Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 2811
Setting: Hjemme hos meg, fest

Dosering: 2 1\2 lapp hver med LSD(blå lapper med en tegnefilmkatt på), 6 0,5l bokser pils hver og ca. 5g hasj. Lappene var på ca. 250ug. Så tilsammen spiste vi 625ug.

Deltakere: Meg og Formen

Formen hadde 5 lapper liggende som tiden var kommet for å spise.Vi var alene med hele huset for oss selv. Dette var min første opplevelse med LSD så jeg var litt spent. Hadde sett fram til denne turen i lang tid og jeg ble ikke skuffet.

+00:00: Formen kom til meg i 3-tiden igår. Vi delte lappene. 2 1\2 til hver. Jeg startet rolig med 1 1\2lapper. Deretter kjappet vi oss til butikken hvor vi kjøpte pils og litt mat. Innen vi var kommet hjem kunne jeg føle at ting begynte å skje. Har bilde av en by på veggen min. Plutselig så så denne til å ese ut, og ting begynte smått å snurre.

+01:00: Formen maser på meg til å spise den siste lappen så jeg spiser den og. Har lasta ned en ny plate fra en gruppe som heter Vibrasphere. Jeg skrudde på denne og vi bare å lå og venta på at det skulle kicke inn. Vi skulle hente opp en 6'r av en kar 10min unna. Nå begynner ting virkelig å skje. Formen og jeg babler tett om forskjellige teorier rundt turing mens vi tasser avgårde. Var spesielt en stor gammel bjørk som så fantastisk ut. Den svulmet av liv og harmoni. Husker vi lo av alle menneskene rundt omkring som bare går rundt helt uvitende om hva vi holder på med. Alle hadde sin oppgave. Har aldri trippet på dagen før, så det å se mennesker og liv var en ny opplevelse. Vi møter dealeren vår som sitter og venter på oss. Han vet at vi turer og spør om hvordan det er. Vi blir sittende å prate en stund før jeg blir rastløs og keen på komme meg hjem. På vei tilbake går vi forbi en vegg satt sammen av betongklosser. På disse klossene kunne vi se inkaformasjoner. Da tenker jeg på sirklene fulle med tegn og bilder. Vi sto å studerte de en stund før vi gikk hjemover. Er et stort fjell i nærheten som jeg ble stående å betrakte. Jeg følte at jeg hadde et ekstremt godt syn, men greide ikke fokusere på noe spesielt punkt. Hele fjellet var surret opp av kaleidoskopformasjoner.

+02:00: Vi går ned i kjellern og legger oss i senga. Ting begynner å bli intenst så jeg lukker igjen øynene og drømmer meg bort mens Formen prater ivei. Etter en liten stund skrur jeg på Star Trek:The next generation. Jeg skrur på en episode fra første sesong. Vi ble helt trollbundet av hvor fantastisk Star Trek hadde blitt. Fargene, musikken, effektene, skuespillerne, replikkene passet perfekt sammen. Et awayteam var blitt sendt ned til en ubebodd planet for å undersøke. De går ned i en grotte da jeg plutselig får en ekstremt spesiell følelse. Det føltes som jeg hadde vært der før som en av dem. Som et deja vu. Turen toppet seg mer og mer og episoden ble mer og mer skrudd. Da jeg så på Lt. Data(en androide fra serien) begynte ansiktet hans å glitre mens veggen bak han lyste som den var fylt med diamanter. Vi satte episoden på pause for å hente flere dyner og noen øl. Jeg stikker for å hente dyner mens Formen pisser. Jeg legger meg ned på sengen hvor det er et stort bilde av en del store steiner i fjæra. Jeg roper på at formen skal komme. Det ser ut som vannet bølger opp og ned langs steinene mens det hele tiden dukker opp nye detaljer. Vi diskuterer hvor fantastisk bildet er og prater om hvordan det nesten er som å være ved sjøen. Et lite øyeblikk hører vi måker også. Om vi innbilte oss det eller ikke vet jeg ikke

+02:30: Vi stikker ned igjen og røyker en jay, mens vi ser mer på Star Trek. Vi har nådd toppen nå. Star Trek har aldri vært så genialt før. Vi får ikke med oss mye men vi hadde en viss aning hva episoden handlet om. Vi var mer oppslykt i å diskutere de forskjellige karakterene. Vi "fant ut" at siden Star Trek stammer fra hippietiden er det lagt ut "godbiter" til trippere. Vi stikker opp for å gå en tur med bikkja, og går mot en nærliggende åker. Vi står og studerer den og beundrer hvor vakkert det er, mens vi prater fornøyd om hvor kult syre er. Hunden min løper løst rundt mens vi går rolig gjennom skogen.

+04:00: Vi kommer hjem og kulern. Vi er invitert til en strandfest og stresser litt med å ordne raid. Jeg følte meg ganske sliten så jeg var ikke så keen på å bli med, men Formen overtaler meg.

+06:00: Da vi kom fram var vi fortsatt temmelig tura. Jeg åpner en pils og begynner å prate litt. Hadde ikke spist siden kl.10 på kvelden før så jeg var litt sulten. Denne sulten ga seg etter et par pils og litt hasj. Var veldig spesielt. Satt mye istarten og bare observerte hvordan de forskjellige folkene oppførte seg. Vi fortsatte og røyke og drikke mye utover kvelden. Han vi var hos er DJ og skrudde på noe dritfunky housemusikk. Fikk en skikkelig groovy følelse i kroppen. Siden jeg ikke hadde spist noe på over 24timer og røyka 2-3ghasj resulterte dette i at jeg ble pærefull selv om jeg ikke hadde drukket mer en 6 bokser øl. Endte med at jeg sovna i et båthus. Mitt inni søvnen min kom jeg på en måte til meg selv selv om jeg sov. Som en slags luciddreaming. Det mest spesielle var at jeg følte meg ekstremt tura i denne tilstanden. Utover dette husker jeg bare fragmenter før jeg kom til meg selv i 4-tiden om natten. Var som noen bare skrudde på en bryter for jeg plutselig våknet opp lys våken hjemme i sengen min. Formen lå oppe med dama si og Digital Hybrid lå i naborommet med dama si. De hadde nærmest båret meg hjem. Jeg mekker opp en joint og sovner igjen.

Vet ikke om alt skjedde i samme rekkefølge som jeg har beskrevet men det er tilnærmet likt. Bortsett fra å bli overfull var den en sykt innholdsrik dag. Dette var mitt første, men på langt nær siste møte med LSD. Om jeg drar noengang drar på fylla etter trip igjen skal jeg hvertfall trøkke imeg noe mat.
Sist endret av Sinister; 14. november 2006 kl. 15:36.
Du trenger ikke å være like heldig neste gang du møter LSD. Men det er du sikkert klar over?
Fet rapport! Hørtes ut som en jævlig vellykket trip.
Fin sinister, hvis jeg hadde kommet over deg i båthuset ville du blitt pessa på. Det er sant. Bare spør marihuana
Hahaha, return of the narvesen-urinator!
Herlig forklaring Høres spennende ut, hvilke negative effekter kan LSD ha? og hva er gate prisen på dette?
Hva er gateprisene på LSD?
Og omtrentlig, hvor skadelig kan dette være, sånn generelt?
Er det lett å få tak i her oppe i nord?

Måten du forklarer ting på sinister, får meg til å virkelig gløde av lyst til å prøve ut noe skikkelig psychadelika
Ahh, det virker sykt spennende og chill. Får lyst til å prøve selv. Men skal nok ikke gjøre dette da du ikke vet hvordan det blir... Lar det vente til jeg er pensjonist... Da skal det tures...
Høres ut som en fin første tripp på LSD. Selv om jeg ikke har testet det selv.
OT: Den jointen du røyka høres meget fristende ut. Så derfor sier jeg godnatt
heh, piratkopiering, sitt på gamlehjemme og vær tura..ser det for meg, roping og rompeklyping.
Du tror du er napoleon og beordrer folk.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Priser kan variere fra 100-200 ca etter egen erfaring, det er ofte lukkede brukergrupper. Og ikke det letteste stoffet å anskaffe.

LSD er som all annen psykedelia, har du uresolverte ting, deppresjoner, mye stress o.l. kan dette føre til en dårlig tripp. Stoffene forsterker rett og slett humøret du er i.
Sist men ikke minst: INGEN turer er like, og forskjellene kan være ganske store, fra latterkramper i flere timer, til besøk av andre vesner og badtrips.. play it safe.
Sitat av Sinister


+02:30: Vi stikker ned igjen og røyker en jay, mens vi ser mer på Star Trek. Vi har nådd toppen nå. Star Trek har aldri vært så genialt før. Vi får ikke med oss mye men vi hadde en viss aning hva episoden handlet om. Vi var mer oppslykt i å diskutere de forskjellige karakterene. Vi "fant ut" at siden Star Trek stammer fra hippietiden er det lagt ut "godbiter" til trippere. Vi stikker opp for å gå en tur med bikkja, og går mot en nærliggende åker. Vi står og studerer den og beundrer hvor vakkert det er, mens vi prater fornøyd om hvor kult syre er. Hunden min løper løst rundt mens vi går rolig gjennom skogen.
Vis hele sitatet...

Der ser dere gutter, hva som må til for å få star trek til i det minste å virke bra.
Sitat av Sinister
[...]Etter en liten stund skrur jeg på Star Trek:The next generation. Jeg skrur på en episode fra første sesong. Vi ble helt trollbundet av hvor fantastisk Star Trek hadde blitt. Fargene, musikken, effektene, skuespillerne, replikkene passet perfekt sammen.
Vis hele sitatet...
Neste gang du tripper må du se Alice i Eventyrland. Det sies at dette er den beste filmen å se når du er på LSD-trip.

Forresten, kul rapport.
Nice trip rapport og bra forklart, har ikke prøvd syre før, men har spist sopp et par ganger, har veldig lyst til å få testa det også, men er ikke så lett og skaffe her ute på landet

Men har bestemt meg for å få tak på det i løpet av høsten så blir vel en tur da
Haha, genialt! Neste gang henger jeg med. Hørtes ut som en rå tur.

Hvis dere skal se en film mens dere er på syre er "Yellow submarine" et ganske bra valg. Først da forstår man virkelig denne ekstremt skrudde, tilsynelatende meningsløse filmen.
Galactoid
Sinister's Avatar
Trådstarter
Sitat av Speedmaster
Nice trip rapport og bra forklart, har ikke prøvd syre før, men har spist sopp et par ganger, har veldig lyst til å få testa det også, men er ikke så lett og skaffe her ute på landet

Men har bestemt meg for å få tak på det i løpet av høsten så blir vel en tur da
Vis hele sitatet...
Er ikke så lett å få tak i her ved storbyen heller

Sitat av marjuice
Neste gang du tripper må du se Alice i Eventyrland. Det sies at dette er den beste filmen å se når du er på LSD-trip.

Forresten, kul rapport.
Vis hele sitatet...
Har tenkt på det, men har lyst til å lese bøkene først. Må bare få rævva igir å komme meg på biblioteket Skal ses men tror jeg må se Yellow Submarine først.
Sist endret av Sinister; 16. august 2006 kl. 21:12.