Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 1615
Deltakere: Meg, Affa & "M"

Substanser & Dosering: ukjent antall bongtrekk med bønne, 1 kapsel hver med 20mg 5-MeO-DiPT (15mg til M) og 30mg 2C-B, ukjent antall bongtrekk med Salvia Divinorum



Starten

Klokka var vel rundt halv 1 - 1 da jeg ankom Affa's residens. Planen var egentlig å spise
noen mdma-kapsler og bare chille, men vi fant ut at det passet bra å ture så vi lot det stå
til! Vi fyrer opp et par bongtrekk med bønne og åpner oss en øl, for så å svelge unna hver
vår kapsel. Dermed setter vi oss på verandaen og tar hvert vårt bongtrekk med bønne, og chillern med et par øl. Jeg hadde ikke spist så mye den dagen så jeg fikk funk ganske fort. M derimot hadde spist rett før kapselen så han fikk ikke funk før Affa og jeg hadde landet.

De første tegnene kom etter ca. 30-50 min. og var typiske 2c-? symptomer; gradvis mer
intense synsforstyrrelser og visuals. Etter ca. 20 min. til kicker det inn for fullt og jeg
blir helt loka! Bodyloaden var helt ekstrem, man ble helt klistra til gulvet. Nå begynte
Affa også og kjenne det, mens M merket ingenting. Vi la opp noen madrasser i stua og satte på gammel Funkadelic (URFUNK! helt fantastisk!), så la vi oss ned og bare hørte på musikk mens effekten fortsatte å øke. Som sagt så var bodyloaden ganske heavy så man ble dratt(!) ned i gulvet, var helt merkelig.

Peaken

Ca. halv 3 begynner ting å bli ganske ekstremt, jeg har ville OEV's! Alt ble plutselig til
gammeldags datagrafikk ala de gamle sierra-spillene og både Affa og M ser HELT loka ut! Affa har et smil som ble så bredt at det var skummelt og sto og digga til Funk'en som gikk, så ut som han hadde mista alle ledd i kroppen og bare fløt rundt. M fikk skikkelig avlangt ansikt og det så ut som hårfestet hans gled bakover hele tiden! Han fikk også enorme øyne.

Tidsperspektivet forsvant TOTALT, 5 minutter virket som flere timer!! Vi gikk så ned og
chilla'n på rommet til Afffa, der var det bare en lavalampe som sto på, men djiiz, jeg så
det verste lysshowet jeg noen sinne har sett! Var discolys og lysprikker i alle mulige
farger som kjørte rundt i rommet. Ca. 03.15 bestemmer vi oss for å fyre opp et par trekk med salvia.

Etter å ha fyrt salvia ble ting så loka at det var på kanten til ubehagelig. Inne føltes det
ut som hele meg, både kroppen og tankene mine ble sprengt i filler utover hele rommet, og det var skikkelig problematisk for meg å samle megselv inn i kroppen min igjen. Mens jeg var utover hele rommet kunne jeg ikke bevege meg, musklene låste seg inntil jeg etter 10 min. da klarte jeg å samle megselv. Ting var fortsatt datagrafikk, og alt var helt vridd. M oppførte seg skikkelig rart etter å fyrt salvia, han bare stupte ned på en av madrassene i stua. Jeg fikk for meg at han hadde spydd, delvis pga den rare reaksjonen hans, og delvis fordi jeg så spy utover hele verandaen, selv om det ikke var noenting der. På dette tidspunktet vrengte hørselen min seg og, så Affa og M sine stemmer ble til syke, høyfrekvente robotstemmer! Jeg hadde ikke noe fotfeste i virkeligheten!

Etter litt tid (som sagt, tidsperspektivet forsvant) bestemte vi oss for å fyre opp mer
salvie, and so we did. Ting kunne ikke bli så mye mer loka enn det det var. Jeg mista helt
konseptet med logisk tenking, jeg skjønte virkelig ingenting! Jeg prøvde å finne et anker i
virkeligheten men hadde problemer med det. Jeg prøvde å snakke med en kompis på telefon (som også var stuka), men fikk hele tiden for meg at det var noen andre jeg snakket med og jeg skjønte ikke konseptet med telefon =P. Jeg prøvde også å se på bilder fra mobilen for å se om jeg ble noe klokere av det, men uten hell. Jeg prøvde å pisse men hadde glemt hvordan man gjorde det. Jeg skjønte ikke hvordan jeg skulle snakke med mennesker omtrent, jeg kunne definitivt ikke snakket med noen som ikke skulle vite om inntak av diverse! Totalt usammenhengende setninger dukket opp og føk ut av munnen.

Landingen

Vi prøvde å gå ut, men jeg fant det heller utilfredsstillende ettersom det var alt for åpent
og lyst ute. Det er en liten del som er svart her, men husker at rundt halv 6-6 klarte jeg å
forankre meg i virkeligheten ved å høre på en sang jeg kjenner utrolig godt. Da klarte jeg å samle meg, og hjernen begynte å fungere på et mer normalt plan. Visualsene var fortsatt heavy, men jeg klarte å snakke med folk. Affa og jeg fyrte oss et par trekk med salvia og så et par trekk med bønne før vi gikk og la oss i halv 8-tiden.

Som tidligere fortalt spiste M rett før inntak av kapselen. Han merket ikke stort av
kapselen før Affa og jeg hadde landet og lagt oss, da kicka det inn som verst for han, Så
han lå og tura mens vi lå og slappa av til musikk. Det var ikke mulig å sove, men man fikk slappet av ganske bra.
Det der hørtes bare sykt ut !

Men hva er egentlig 5-MeO-DiPT ?
Wow. Satt og gomla Sørlands Chips mens jeg leste, og må ærlig innrømme at jeg var oppslukt nok til å bomme på kjeften ett par ganger. God triprapport!
sjukeste øyeblikket for meg var etter et saftig trekk med salvie når jeg stod alene utpå verandaen å titta inn. Jeg følte at jeg stod inne, mens dere stod ute. Det perspektivet var så på trynet hahaha, greide nesten ikke åpne døra, og når jeg endelig greide det, greide jeg ikke annet enn å le.

Turen føltes ut som de framstiller det i film. Lå på gulvet mye av turen å kava, dazed and confused gleder meg til å utforske d mer!
Haha. Høres ut som en bra tur. Kjipt jeg snart har eksamen. Ellers skulle jeg og blitt med.
Sitat av Pumpkin
Men hva er egentlig 5-MeO-DiPT ?
Vis hele sitatet...
5-MeO-DiPT er et psykedelisk tryptamin. Les mer på erowid og wikipedia:
http://en.wikipedia.org/wiki/5-MeO-DIPT
http://www.erowid.org/chemicals/5meo_dipt/
Hørtes ut som en rimelig space'a og uvirkelig tur. Da vet jeg hvilken kombo jeg skal kjøre neste gang.
Fonzey's Avatar
Trådstarter
Ikke undervurder denne komboen, kan bli temmelig sykt! =P
høyrest ut som ein utrulig opplevelse.. har selv trippa noe vilt på salvia.. og blir ofte litt freaky siden du ikkje aner kva som skjer. forje gang eg trippa såpass trudde eg at eg hadde ødlagt universet og at det kom til å bli slik fra nå av. freaket litt ut og trakk ut noen ledninger og greier pga eg trudde allt blei normalt igjen da haha.. lurer litt på å skrive tripp rapport
*Note to self: Aldri spise masse mat rett før jeg spiser noe magisk*. Tok sin tid, men da jeg peaka ble jeg helt på tryne mongo, med den sykeste bodyloaden ever! Følte på meg at det lå noe levende under senga til Affa, kjente liksom vibbene fra det. I 3 timer var det så heftig at jeg faktisk nesten ikke husker noen detaljer, annet enn at jeg følte at jeg var i ett med ALT!
Haha, hørtes jo fett ut da.