Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 4499
Hva: 3 ecstasy-tabletter, type "Gul Mercedes", 1,3 gram Cubensis "Pink Buffalo" og Cannabis.
Hvor: Hos noen gode kompiser, hvorav en av dem, A, på ett gram sopp og noen drinker, og alle med inntak av cannabis. Avslutter hjemme.
Soundtrack: Ulrich Schnauss, Nu Tone + +

Etter å ha kjørt byen rundt for å plukke opp noen anbefalte knips, parkerte jeg bilen, tok en dusj, og tuslet bort til noen gode kompiser. På veien koser jeg meg med musikk i regnværet og gleder meg en til en anderledes aften.

T+ 0:00 / 21:30: Vi sitter på stua. TV'en prater i bakgrunnen. Jeg spiser grammet med Cubensis. Tygger godt, og skylder det ned med litt brus og en Gul Mercedes. Stemningen er på topp. Alle har planlagt å ta en rolig aften. Ingen avtaler på agendaen.

T+ 0:20: En kompis av kompisene dukker opp. Jeg har hilst på han tidligere. Trivelig fyr. Selv om dette var litt uventet, så hadde det ingenting å si for stemningen. Jeg forteller hva som er inntatt, og han smiler bekreftende. Også hun kompisene mine bor sammen med slår seg ned i sofaen ved siden av meg. Kjenner henne litt fra før av. Hun blir også informert etterhvert, og reagerer også med et smil. Bra. Den første jointen tar et par runder rundt i rommet.

T+ 0:45: Etter å ha sittet stille og kjent på kroppen en god stund, så kjenner jeg at MDMA'en begynner å virke. Den gode, svevende og euforiske følelsen kommer sigende. Tror soppen begynte å virke omtrent samtidig. Kompisen min kjenner også det ene grammet han inntok. Tiden stopper litt opp. Jeg blir veldig pratsom. Forsikrer meg om at alle har det bra. Smiler. Har tidligere snakket om hvor kosete man blir av knips, og spøker med om det er mulig å få seg en klem av jenta ved siden av meg. Virker som om hun blir litt usikker på om jeg spøker eller ikke. På dette tidspunktet forandrer turen seg. Jeg overreagerer fullstendig og føler meg påtrengende og ubehagelig. Jeg gremmes og trekker meg fort inn på rommet til A etter å ha spurt om det var mulig å låne en PC.

T+ 1:00: Jeg slår på skjermen og får roet meg igjen. Trives best alene. Jeg ser ned på armene mine. Huden beveger seg. Flyter. Har som regel ikke så lett for å få visuals, og har tidligere måtte innta rundt 3 gram for å oppnå tilsvarende. Klar synergieffekt. Jeg surfer litt rundt på nettet. Beveger meg nå i kjent terreng. Betryggende. Men uroen ligger og lurer. Går en tur på badet for å finne et speil. Ser meg selv i øynene. Vanligvis forsvinner jeg litt inn i meg selv når jeg gjør dette, men det har ingen effekt denne gangen. Jeg går tilbake til rommet. Setter på noe kjent musikk for å finne roen. Opplevelsen er litt dypere enn det knips har vært tidligere, men langt grunnere enn en sopptur.

T+ 1:30: Kompisene mine trekker seg også inn på rommet til A for å se film. Jeg slår meg ned en stund. Uroen kommer fort tilbake. Sitter i min egen verden og prøver å tenke rasjonelt. Alt virker meningsløst. Kommer jeg til å våkne med samme følelsen når dette er over? Jeg kikker bort på A. Innser at jeg puster ganske tungt, og spør om det går greit. Han bekrefter at han hører meg, men at det går helt fint. Jeg gremmes litt og stikker inn på naborommet. Legger meg på sofaen og tar noen telefoner. Telefon er trygt. Da har man samtalepartneren på trygg avstand. Samtalene er i henhold til den vanlige klisjèdialogen som man har på knips. Forteller alle hvor mye de betyr for meg. Men ikke hvor fantastisk alt er. Ikke denne gangen. Sitter litt ved PC'n igjen, men det blir litt for mye for meg.

T+ 2:30: Stikker inn på rommet til A igjen. Filmen er over og er blitt erstattet av Simpsons. Akkompagnert av en ny joint. Uroen er dem samme. Jeg tar noen trekk og ler halvhjertet av poengene på tv-skjermen. Går litt inn på naborommet igjen. Musikken gir meg bakkekontakt.

T+ 3:15: Etterhvert kommer T (ikke A) inn for å sove. Jeg takker for at jeg fikk låne rommet hans, og slår meg ned hos A igjen. Vi prater. Jeg prøver å fortelle hvordan det hele har gått, men er litt for langt inne i meg selv. Har MDMAen ødelagt den gode soppnedturen? Når alt gir mening og man føler seg født på ny? Begynner å få samlet meg, og ser litt på klokka. Jo, nedturen kommer snart. A skal snart legge seg. Jeg kler på meg og takker for meg. Smiler, og svelger en halv Mercedes.

T+ 3:45: Frisk luft. Jeg tar på meg hodetelefonene og tulser hjemover. Observerer nattelivet i sentrum. En politibil står parkert i gågata, som alltid. Noia. Kjenner at blikkene penetrerer meg. Som aldri før. Men følelsen forsvinner i takt med politibilen. Iløpet av gåturen hjem (ca. 20 min.) begynner uroen å forsvinne helt. Jeg ser tilbake på kvelden fra et rasjonelt perspektiv. Gleder meg til å komme hjem og innta den naive ecstasy-sinnstemningen, forhåpentligvis med en positiv innvirkning fra sakramentet sin side.

T+ 4:00: Rommet mitt kjennes trygt ut. Jeg spiser nok en halv Mercedes, slår meg ned og setter på Human Traffic. Utfyller klisjèen. Ting føles bra. VELDIG bra. Etter en times tid, og mange telefonsamtaler, spiser jeg den siste knipsen. Lukker øynene. Orgamsisk. Måtte denne følelsen aldri ta slutt. En kompis kommer innom dritings fra byen. Det er godt at han er her. Jeg bare sitter der og smiler, mens han leter etter hasj på gulvet. Føler ikke behovet for å si noe. Ting begynner å bli litt "grøtete" uansett.

Etterhvert sovner vi begge på hver vår side av senga. Klokka er vel rundt 4. Mistet tidsperpektivet for lenge siden. Er temmelig tura enda, men sovner lett. Våkner igjen rundt 7 for å gå på do. Kjenner at jeg er i formen enda. Sovner nok engang.

Vi våkner begge rundt 14:00 neste dag. Kjenner at jeg er sliten i kroppen, men klar i hodet. Føles mest som om jeg våkner etter en sopptrip.


I ettertid, så tror jeg hippieflipping er å anbefale hvis man er i SÆRDELES godt trippehumør, og i veldig trygge omgivelser. For min del så ble det litt kræsj, men det kan ha noe med at det kanskje ikke var helt dagen for det, selv om det kanskje virket slik. Inntok også de to stoffene samtidig, og har lest at dette kan være litt dumt, siden begge stoffene da "sloss" om kontroll over kroppen, og hodet. Jeg vil anbefale å vente med å knipse til noen timer ut i sopptrippen, så MDMA'en begynner å virke på nedturen. Da tror jeg den vil bli enda bedre, dypere og mer euforisk. Virket også som ettergløden av soppen begrenset mersmaken på knips. Noe som kanskje ikke er så veldig dumt.
Takk for en god og interessant rapport. Har verken tid eller ork til å kommentere de forskjellige poengene, kan bare si at jeg kjenner meg veldig igjen i en del av det du sier her.
Takk for en bra skrevet tripp rapport, altid like morsomt og lese dem, thanks!
Super tripprapport. Får så lyst til å ture vær gang jeg leser noe sånt som det her som beskriver alt så perfekt

-fEsk
Føler meg veldig igjen med det å være usikker på sopp. Må alltid være kun med goode venner og i skikkelig avslappa omgivelser.. Kanskje det som gav utslaget på at du ble litt usikker og trakk deg inn på rommet. Lurere å ta en sånn tripp som dette hjemme neste gang ?


Takk for at du delte din opplevelse med oss, var kjekk lesning.
nice raport!!

[COLOR=Red]Kjøp/Salg av narkotiske stoffer holder vi unna nFF[/COLOR]
Sist endret av Dodecha; 30. mai 2007 kl. 19:12. Grunn: Kjøp/Salg
Mötley Crüe : Du kan jo enten bestille masse forskjellige sopper på nette eller plukke flein selv i skogen. Er ikke akkurat at noen kommer til deg i byen å spørr deg om du vil ha sopp nei :P
Trådstarter
61 6
Sitat av shroombabe
Lurere å ta en sånn tripp som dette hjemme neste gang ?
Vis hele sitatet...
Jeg hadde en lvl 4-trip på sopp hjemme på rommet mitt for et par helger siden. Det var den råeste og morsomste opplevelsen i mitt liv. Var helt klart en fordel å gjøre det alene i trygge omgivelser. Men dette anbefales helst for folk som har litt trippeerfaring.

...men denne trippen ville jeg ikke ha gjentatt alene hjemme på rommet heller. Er ganske sikker på at jeg ikke kommer til å innta sopp og ecstasy samtidig igjen. Men bruk av MDMA på nedtur er et fint tilskudd.
spiste selv en ca 150micro lsd trip og en groenn supermann som var en middels god knips.. begge deler samtidig.. for min del kicker knipsen inn etter en time eller max 2 og lsd kanskje max 3 timer.. saa for meg var det genialt aa spise dem samtidig da det satte paa en maate stemningen for resten av trippen! som ble som en 8 timer lang knipstur... jaevlig naice!

tror kanskje det at du spiste et par tre knips som gir en temmelig god tur i seg selv kanskje gjorde at du etter de sluttet aa funke rett og slett var toemt for serotonin og dopamin og dermed skapte et "miljoe" i kroppen din for den restrerende soppen til aa skape angst og uro...

neste gang, spis en knips bare for aa sende soppen i "riktig" rettning... da blir kanskje ikke nedturen av knipsen saa stor og resten av soppen blir nice!

eller... ingen oppfordring, IKKE GJOER DET! si nei til dop...
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Hvis dette skjer igjen, anbefaler jeg virkelig å gå en times tur, gjerne litt utenfor byen. Det pleier å klare opp noiaen bra.
Frisk luft og litt alenetid <3