Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1685
Lydspekteret var forferdelig åpent

Involverte: Pandora's Box og meg selv, samt Gæærn (til en viss grad) og dama til Pandora, herfra kalt S.

Stoff: DiPT, 15 mg hver, nasalt

Sted: Leilighetene som tilhører moren og faren til Pandora, samt Oslo sentrum

Det begynte med at vi planla det i ganske god tid, før det endelig tok sted. Flott dag, fint vær og alt mulig, og jeg forsov meg. Jeg kom halvannen time for sent til faren til Pandora, og fordelte det i to tilnærmet like striper, som vi snorta. Det sved, men ikke mye, og en slags bodyload kom relativt fort.
Vi fant ut at vi skulle være hos moren til Pandora isteden, så vi dro innom ICA på veien dit for å kjøpe noe å drikke. Et kvarter senere benka vi oss i senga til Pandora og lyttet til litt diverse musikk. Gæærn sto for musikken, og vi kritiserte det meste.
Alle mannlige stemmer var nå blitt rimelig neger-aktige, og musikken ble delt opp, slik at man hørte hvert instrument like godt, bortsett fra basen, som kom overtydelig godt frem. Vi lo oss halvt ihjel av en sang fra en cola-reklame fra noen år tilbake, som bare var fucka Stemmen passa ikke inn, og beaten var som om noen slo en basketball repetativt mot gulvet Etterpå kom House of the Rising Sun av The Animals, hvor den beste beskrivelsen ble: "Se for deg et tynt skjermbrett, en skillevegg. Denne står mellom deg og vokalisten. Foran den igjen, på din side står den verste bassmodderfuckeren og klimprer løs med den verste forsterkeren du kan tenke deg" (språk modifisert for sarte ører ). Etter dette slaktet vi metallica (det hørtes ut som om noen bare hadde gitt Lars Ulrich noe speed og bedt ham spille noe på random, og lagt til en melodi som ikke passet helt Jeg er btw vanligvis en faen av Metallica). Så dro Gæærn til en konsert.

Etterpå dette gikk vi ned og så på TV og homsepatruljen var nå blitt en gjeng store negerdørvakter med småfeminin aksent
Vi dro så til Oslo sentrum for å hjelpe S å kjøpe øl, som hun skulle ha til påfølgende kveld, og Pandora og jeg ble stående og mumle oss imellom og diskutere hvor lyder av bonemaskiner og lignende kom fra Spesielt lyden fra en smoothie-maskin jeg aldri har lagt merke til før kom kjempegodt fram, selv 30-40 meter unna. Sært.

Etterhvert dro vi hjem til Pandora igjen uten S, og ble sittende og prate. Noe mer av interesse skjedde egentlig ikke

Helt klart et interessant stoff, men skulle hatt litt mer. Antagelig mer interessant på høyere doser.
Hehe, sære greier Gest^^ Fin liten erfaring, selvom jeg visste det meste allerede
joda moro var detta så får vel legge til min versjon av dette

Kan starte idet S ankommer leiligheten til faren min rundt 12 tia, tiden før dette ble for det meste brukt til og samle sammen en playlist jeg kunne tenke at ville bli morsom å høre på.
Etter nærmere halvannen time ringer det på(ca. 13.30), og gest slippes inn og medførende surmulig over at han er sen. DIPT'en legges da ut og deles i to ca like striper som begge forsvinner ganske kjapt, det skal merkes at det svei og medisin smaken i halsen var ikke til og komme unna, men men borte ble det.
Turen til ICA ble vel noe av det særere, mye på grunn av at alle små lyder kom grulig godt fram, for eksempel klingene flasker eller metall mot gulv. Etter dette bar det hjem til min mor der vi fort fant oss til rette i senga mi (god fin dobbelt seng) med et par gamle pc-høytalere under. Her var det Gæærn som lekte litt DJ og satte på masse syk musikk som i min ører var både taktløs og uten "edge" særlig cola reklamen, den som fenga godt i fjor sommer, hørtes nå ut som tonedøve tenåringer på karaoke. Etter dette gikk det i metalica, noe jeg og gest begge slakta (se rapporten hans for mer utfyllende på musikken, han fikk sagt det godt).
Etter at gææren dro døde vel også mye av musikk entusiasmen også, så da bar det ned å se på tv, det som da kom på var homse patruljen, hvor alle sammen hørtes ut som manne-men (skikkelige karer) med forskjellige aksenter, det var også her gest begynte og høres ut som PJ fra GTA san andreas
Da vi var ferdig med og le oss små skække av homse patruljen skulle gest ut og ta seg en røyk, har han utbrøt da han kom ut på verandaen; dere kom ut hit, nå!! Hvorav vi labber ut og jeg finner hele lydbildet usannsynlig herlig, det var lyden av stillhet, trær som suste, grus som trilla i vinden og alt annet man kan forbinde med stilhet i naturen.
Men så skulle S ned til byen for og skaffe noe pils til senere på kvelden, så jeg og gest bestemte oss for at byen virka forlokkende og slang oss på. Når vi til slutt satte vår føtter i byen etter en meget underholdene t-bane tur, fant jeg lyden av folkemengden nesten helt overveldende, herlig men samtidig nesten skummelt. Det som ble gjort i byen er for det meste bare litt "blury", altså ikke stort som skjedde.
Men må avslutte med at og spise middag med familien og faren min høres tidvis ut som verste bass-stemmen, og bestikk lyd som skjærer igjennom alt... men men alt i alt en god opplevelse som jeg gjerne ville gjentatt
Mnemonic Courier
Bothrops's Avatar
Litt kjipt at all musikk blir skikkelig dårlig da. Hadde vært mer gøy hvis det ble bedre.
Gest's Avatar
Trådstarter
Bothrops: Nja, musikken ble ikke dårlig, bare gjennomskubar og mye mindre fengende enn før. Men det er jo også mye av moroa
▼ ... noen uker senere ... ▼
Mnemonic Courier
Bothrops's Avatar
Kunne du liksom "ta fra hverandre" musikken på en måte? jeg skulle ønske det var et dop som gjorde det.
Gest's Avatar
Trådstarter
Ja, men det gjør det, på en måte. Man kan ikke, så vidt jeg har erfart, ta musikken fra hverandre helt, men man hører det liksom på en mer oppdelt måte. Bassen kommer dóg best fram, men det hvert instrument kommer like godt frem ellers, noe som gjør det vanskelig å kose seg med musikken. Men interessant var det helt klart.