Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  17 11468
Heisann. Har laget disse i photoshop. Skal være etiketten til ølet jeg brygger.

Hvilken syns dere er tøffest? Hva hadde dere hatt lyst til å se på en flaske?
Den med kun Coopers på.

Hadde vært kult om du satte på ''made by norwegians, for norwegians'' under
Den nederste.
Men ja få med at den er norsk
"Canadian Blonde, made by norwegians, for norwegians" ? :P

For min del var det vel ingen som falt i smak.. Men ville sagt nr. 3 (Øl etikett.jpg).
Det blir den nederste der, uten tvil! De to andre så ut som noe amatørmessig paint greier, men likte den siste der.

Bare pass litt på opphavsrett og åndsverksloven når du velger bilde. Det kan fort bli dyrt

og som en siste ting .. Folk liker ikke grått og trist, ikke når det skal drikkes! Smell på litt farger, gjør noe litt "out of the box"

EDIT: Ikke ta det vondt ment. Nothing personal!
Sist endret av Tempus; 13. februar 2011 kl. 20:30.
Ja, jeg skulle gjerne hatt farger, men tror det blir litt dyrt i print :P Dette er altså bare et hjemmebrygga øl som blir delt rundt til venner og familie osv, så er ikke sånn veldig big deal.

Bra dere likte nr.3, var egentlig den jeg og hadde bestemt meg for :P
Sitat av iMAGINE123 Vis innlegg
Ja, jeg skulle gjerne hatt farger, men tror det blir litt dyrt i print :P Dette er altså bare et hjemmebrygga øl som blir delt rundt til venner og familie osv, så er ikke sånn veldig big deal.

Bra dere likte nr.3, var egentlig den jeg og hadde bestemt meg for :P
Vis hele sitatet...
Om du skal ha det på print i det hele tatt, hust å lagre bildene som CMYK! Ellers vil du få feil fargespekter etc, og alt blir annerledes.
Og gå for nr 3, gogo! Men om det kun er til familie etc, hva har vel noen få kroner i print å si?

Om du er heldig får du noe penger for dette, og kan evt. starte noe større.
syns alle var kjedelige, men om du må velge en av dem ta nummer tre. du MÅ nesten ha farger. det ser veldig trist å kjedelig ut slik det var nå. anyways, kult at du lager øl selv og slikt. det koster ikke såååå mye mer om du vil ha farger heller, om det ikke det er helt syke mengder du har bygget da
Det blir etikett til 66 flasker, så litt blir det. Men jeg har bestemt meg for å ha det i farger. Så jeg setter meg ned å lager det på nytt i farger

allright, da har jeg laget en ny en i farger. Sånn her vil den bli
Sitat av iMAGINE123 Vis innlegg
Det blir etikett til 66 flasker, så litt blir det.
Vis hele sitatet...
Protip: Sett etikett KUN på flasker du gir bort til venner etc.
Hvis du skal sette opp mer brygg så slipper du å skure etiketter og sparer masse tid og innkjøp av nye flasker siden limet på slikt kopipapir er noe svineri å få av.

Når det gjelder motivet ville jeg heller laget mitt eget "Brand" med logo og evt hatt med liten skrift : "Brygget på Coopers Malt, rent springvann og onde hensikter" eller noe i den dur.
Lykke til med brygget.
Har selv 70 liter til flaskemodning.
Jeg likte som andre nr. 3 best, men hva skjer med navnet? Blir det ikke veldig rart med "canadian blonde made by norwegians for norwegians"? Er du kanadisk? Hadde det ikke vært bedre å kalle ølet for "Norwegian blonde"?
Sang en sang en gang
Echuz's Avatar
du kan eventuelt bruke denne til og lage øl etiketter

btw, nr.3 som alle andre her
http://img69.imageshack.us/img69/124/freakll.jpg
Sist endret av Echuz; 13. februar 2011 kl. 22:27.
Du kan jo selvfølgelig også bruke Cooper's egne label maker

EDIT: Hvordan har du tenkt til å feste etikettene på flaskene?
Sist endret av Buddapower; 13. februar 2011 kl. 23:15.
Jeg kommer til å bruke vannoppløselig lim. Det samme som de bruker når de limer fast vanlige øl etiketter
Om trykking: jobba på et trykkeri før. der tok vi 50 øre per A4 ark med farge. vi gidde også rabatt med store bestillinger og vi gjorde kutting for deg. du kan finne trykking billig i nesten alle byer
3 som sagt før.
Men jeg ville kanskje gjort noe med at de første bokstavene som ligger over fjellet? er ikke noe på logoer/etiketter så vet ikke om det blir helt feil hvis den ikke er i senter. men at du flytter den litt mot høyre sånn at skriften ligger på himmelen og ikke over fjelltoppen på venstre side.
Etter min mening så ville jeg ha sagt at du burde jobbe litt mer med nr 1. Mener du har et godt utgangspunkt her, selvom den kan bli tricky på papiret.

Ser mange liker nr 3. og vil ytre mine meninger om den.
Har du noen gang sett syke album i disken på statoil eller i en eller annen bod på gaten? Cd'er med lokale helter fra Tyskland, Sveits eller Østerike, som på mystisk vis har klart å infisere resten av verden med søppel?

http://t0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSGBpvWpZs-0ySpaB-LJ8ClsstBG3IlJhz8iUu5e3lYTOHoJscM5Qhttp://t3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcT-m8yd9XmOxbHpmgVj_bQyR1-CWbugCAr_mCZI6YaoirK5oz3_
http://t3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTUWz7_lOqmalbQmZBZ6-fUdi9JSfeDqX4WQx2xIyl0Cn30MlpO

Hvis du kloner disse bildene og du får nøyaktig det jeg tenker på og føler når jeg ser logo nr tre.
øl etikett 2 falt best i smak hos meg, kanskje bruke rødt og hvitt i stedet for svart og hvitt? evt slenge på litt blått. likte den minimalistiske designen