Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  111 13020
gjør noe med tenna!
Skal ærlig innrømme at mine PS-kunnskaper nærmest er lik 0. Men spytter opp resultatet anyways.




EDIT: Det må under prosessen ha skjedd noe alvorligt galt med hennes høyre øye, som jeg ikke gidder gjøre noe med nå i ettertid.
Sist endret av Butchern; 14. oktober 2008 kl. 02:20.
Sitat av dosky
Samme som du har gjør med språket vårt - ødelegger!

Det heter "med henne", takk.


Og eplefisk bør bare stille som kandidtat for å få opp kvaliteten : >
Vis hele sitatet...
Tja, i Fredrikstad sier vi ho!!
Sitat av tafsern
Tja, i Fredrikstad sier vi ho!!
Vis hele sitatet...
Og jeg sier hun. EOD?
Når slutter denne? Tenkte å gi det et forsøk i kveld
Lagde en ny siden jeg ikke var noe særlig fornøyd med den andre.
Sitat av fulloggal
Og jeg sier hun. EOD?
Vis hele sitatet...
Hva betyr EOD?
Folk kan si hva de vil, bare jeg forstår budskapet
End of discussion

En smule lite å gjøre på skolen, så slenger med et bidrag=)
Hawaiian organ donor
daimeno's Avatar
Her er bidraget;


Link til bildet!
http://bildr.no/view/270560
Sist endret av Erikj; 14. oktober 2008 kl. 15:23.
Sitat av Zepplin
Vis hele sitatet...
Der har vi en verdig kandidat!
Kjempe bra! Dette ser _REALISTISK_ ut, som kanskje kan være et hint til noen?

EDIT: Syntes kanskje du fucka opp haken litt, men det er generelt mye bedre!
Sist endret av fiNk; 14. oktober 2008 kl. 18:14.
Om den varer ut dagen i dag joiner jeg NÅ!
fiNk: Takk takk, er nok ikke bare haken som er fucked gitt, men er mitt i den værste midtsemesterperioden så har ikke hatt tid til å fikse på det =/
Valgfri brukertittel?
Eplefisk's Avatar
Trådstarter
Sitat av Iddi
Om den varer ut dagen i dag joiner jeg NÅ!
Vis hele sitatet...
Varer ut dagen så skal jeg fikse alle bidragene i en post til i morgen.
Freak Trooper
Joey's Avatar
Er forslaget mitt så dårlig at ingen vil gi det minus-kp engang?
Ingen som har kommentert det, jo

http://img90.imageshack.us/img90/609...pdawoopvz4.jpg
Hun ser jo ut som en ailien, så hva tror du?
min stemme går til eplefisk!
utrolig hva ren hud og hvite tenner gjør
men det eneste som hjelper henne å bli finere er dette! eller med hjelp fra denne "mannen"
Sitat av Joey
Er forslaget mitt så dårlig at ingen vil gi det minus-kp engang?
Ingen som har kommentert det, jo

http://img90.imageshack.us/img90/609...pdawoopvz4.jpg
Vis hele sitatet...
Var bra arbeid, og hun så faktisk ikke så gal ut, men hvorfor er hun helt likbleik? Oppgaven var å gjøre hun til en modell, og de har vel litt farge i huden.
Freak Trooper
Joey's Avatar
Sitat av piuu
Var bra arbeid, og hun så faktisk ikke så gal ut, men hvorfor er hun helt likbleik? Oppgaven var å gjøre hun til en modell, og de har vel litt farge i huden.
Vis hele sitatet...
Bare personlig stil. Jeg liker å ha de lyse i huden når jeg redigerer bilder, men var kanskje litt i overkant med hu her.
Sitat av Joey
Er forslaget mitt så dårlig at ingen vil gi det minus-kp engang?
Ingen som har kommentert det, jo

http://img90.imageshack.us/img90/609...pdawoopvz4.jpg
Vis hele sitatet...
I motsetning til andre her, synes jeg du fikk til øyenbrynet bedre
Hadde øynene vært mer litt mer realistiske, ser jeg ikke bort ifra at bidraget ditt ville nådd toppen.
tho, litt stilig med grønne øyne, men resultatet skulle vel i utganspunktet være så naturlig som mulig
Mitt inlegg ligger på side 3. Det jeg la ut på side 1 gjelder ikke : D
Her er mitt forsøk! Jeg må si at å gjøre haka penere var et strev, men det var verdt det
Når får vi vite hvem som vinner?

Og ikke gå etter KP, ha en som er dommer (gjerne eplefisk )
Sånn jeg skjønte det skulle eplefisk starte ny tråd i morra, hvor vi kan stemme?
Valgfri brukertittel?
Eplefisk's Avatar
Trådstarter
Jeg tenkte jeg skulle lage en tråd i morgen med en avstemning. Problemet er at det er kommet inn 34 bilder og det er ikke mulig å lage en avstemning med mer enn ti muligheter. Jeg tar en sjefsavgjørelse og velger ut de ti beste i morgen og legger ut en avstemning av de ti.
Sitat av Eplefisk
Varer ut dagen så skal jeg fikse alle bidragene i en post til i morgen.
Vis hele sitatet...
Jeg stemmer for litt lengre frist. Skulle gjerne ha laget et annet i stede for det jeg har lagt ut.
Er et par ganske bra her, rakk aldri å lage noe ferdig selv, men morsom ide
Tidsfristen er jo satt, og synes ikke den skal gå noe lengre... Jeg synes heller vi kan dra igang med en ny konkurranse etter denne, med enda en heks...eller kanskje en trollmann?
HALT! Klokken er ikke 12 enda!

Slenger inn mitt bidrag i siste liten, jeg leste denne tråden klokken 11 og syntes at det så gøyere ut enn å sitte på faceren.



Wattaya think?
Har ommøblert ansiktet på flere måter:
Mekket på nesen
Senket hodet
Fyldigere munn, hvitere og mer korrekte tenner
Fjernet uren hud og gitt mer livlig hudfarge
Tynnere nakke, ikke minst fjernet multi-haken
Mer livlig rødfarge i håret
Farget og korrigert øynene
Endret øyebrynene, dette syntes jeg hadde mest effekt

Hit me!

edit: ja, jeg skulle lagt til sånne fantastiske søte meterlange øyevipper, men akk.. Nobody's perfect!
Sist endret av MannY; 14. oktober 2008 kl. 23:45.
Hvem er enig med meg at vinneren av dene konken får bestemme neste bilde.
Jeg er!
Sitat av fulloggal
Hvem er enig med meg at vinneren av dene konken får bestemme neste bilde.
Jeg er!
Vis hele sitatet...
Enig. Kan artig. Vi hadde noe liknende på privat-torrent siden jeg er på. Det ble helt sykt etterhvert.
Det funket sånn : Noen fant et bilde av noe, så skulle man adde litt selv, og legge opp, så skulle neste adde litt og legge opp, osv osv, til admin sa stopp. Så nytt bilde.
Sist endret av fiNk; 14. oktober 2008 kl. 23:51.
Sitat av fiNk
Enig. Kan artig. Vi hadde noe liknende på privat-torrent siden jeg er på. Det ble helt sykt etterhvert.
Det funket sånn : Noen fant et bilde av noe, så skulle man adde litt selv, og legge opp, så skulle neste adde litt og legge opp, osv osv, til admin sa stopp. Så nytt bilde.
Vis hele sitatet...
Hehe, det hørtes genialt ut! Vi kan jo ha en sånn en også.. vi kan ha 2. En hvor målet er å gjøre de "pene", andre er å legge på som du sier:P
måtte slenge meg på jeg å

Kan bare slenge inn en sammenligning av disse, kommer alltid klarere fram når du har begge ved siden av hverandre! Får ikke edited posten min mer en en gang :'(

/cut wrist

https://imma.gr/7264
Sikkert altfor seint, men jeg drister meg til et forsøk likevel...



https://imma.gr/l/7282
En artig konkurranse, ja - et forslag til neste gang:
- Høyoppløselig bildet.
- Mye vanskeligere motiv (relativt vanskelig å skille mange av bildene her).
- Et motiv i full størrelse (f.x. hele kroppen til en smålubben dame), mye arbeid - store skiller i resultatene som kommer inn, og vi får se hvem av oss som virkelig mestrer PS.
Nja, litt usikker på kropp egentlig, men hadde vært moro å prøve!!

En annen ting jeg kunne tenkt meg inn i "regelementet" er at vi får en tidsfrist, men ingen leverer forslaget sitt før f. eks de 2 siste timene før fristen går ut. Det som skjer nå er vel at nr 2 ser på nr 1 og får tips, nr 3 ser på nr 1 og 2...osv osv...
Sist endret av tafsern; 15. oktober 2008 kl. 09:51.
Ble inspirert av videoen "Lose weight in Photoshop (makeover)"
http://www.youtube.com/verify_age?ne...%3DDZDHQ9b9fbo

Hadde vært artig, fått sett hva freaksa duger til
Selv hadde jeg skulle jobbet ganske hardt for å fått fiksa et reelt bidra
Sist endret av Restyle; 15. oktober 2008 kl. 11:36.
Valgfri brukertittel?
Eplefisk's Avatar
Trådstarter
Sitat av Restyle
Ble inspirert av videoen "Lose weight in Photoshop (makeover)"
http://www.youtube.com/verify_age?ne...%3DDZDHQ9b9fbo

Hadde vært artig, fått sett hva freaksa duger til
Selv hadde jeg skulle jobbet ganske hardt for å fått fiksa et reelt bidra
Vis hele sitatet...
Akkurat det der er ikke så vanskelig når man ikke oppererer med høyere oppløsning enn det som vises på youtube-videoen, men blir MYE vanskeligere hvis du skal ha et fotorealistisk resultat. Kul video, men ikke representativt for hvordan det gjøres med et bilde med høy oppløsning.
Sitat av Eplefisk
Akkurat det der er ikke så vanskelig når man ikke oppererer med høyere oppløsning enn det som vises på youtube-videoen, men blir MYE vanskeligere hvis du skal ha et fotorealistisk resultat. Kul video, men ikke representativt for hvordan det gjøres med et bilde med høy oppløsning.
Vis hele sitatet...
Det er klart det blir vanskelig, men fra mitt synspunkt er det bedre med en ordentlig utfordring enn at vi får en drøss like bilder. F.x. syntes jeg veldig mange av bidragene i denne tråden er nesten identiske, av den grunn vil det være mye mer spennende å se hva folk faktisk får til når utgangspunktet er skikkelig utfordrende.

Det er klart, har drevet med PS i en del år nå, både på fritiden å på skolen, og enda vil jeg slite med å lage et resultatet i nærheten av det som fremstilles i filmen. Poenget mitt er at her trenges det masse erfaring, masse prøving og feiling for å klare å få et kult resultat. Med det tenkte jeg at det kunne vært kult og prøvd det til neste runde, iom. at konkurransen er et veldig kult opplegg.
jeg bare lurer, hva er det dere bruker får å rette ut rynker og fjerne kviser? jeg bruke clone stamp, men det hender ofte at det blir entern uklert eller så passer det rett og slett bare ikke inn
Close stamp funker forsåvidt, men det enkleste er kanskje "Healing brush" eller "Healing spot brush".
Sitat av crucial91
jeg bare lurer, hva er det dere bruker får å rette ut rynker og fjerne kviser? jeg bruke clone stamp, men det hender ofte at det blir entern uklert eller så passer det rett og slett bare ikke inn
Vis hele sitatet...
Stille ned hardness gjør underverker for meg, og de fleste andre skulle jeg tro.
Prøv det, tror det blir bedre da!
Jeg klarer søren ikke å finne et bilde til neste konkurranse...