi-figur" og sa: "Se nå, nå forsvinner oksygenet". Og det gjorde det faen meg også. Sammen med resten av verden som bare var blitt en flytende, ubetydelig masse forsvant også oksygenet. Og jeg klarte ikke å puste.

Det er det jeg husker, sånn konkret, ifra den kvelden.

Det neste jeg husker er når jeg blir vekket på hjerteavdelingen på sykhuset av en sykepleier, som spør om jeg vet hvor jeg er hen. Jeg svarer, i all forvirrelse med nei, og blir møtt av en rolig latter av vedkommende, som etterpå forklarer det hele for meg.

Jeg hadde ved 08:00 tiden lørdag morgen blitt funnet, sammen med kompisen min. I vegkanten, kun ikledd boksershorts og t-skjorte av en politipatrulje.

Kompisen min var i koma, men jeg lå å skallet hodet ned i asfalten. Jeg hadde vært umulig for politiet å håndtere. De hadde trengt 4 menn for å holde meg i ro, og legge meg i jern. Jeg var forslått, og helt jævlig, hadde de fortalt foreldrene mine.

I det jeg ble tatt inn på akutten hadde jeg fått krampetrekninger. Akkurat som et epilepsianfall. Og jeg hadde brølt på en måte som politiet, og sykepleierne senere forklare som; "Det verste de hadde hørt noengang". Jeg hadde brølt, som hu kjerringa i exorcisten. Rett ifra magen, som om jeg var besatt av noe og holdt på å bli drept.

I min virkelighet, var det jo akkurat det som skjedde.

Jeg våkna selv på sykehuset senere på lørdags kveld, og brukte lang tid på å stokke tankene, og forstå hva som hadde skjedd. Skal også, helt egentlig, prise meg lykkelig at jeg faktisk i det hele tatt overlevde det hele.

Jeg har enda ikke kommet helt til meg selv. Og sliter med sterk angst og frykt etter det som skjedde.

Syns det er meget uansvarlig å selge et så utrolig sterkt hallusinogen som "speed". Særlig når 2-ci faktisk også er dyrere. Det setter meg igjen med en et spørsmål om hva hensikten i det hele tatt var. "Just for the fun of it?" liksom. For å se hva som skjedde med oss? Såklart kan det hende at vedkommende som solgte, trodde det var "speed" han gav, men allikevel...

Dæven døtte altså...
z0p
uʍop ǝpısdn
z0p's Avatar
Du må jo ta på deg en del av skylden selv, siden du ikke sjekket hva du trykte i deg..
Det der hørtes helt jævlig ut ass... Har du prata med han som solgte deg "speeden" nå i etterkant?
Trikssssi
Trådstarter
z0p: Det har du rett i. Men som ethvert "speed-vrak" veit jeg at det kan gå litt fort i "svingene" når det er lenge siden sist dose, hvis du fatter.

marihuana: Har ikke det. Jeg har holdt meg for meg selv i etterkant. Prøvd å komme til meg selv igjen, kan du vel si.
Heisann DonVito! Har fulgt postene dine tett i det siste og kikket litt på bloggen din. Var jævlig å høre om hva som skjedde med deg.. Har ventet på at du skulle si at det fortsatt er sving i deg. Du virker som en fin fyr, og selvom jeg ikke kjenner deg må jeg si jeg ble litt stresset. Hvordan går det nå? Har du holdt deg uten amf etter denne siste hendelsen?
Trikssssi
Trådstarter
Takk som spør. Joda, alt går greit her nå.

Har vært uten i en ukes tid tror jeg, og prøver å tenke minst mulig på det egentlig. Bedre å sitte hjemme, og se filmer dagen lang, hehe...
Så bra! Gratulerer så mycket!

Jeg er så absolutt enig! Liker å se film selv!
Ønsker deg lykke til på ferden, og håper alt går bra!
Jeg finner ikke ord,hva skjer med verden for tiden? hva er det med mennesker som vil gjøre andre så vondt? Du får ha god bedring,viss jeg kan si det sånn
Det her er verre en de som slenger litt heroin oppi mekket uten å sifra=/
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Hmm, 250-300mg? Det er jo en eskstrem dose, spessielt når det er intravenøst vi snakker om. Jesus kristus, det må ha blitt gjort en feil et eller annet sted, for så store mengder 2C-I er mye dyrere enn tilsvarende mengder amfetamin.
Det der hørtes bare helt jævlig.

Kan jo være til skrekk og gru for andre og håpe at andre bsom ahr lyst til å prøve det holder seg unna. Selv har jeg aldri prøvd dop, og jeg skal heller aldri gjøre det!
Sitat av sparco
Det der hørtes bare helt jævlig.

Kan jo være til skrekk og gru for andre og håpe at andre bsom ahr lyst til å prøve det holder seg unna. Selv har jeg aldri prøvd dop, og jeg skal heller aldri gjøre det!
Vis hele sitatet...
Om man tar forhåndsregler skal det en del til for at en tur går til helvete. Med forhåndsregler tenker jeg da også på doser. Om man tar en normal dose, istedenfor den sinnsyke DonVito skøt burde man ha relativt bra kontroll. Moraliserende poster er ikke lov her btw.

DonVito: Håpet at du skulle komme med en triprapport. Hørtes alt annen enn kult ut. Må være noe av det mer ekstreme jeg har lest. Får håpe alt går bra med deg. Angst og denslags er ikke akkurat trivelig.
What the heck, Don Vito! Du burde ikke la denne mannen slippe unna så billig. Ta med deg angsten og angrip denne mannen verbalt, still ham til rette for sin skjødesløse handling, enten det var en bevisst handling, eller om det var en skjødesløs handling. Er man bevisstløs slik som denne mannen tydeligvis var så burde han blitt svartelistet som `dealer`i byen! `Tyst` ham til ruin, den jævelen!
Om han så skulle være en fryktet person så burde han få passet påskrevet!
Har du noen spesiell grunn til å tro at det var 2c-i og ikke ett annet 2c-x?
Hvordan gikk det med kameraten din, DonVito?
Trikssssi
Trådstarter
Juno: Jeg antar det var 2-ci. Siden jeg visste han solgte dette. Men, for all del. Kan være et av de andre også.

vitenskapelig: Kameraten min har det etter forholdene bra. Han lå i koma han også, men våknet etter et par dager om jeg ikke tar helt feil.
Syk historie, også den monsterdosen med 2c-i intravenøst, da... Satte i alle fall varige inntrykk i meg. Fint at det gikk bra med deg, DonVito. Håper virkelig for din skyld at du kommer deg etter dette.
Noe lignende skjedde en kamerat av meg, eller lignende er vel litt å ta i men han fikk en kanskje 50-75mg dose med 2c-e intravenøst som en intetanende full kamerat av meg hadde gitt han, før han hadde forhørt meg eller andre for den saks skyld hvor mye man skal ta og om man kan ta det intravenøst!
Det funket hvertfall, han gikk i bakken og våkna opp 6 timer senere lettere forvirret..
Sist endret av Juno; 5. november 2006 kl. 23:51.
Du burde så absolutt skrive en triprapport på Erowid!

Men den dosen hørtes dødelig ut...
Ti-tolv ganger en normal "god dose" i armen? Herrejesus? Dette høres jo totalt vilt ut! Du smakte ikke på det i det hele tatt, da? Smaken av 2C-i er vel gjerne svært kjemisk...
Godt det gikk "bra"!

Forøvrig har nok Sinister rett, 2C-I i normale mengder er ikke mindfuck på den måten i det hele tatt.

Edit:
Hva gjorde "kompisene" deres med dere? Tok klærne deres og kastet dere ut døra?
For en fantastisk historie, håra reiste seg nesten i nakken min
sinnsyykt..
Bra dere overlevde hvertfall..
forbanna idioter som ga dere det da!!
var ikke akuratt en gøy tripp og lese...
ta den idioten som deala det!
Hey, ser der du skriver på vgb. Om to personer... det må jo være sånn schizofreni oppstår... har selv tengt på det der mange ganger da jeg har kranglet en del med meg selv om dop :P

Og forresten, har lest en del av dine innlegg her før. Og jeg tror det har hjulpet meg et godt stykke på vei til å slutte, quitte helt lissom. så takk for hjelpen der

Og dette, det er det sykeste jeg har lest og eller hørt om... Jeg håper du greier deg selv til du får hjelp og at det går bra videre...
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Sinnsykt! Du skriver mye bra DonVito!
▼ ... over en måned senere ... ▼
Ta det med ro, du er ikke dau, og du finnes. Har opplevd det samme sjøl, men hadde heldigvis ikke bare stygge narkiser rundt meg så jeg slapp å sitte å denge huet i bakken og få snuten til å kjøre meg på legevakta.

Dessuten holder jeg meg også milevis unna nåler.

Det du opplevde er helt vanlige psykoser, og om du identifiserer deg med dem så sliter du. Du kommer nok til å få en meget mye mer avbalansert virkelighetsoppfatning fremover, og bli rimelig mer agnostisk til hva som faktisk er sant og ikke sant, men det er bare sunt. Greia er at du blir så forfjamset at hjernen din blir satt ut av spill, og ego-død setter inn. Det vil si at personligheten din tar kvelden, og all virkelighetsOPPFATNING med den. Virkeligheten er der, men du er ikke med på den lenger.

Hørt om, og sett, og vært med på sykere ting og bare man er litt modig og gutser seg tilbake i livet så går det helt fint.

Dette var nok rett og slett universets fine måte og fortelle deg at du skal holde deg unna nåler på, for du veit aldri hva du får i deg selv om du har gjort det før. Dessuten er det en ekstremt usunn og forferdelig ufyselig livsstil å holde på med speed.

Spis heller flein.
Fy faen så jævelig histotie. Kjenner jeg blir forbanna når folk gjør sånt mot andre. Du burde absolut face "dealer'n" eller advare folk mot han. Er bra du og kompissen din overlevde. Ønsker deg alt godt frem over.
Sitat av Dior
Jeg finner ikke ord,hva skjer med verden for tiden? hva er det med mennesker som vil gjøre andre så vondt? Du får ha god bedring,viss jeg kan si det sånn
Vis hele sitatet...
Du gjør jo deg skjøl vondt av å stikke en nål med speed inn i blodet hvis du skjønner hva jeg mener. Det er jo faktisk skadelig. Nå drekker og røyker jeg skjøl så jeg har vel ikke så mye jeg skulle ha sagt, men jeg jeg skreiv bare for pointere hva du skreiv.

Men men, fint at det går bra med deg iverfall DonVito.
Hva sa foreldra dine a? Og fikk du problemer med politi siden du tydeligvis gjorde motstand?
Trikssssi
Trådstarter
Foreldrene mine har vært nervevrak i flere år nå, og dette hjalp ikke på nei. Jeg har så mye dårlig samvittighet for slik jeg lever, at jeg av og til ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg.

Har nok ikke fått noen reaksjoner fra politiets side, siden postkassen fortsatt er tom. Men man vet jo aldri. Saksbehandlinga dems er ikke alltid den raskeste. Men har ikke hørt noe enda, og regner heller ikke med noe.
Helt sykt, får folk til og tenke og sjekke ut hva det er før dem tar det!
Bra at det gikk bra med dere!
Herregud!!! Du/dere kan vel nesten anse dere som heldig at dere overlevde! En veldig god venn av meg døde av det stoffet (etter en insane intravenøs dose ;_; ) men, uansett, Lykke til!

Btw, Sinnsyke bra poster du lager! keep it up!

Mvh DonVito fan =)
Sitat av Ferodin
Herregud!!! Du/dere kan vel nesten anse dere som heldig at dere overlevde! En veldig god venn av meg døde av det stoffet (etter en insane intravenøs dose ;_; ) men, uansett, Lykke til!

Btw, Sinnsyke bra poster du lager! keep it up!

Mvh DonVito fan =)
Vis hele sitatet...
Sitat av Wikipedia
As of 2005, no official scientific studies of 2C-I users have been conducted, and no deaths have been attributed to the drug.
Vis hele sitatet...
Det er meget beklagelig å høre om din venn, men hvis det virkelig er tilfelle burde du gjøre Erowid oppmerksomme på saken, da 2C-I pr. idag er ansett som relativt "ufarlig".
▼ ... noen uker senere ... ▼
Det er meget beklagelig å høre om din venn, men hvis det virkelig er tilfelle burde du gjøre Erowid oppmerksomme på saken, da 2C-I pr. idag er ansett som relativt "ufarlig".
Vis hele sitatet...
Det er ganske lurt jah. 2C-I blir mer og mer utbredt i landet. Og å advare mot følgene er vell den beste ideen. Har selv tatt stoffet, men aldri intravenøst. Det hørtest bare helt makabert ut. Det er bare sånnt som ikke skal skje, men skjønner ikke helt hvordan du ikke så forskjell på pulveret.

Bra historie. En erfaring rikere iallefall:P Herdet psyke?
Trikssssi
Trådstarter
Herdet psyke? Ja, det tror jeg virkelig.

Det er ikke så lett å se forskjell på pulveret. Husk at speed vanligvis er bøffa opp og ned i alle retninger før det selges, og kan derfor se ut som hva som helst til slutt. Og så må jeg få minne på at rommet var meget mørkt. Dessuten, stolte jeg på fyren her. Merk: stolTE.
Derfor så jeg ikke nødvendigheten i å dobbelsjekke hva jeg hadde fått.

Men hadde jeg sett bedre etter, ville jeg nok sett det store dødningshodet han hadde tegnet på den ene siden av posen. Men uheldigvis gjor jeg ikke det.

Har forresten fått vite hvor stor dosen var. Den skal ha vært: 270 mg. Altså, et "par ganger" den normale dosen kan du vel si.
Jeg lurer også på hva som hendte med dere hos dealeren siden dere våkna opp en annen plass uten klær?
Trikssssi
Trådstarter
Klærne var fortsatt på meg. Såvidt. Politiet hadde sagt at jeg nesten virka besatt på å få dem av meg. Som om jeg var livredd for mine egne klær.

Kompisen min var fullt påkledd.

Og hos dealeren skjedde det nok ingenting du. Utenom at jeg fikk bank, og ble slept ut av huset og overlatt til meg selv.
sitter du ikke igjen med ett par hevntanker som inneholder en skog, en rull docktape, 300 mg c-2i og en stk person fritt valgt fra øverste hylle?
Trikssssi
Trådstarter
Jeg er ingen hevngerrig person. Det livet ligger bak meg, og ingenting godt ville kommet ut av å gjøre noe mot noen.
Sitat av DonVito
Jeg er ingen hevngerrig person. Det livet ligger bak meg, og ingenting godt ville kommet ut av å gjøre noe mot noen.
Vis hele sitatet...

Har du aldri vurdert å få deg selv innlagt på en avrusningsklinikk for å prøve å bli helt ferdig med narkotika?
Trikssssi
Trådstarter
mainer: jeg har vært i behandling jeg. Er rusfri som en salamipølse på første juledag. Drikker ikke engang alkohol.
Fy faan det er godt å høre.. Som så mange andre har jeg fulgt litt med her. Du bare må klare det, legge det slitsomme livet bak deg.
▼ ... over et år senere ... ▼
Denne tråden refereres til i en sak i nettavisen.no kalt Livsfarlig dop i Norge. Den står også på forsiden av sol.no nå med sitat fra DonVitos erfaring. Dette her er forøvrig en nettside for brukere av Bromo Dragonfly...

Dette til info.
2C-B og 2C-E både har å er blitt solgt som "syre" i bodø, får telefoner hele tiden om jeg er hypp på syre, da blir jeg glad og fornøyd å det som møter meg er 2C-B eller 2C-E. 2C-E er forsovidt fett men ikke når man forventer ordenklig syre!
Sitat av froskenfredrik
Denne tråden refereres til i en sak i nettavisen.no kalt Livsfarlig dop i Norge. Den står også på forsiden av sol.no nå med sitat fra DonVitos erfaring. Dette her er forøvrig en nettside for brukere av Bromo Dragonfly...

Dette til info.
Vis hele sitatet...
Sliter med å finne den. Kan du gi link?
▼ ... mange måneder senere ... ▼
DonVito, godt å høre at du er blitt rusfri i det minste! En slik tripp må jo bare psyke deg ut mentalt i laaang tid i etterkant
Sitat av DonVito Vis innlegg
Jeg er ingen hevngerrig person. Det livet ligger bak meg, og ingenting godt ville kommet ut av å gjøre noe mot noen.
Vis hele sitatet...
Amen mann, fint du klarte deg, kommer langt i livet med å ikke være hevngjerrig. Jeg lurer litt på egentlig hvilket stoff dere fikk i dere, du mener det kansje var 2c-i utifra logikk og resonement, andre på tråden sier at effektene ikke likner på de du hadde. Har du fått klarhet i hva slags stoff det var?

Det er en utrolig historie. Skriv deg inn i historien på erowid sidene under rapporter. Unik opplevelse, håper du heler.
Sitat av utidetfri Vis innlegg
Amen mann, fint du klarte deg, kommer langt i livet med å ikke være hevngjerrig. Jeg lurer litt på egentlig hvilket stoff dere fikk i dere, du mener det kansje var 2c-i utifra logikk og resonement, andre på tråden sier at effektene ikke likner på de du hadde. Har du fått klarhet i hva slags stoff det var?

Det er en utrolig historie. Skriv deg inn i historien på erowid sidene under rapporter. Unik opplevelse, håper du heler.
Vis hele sitatet...
Når man tar så mye som det Don Vito gjorde og attpåtil intravenøst så blir effektene mildt sagt vanskelig å forutsi. En sterk dose 2c-i oralt ligger på ca. 20-30mg.
det der hørtes bare helt sykt ut, driver ikke med sånnt selv, men... serr, det er litt drøyt av deg å ikke smake på det en gang før du skyter det inn i kroppen din, du må ta bedre vare på den gutt
Men for meg, så høres det ut som om han karn brukte dere som testkanin eller noe sånt...
Det med testkanin var det jeg og tenkte når jeg leste, og er det tilfellet så fy faen så vanvittig dårlig gjort. Ubeskrivelig. Klarer ikke å forestille meg hvor jævlig det må ha vært. Uff... Håper det vil gå bedre for deg fremover DonVito, det fortjener du.