Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  48 14053
Først av alt vil jeg si at jeg er klar over at ikke alle er like glade for at folk skriver for å skrive her i foraen for rusrapporter, men jeg har litt mer tanker rundt dette. Jeg lurer veldig på hvordan andre her opplevde sin første rus på weed. Fikk du det til? Hvordan følte du deg? Jeg spør fordi jeg er veldig usikker på hvordan man skal reagere på det, og om jeg fikk det til skikkelig.

Det hele startet med at en venn fra skolen hadde fått tak i en som dealer, og at vi planla å kjøpe litt weed fra han og røyke det hos en kompis kommende fredag. "Vi" er da meg, og 3 venner. Vi kaller dem bare Lars, Erik og Hans. Jeg er 15 og de tre andre er 14.
Vi ventet til fredagen vi skulle røyke med å få kjøpt det. "Lars" har en motorisert sparkesykkel som vi kjørte litt rundt på for å få ut litt adrenalin, mens vi gikk rundt og handlet inn noen poser boller og litt sjokolade. Senere gikk "Erik" for å møte dealeren og overrekke han pengene. De avtalte et sted å møtes omtrent en time senere, og mellomtiden brukte vi på å skaffe en grinder og litt rullepapir fra en butikk i nærheten som drives av en hampentusiast.

Vi dro hjem til Lars og gjorde ting klart mens Erik hentet weeden. Fyrte opp ovnen, satte inn en pizza, brakk opp sjokoladen og tok oss litt ventesnacks. Vi satt rundt i stua hans og holdt på å hoppe i taket av spenning. Vi var alle utrolig anspente og gledet oss veldig. Dette ville være første gang for meg og Lars.
Hans hadde gjort dette et par ganger før, så han delte ut litt vanlige sigaretter og lærte oss andre hvordan man skulle inhalere ordentlig. Erik, som skaffet weeden, skulle ikke røyke denne gangen, men heller være tilstede i nødstilfelle.

Etter et utrolig langt kvarters ventetid, kom han tilbake igjen med en liten zip-lock pose med noen grønne plantehoder i. (Jeg skal legge ut et bilde i morgen). Alle flokket seg rundt den og vi hoppet opp og ned av glede og sendte den rundt fordi alle ville lukte på det.
Dette må jeg også si at luktet overraskende godt. Jeg har lest meg opp på litt av hvert om cannabisplanten, effekter, bivirkninger, konsistens og lukt, men dette luktet utrolig unikt. Jeg vet ikke om det bare var på grunn av store forhåpninger eller om det faktisk lukter så nydelig for alle, men jeg var fristet til å bare spise det. Helt utrolig.

Erik begynte å rulle noen jointer. Jeg har ikke mye peiling på hvordan det skal gjøres og hvordan de vanligvis blir seende ut, men det virket for meg som om dette var noe han kunne bra og gjorde godt. Nok en gang stod vi rundt og fulgte med i begeistring og gledet oss veldig.

På bordet foran oss lå det nå 3 feite jointer fylt med weed og litt tobakk som han hadde tatt oppi. Jeg vet ikke helt hvorfor, men jeg kan tenke meg at det hadde en klar hensikt. Vi tre som skulle røyke tok en hver og satte oss på noen stoler i hagen. Hans tente først og viste nok en gang hvordan det skal gjøres, så tente Lars, og så jeg.

Hans fikk inhalert noen lange drag og fikk brent opp hele jointen sin ganske fort. Lars fikk også i seg ganske mye over kort tid, i hvert fall i forhold til meg som begynte å hoste litt innimellom og måtte helle i meg et glass vann midt i. Men jeg fikk i meg alt til slutt. Vi gikk inn etterhvert som vi var ferdige og begynte å hive i oss boller, kanelgifler, sjokolade og pizza.
Den psykiske tilstanden jeg var i, har jeg aldri opplevd før. Jeg følte meg svimmel, men ikke på en vond eller ubehagelig måte. Det var omtrent som om gulvet og hodet mitt gynget opp og ned i et behagelig og rytmisk tempo.
Jeg vil si at jeg var fullstendig tilstede hele tiden, men jeg hadde ikke samme kontroll over det jeg gjorde og sa.
Dette var nok en ting jeg synes var utrolig fascinerende. "Barnevakten" vår holdt på å dø av latter store deler av tiden, og jeg husker tydelig at han filmet meg og sa "dette havner på facebook". Jeg husker at jeg tenkte inne i meg "Shit, hva gjør jeg hvis han legger det ut?" og at jeg burde si ifra, men jeg klarte ikke å gjøre det. Jeg bare lo høyt med han og dyttet i meg mer boller.

Etterhvert begynner Hans å få et latterkick settende inn. Han sitter med en kanelbolle i hver hånd og lener seg framover og begynner å humre før han ler høylytt. Det var ingenting som direkte utløste noe som helst form for latter før han begynte å le, men nå lo alle lenge med han, inkludert babysitteren vår.

Etter store mengder sukkerholdig mat og stadige latterbrøl, blir Lars litt kvalm. Han setter seg ut og jeg husker tydelig at jeg var såpass tilstede at jeg viste ganske mye sympati for han og at jeg hentet et glass på kjøkkenet hans og helte opp vann til han. Problemet var bare at ingen klarte å holde seg seriøse, og alle utløste hverandres latter, inkludert han. Han drikker litt vann og ber om å få være alene litt. Vi andre går inn igjen, trikser litt med en fotball som vi fant i stua og ser på TV. Plutselig kommer Erik inn og sier at Lars spydde utenfor. Vi sleit litt med å tro på det først, men så kom han inn og la seg med armene i kors foran ansiktet på sofaen.
Vi skjønte jo at dette fort kunne ende galt, og her merket jeg den underlige følelsen igjen. En følelse av å forstå alt som skjer rundt meg, men å ikke klare å ta noe av det som skjer seriøst. Plutselig spyr Lars utover teppet.
Her igjen viser vi andre sympati først, men så plutselig må vi bare le av det. Så ler Lars også. Han kvikner heldigvis noe til etter det.

Hvor mye effekt vi egentlig fikk er vel diskuterbart, for rusen varte ikke så veldig lenge. Vi ble sittende der og snakket og spiste og vi kjente at vi kviknet veldig til og at vi ble så godt som normale igjen.

Vi ryddet opp alle synlige rester vi fant, før Erik og Hans dro på David Guetta-konserten og jeg måtte til tannlegen. (Kjempesmart av meg å røyke før en tannlegetime, I know.)

Jeg ser at dette kanskje ble litt langt, men jeg har hatt veldig lyst til å åpne meg om dette og fått ut litt tanker. Dette var jo min første ordentlige rus, hvis man ser bort fra alkohol, og jeg synes det har vært en utrolig fascinerende opplevelse. Særlig fordi jeg det siste året har lest utrolig mye om rusmidler, rusrapporter og lignende her på forumet og utviklet en utrolig interesse for å lære om dette. Vi har fortsatt en del igjen, så jeg er fristet til å prøve igjen i nær framtid. Til dette tar jeg også gjerne i mot tips.

Setter også utrolig pris på om noen svarer på spørsmålene jeg stilte i innledningen! Takk for meg.
Bra skrevet, tenker selv det kanskje blir litt grønt på meg for første gangen denne sommeren =)
Hehe, jo tusen takk!

Settoz: det er absolutt å anbefale fra meg så langt. Gjør det gjerne med venner og husk å spis noe på forhånd! Han ene kompisen som begynte å spy fortalte meg netopp at han ikke hadde spist noe hele den dagen.
Does not forgive
Buddapower's Avatar
Det første som slår meg inn er at dere røyket "feil". En joint skal passes rundt i en ring. Mekkern trekkern. Det er slike småritualer som gjør hele røykeopplevelsen så mye bedre.

Det kan jo virke sånn at du bare fikk en mild effekt første gangen. Du nevner kun latterkrampe og svimmelhet, men ingen endring i tankemønstre, noia eller tretthet.

EDIT: Grunnen til at kompisen din blandet inn tobakk i jointene vil jeg tro er for å få en passende menge weed i joinet, men samtidig fylle den opp. Neste gang kan dere heller mekke 1 joint med kun weed, og heller sende denne rundt. Imho er dette mye bedre enn å blande ut med tobakk.
Sist endret av Buddapower; 17. juni 2012 kl. 01:40.
Sitat av 1337Wince Vis innlegg
Settoz: det er absolutt å anbefale fra meg så langt. Gjør det gjerne med venner og husk å spis noe på forhånd! Han ene kompisen som begynte å spy fortalte meg netopp at han ikke hadde spist noe hele den dagen.
Vis hele sitatet...
Planen var å dra på tur med en venn (Eneste jeg kan stole på når det er dette temaet) der vi skulle prøve uten å bli forstyrret, gleder meg litt :P
Sitat av Buddapower Vis innlegg
Det første som slår meg inn er at dere røyket "feil". En joint skal passes rundt i en ring. Mekkern trekkern. Det er slike småritualer som gjør hele røykeopplevelsen så mye bedre.

Det kan jo virke sånn at du bare fikk en mild effekt første gangen. Du nevner kun latterkrampe og svimmelhet, men ingen endring i tankemønstre, noia eller tretthet.

EDIT: Grunnen til at kompisen din blandet inn tobakk i jointene vil jeg tro er for å få en passende menge weed i joinet, men samtidig fylle den opp. Neste gang kan dere heller mekke 1 joint med kun weed, og heller sende denne rundt. Imho er dette mye bedre enn å blande ut med tobakk.
Vis hele sitatet...
Tusen takk for tips, det skal jeg huske på til neste gang!
Tror også fullt ut på deg ang. at jeg fikk en svak effekt. Jeg merket litt tretthet, men det kom først når jeg lente meg tilbake og begynte å nyte tilstanden fullt ut, men det ble desverre ikke så mye rom for det. Jeg merket ingen merkbar endring i tankemønstre, men han ene kompisen min ble ganske så filosofisk før han begynte å føle seg så dårlig. Er det vanlig med noia?

Settoz: Lykke til! Nyt det!
Does not forgive
Buddapower's Avatar
Sitat av 1337Wince Vis innlegg
Er det vanlig med noia?
Vis hele sitatet...
For min del var dette veldig vanlig i begynnelsen, men egentlig er det jo helt idiotisk av meg å nevne det for deg. Beklager :P
Hørtes gøy ut!
Hvordan finner man egentlig folk å kjøpe weed hos? Blir man bare kjent med folk som røyker og spør hvor man skaffer det?

-Inzide
Sist endret av Inzide; 17. juni 2012 kl. 02:06.
Ingenting er som litt sparkesykkel for å få adrenalinet igang!

Finfin rapport, kjenner meg litt igjen fra noob-tiden min.
Bra skrevet! Men den munchiesen er litt oppsrkytt, i starten stappet jeg i meg all slags dritt mat, og endte med at jeg ble kvalm og det ødla alt. Mat gjør deg mindre fjern! hvis du røyker på tom mage, blir du fjernere, det samme gjelder også hvis du røyker og ikke spiser noe så er du fjerenere over lengere tid. Nå pleier jeg og spise en bowl med frokostblanding og kanskje en brødskive, eller litt frukt, det er viktig og passe på, eller så kan det ødlegge alt, du vil også gå opp i vekt.

Jeg røyket 3 ganger før jeg ble høy, først røyket jeg med en venn, så senere kjøpte jeg en bitteliten klump med brunt, jeg tror jeg var på deres alder. Den klumpen røyket jeg sent på kvelden i en hjemmelaget bong. jeg fikk litt placebo high de første gangene, men skjønte fort at jeg ikke var fjern da jeg faktisk ble fjern

Jeg vil sammenligne følelsen med og drømme, nå har jeg en super dealer og jeg holder meg til grønn sånn at jeg vet hva jeg får i meg (er som regel ingen tukling med grønt)
når jeg blir skikkelig faded føler jeg meg først litt uvel pga bonghittet (har ikke røyka bong lenge) så kommer det litt snikende, jeg blir glad, og alt blir litt tåkete. Jeg føler at jeg lever i nuet når jeg er fjern, jeg husker ikke bakover, og tenker ikke fremover, jeg bare er glad
Heisann, jeg er da Lars, han som ble dårlig. Forsov meg og rakk dermed verken frokost, matpakke eller penger. Kommer med en ordentlig rapport snart. For å fort svare på spørsmål over: Dette var første gangen noen av oss prøvde med tobakk, takk for tipset. TS røykte også kun ~80% av jointen. Dessuten var dette første gangen siden siggen tidligere han hadde inhalert, derfor den mildere effekten. Jeg hadde derimot sigga meg inn med Hans og Erik 2 dager før og kunne dette.


Sitat av Inzide Vis innlegg
Hørtes gøy ut!
Hvordan finner man egentlig folk å kjøpe weed hos? Blir man bare kjent med folk som røyker og spør hvor man skaffer det?

-Inzide
Vis hele sitatet...
Erik kjente en fyr som kjente en som skulle kjøpe samme dag. Han fikk penger av oss, kjørte ned, kjøpte 15gram, kjørte tilbake og ga oss våre 5gram før han stakk til sitt. Veldig bra stoff til god pris Spør noen som har gjort det før om kontakter.
Sitat av Inzide Vis innlegg
Hørtes gøy ut!
Hvordan finner man egentlig folk å kjøpe weed hos? Blir man bare kjent med folk som røyker og spør hvor man skaffer det?

-Inzide
Vis hele sitatet...
Det spørs veldig på hvor du bor, noen steder krever det ingen innsats og få tak i, noen steder er det nesten umulig. Her jeg er fra handler det om og kjenne folk som du sa, hvis du skal ha noe som er bra må du ha bra kontakter, men det er alltids mulig og få tak i noe dritt
Først og fremst, tusen takk for tips og feedback!

Og jeg lovte også et bilde, så here goes:


Noen som har noe å si angående dette? Er det særlig kvalitet på dette? Hadde vært morsomt å få høre i ettertid!
Sist endret av Ketenna; 17. juni 2012 kl. 15:01.
Så ikke ut som no bra weed. Utrimma og et par frø der :P
Sist endret av Popstickel; 17. juni 2012 kl. 15:11.
Sitat av Popstickel Vis innlegg
Så ikke ut som no bra weed. Utrimma og et par frø der :P
Vis hele sitatet...
Den så dårlig tørket og curet ut også.
God curing er et must for å få et godt produkt!
Til alle dem som har noia for å spise mye mat og gå opp i vekt, gjør sånn som meg!
I det siste så har jeg begynt å munche sunn mat. Da snakker vi kylling og ris, honningmelong, vannmelon, biff osv.
Siden jeg trener svært mye, og røyker enda mere, er det viktig for meg at junk maten ikke ødeleger for treninga.
Vil først bare si at jeg synes du skriver godt til å være såpass "ung" som du er. Credz.

OT: Høres ganske klassisk ut, kjenner igjen opplevelsen veldig godt fra første gangene jeg og mine kamerater gikk på ungdomsskolen. Det er bare å nyte det. Som de andre har nevnt vil dere nok kanskje kunne oppleve noe noia etterhvert når man får bedre effekt, men det vokser men fra seg etterhvert =)

Moralpreken:

Jeg vil bare legge til her at jeg ikke skal legge meg opp i at du røyker, da jeg gjorde akkurat det samme i din alder. Men tenkte bare å benytte muligheten til å gi noen gode råd nå som jeg kan se ting i retrospekt.

Pass på at dere ikke trapper røykingen mye opp i en så ung alder. Det skal være noe spessielt som man gjør av og til. Her er den kritiske perioden, der jeg har sett mange falle av vogna.

Måten vi klarte det greit var fordi vi var en god vennegjeng, som alle var interessert å gjøre det greit på skolen osv. Vi var "sammen" om røykingen, og det ble dermed ikke til at noen skled ut og begynte å røyke oftere. Det tror jeg er veldig viktig.

Nå er det gått snart 10 år for min del, og jeg har i perioder røyket ganske mye, men det er gjerne i ferier, på turer osv. Men jeg kan godt kose meg med en jonas på hverdager og/eller helger, men jeg har et nykternt forhold til det. Det gjør det mulig å gjennomføre skole+jobb+sosialt liv +++ uten at det blir noe problem.

Hovedpoenget mitt er vel: Alt med måte, spessielt i en så ung alder
DayZ Proff
Benjy's Avatar
KP til deg intressant og lese
Som gloryhole sa så minnet denne rapporten meg litt om noob tida mi.

Mye med opplevelsen handler om setting, helst skal det være med et par venner man stoler på og vet man kan ha det gøy med. Røyke det på en trygg plass, slik at det ikke blir noia for politi og nysgjerrige naboer og bare slappe av.

Blir man for høy, noe som fort kan skje er det greit med en plass å legge seg ned og hvile litt.

Men ellers så hørtes det jo ut som om dere hadde det gøy

Viktig tips er å ikke spise for mye, selv om man er sulten så er det ikke slik at magesekken din vokser med 10 liter . Tipper det ikke var weeden som gjorde at kompisen din spøy, men bare for mye sukker og sjokolade.

Munch med frukt og juice, smaker sånn 1000 ganger bedre!
Morsomt
Støtter dvs i det han sier. Lett å bli glad i mary jane og ta helt av med røykingen, noe som ødelegger sjarmen og kosen man får av å røyke seg fjern. Ikke la det bli en (u)vane
Parkettetterligning
Det folk sier her at man ikke tror at kompisen spøy av weed. Jeg har spyyd flere ganger av weed, som oftest hvis det har blitt veldig mye. Spyr nesten garantert hvis jeg blander det med mer alkohol enn en øl. Dette skjer uansett om jeg spiser mye eller lite før. Men det er noe jeg har lært å akseptere og sette pris på med tanke på at det er et godt varslingssystem
Ikke spist på lenge + cannabis + tobakk om man ikke er vant til det + store mengder sukkermunch = 97% sjanse for spy
(Egentlig holder det å kombinere to av ovenstående)
Does not forgive
Buddapower's Avatar
Sitat av 1337Wince Vis innlegg
Noen som har noe å si angående dette? Er det særlig kvalitet på dette? Hadde vært morsomt å få høre i ettertid!
Vis hele sitatet...
Det er jo egentlig umulig å si noe om kvalitet osv. ut ifra et bilde, men jeg pleier å få en god pekepin når jeg tar bilde med blits. Hvis det er mye krystaller så vil weeden lyse opp som et juletre på bildet. Krystaller = good.
Jeg begynte å røyke tilbake i tiden sammen med flere andre, altså; vi startet samtidig. Jeg opplevde at flere av de jeg startet samtidig med, kastet opp en del, mens jeg aldri har kastet opp i forbindelse med røyking. Så, det varierer litt fra person til person også.
Sitat av Buddapower Vis innlegg
Det første som slår meg inn er at dere røyket "feil". En joint skal passes rundt i en ring. Mekkern trekkern. Det er slike småritualer som gjør hele røykeopplevelsen så mye bedre.

Det kan jo virke sånn at du bare fikk en mild effekt første gangen. Du nevner kun latterkrampe og svimmelhet, men ingen endring i tankemønstre, noia eller tretthet.

EDIT: Grunnen til at kompisen din blandet inn tobakk i jointene vil jeg tro er for å få en passende menge weed i joinet, men samtidig fylle den opp. Neste gang kan dere heller mekke 1 joint med kun weed, og heller sende denne rundt. Imho er dette mye bedre enn å blande ut med tobakk.
Vis hele sitatet...
Er enig med deg der. Ritualene må ikke utelukkes. Men for å få en bedre å kraftigere rusopplevelse vil jeg selv anbefale bruk av pipe, bong o.l. Men det er klart joint er mer stil, personlig røyker jeg kun joints når jeg sitter ute i en park og denslags.
Kjenner meg litt igjen i det du skriver om. Men personlig tror jeg noe av latteren kan være placebo. At du forventer at alt skal være morsomt fordi du vet du har røkt, og derfor blir ting morsomt fordi hjernen din er innstilt på at det skal være sånn. Svimmelheten kan være en årsak av lav nikotin-toleranse, dersom du ikke røyker fast? Er ikke uvanlig at man ikke får noen funk de første gangene. Enten fordi kroppen din ikke vet hvordan den skal reagere på stoffet, men også pga. andre ting som at du går å venter på å føle noe, og derfor underbygger følelsen, eller fordi du ikke trekker ned skikkelig.

Hvis du virkelig vil ha ordentlig funk, anbefaler jeg deg å prøve bong, med en ren weed-ladning. Da får du et skikkelig trekk, det er lett å trekke ned, og du unngår ulemper med nikotin og tobakk.

Også enig i det de andre sier, er viktig å holde på ritualene. Det å dele en joint, å passe den rundt, er en del av kosen

Og pass på å ikke misbruke, gjør det for kosen sin del, spesielt viktig i deres alder
Sist endret av cicki0; 29. juni 2012 kl. 07:44.
dfslhfu ooo macarena
Nitropop's Avatar
Bra skrevet!

Selv røyket jeg brunt for aller første gang på bøtte.. og siden har jeg holdt meg til brunt men har røyket litt grønt i etterkant og jeg synes at du blir mer fjern av brunt en grønt..

JEg anbefaler også pipe eller bong men smaken er som baken. Maispipe er min favoritt
Sist endret av Nitropop; 29. juni 2012 kl. 11:31.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Så veldig ut som Blueberry det der... Bor ikke oppe i nord du?

Nå vil jeg ikke anbefale å røyke rent, tobakken er jo der for "brensel" i jointen og ikke bare for å tynne ut weeden.

Det med "puff-puff-pass" er jo også veldig greit da man får en jevnere og mer kontrollert rus-stigning, iallefall er dette grunnen til at jeg liker best å dele joints. Kan også nevnes at sukker "jevner" ut rusen litt mer, (Dette kan jeg ikke bekrefte, noen andre?) vet det er utrolig mye sukker i alt du får på coffee-shops. Forstod det slik at det var for å avverge badtrips i shopsa (?)
Glemte denne tråden litt, artig å se at den fortsatt får respons!

Jeg prøvde restene av det vi kjøpte ved en senere anledning, bare 4 dager etter. Fikk en ganske grei effekt, den gangen. Vi blandet alt i en joint uten tobakk, sendte rundt og jeg tok det inn veldig sakte, fikk i meg mest, og fikk best effekt. Kommer til å utdype dette når jeg er hjemme fra ferie.

Dette var også min siste gang, det lovte jeg flere av mine nære.

@Weedsuit: Nei, bor i Oslo . Er klar over at dette var langt fra top-notch stoff, men så kjøpte vi av en person som han ene ble anbefalt gjennom Facebook, hehe .
Sist endret av Ketenna; 15. juli 2012 kl. 06:03.
Mongo på heltid
Soppsui's Avatar
Sitat av 1337Wince Vis innlegg
Glemte denne tråden litt, artig å se at den fortsatt får respons!

Jeg prøvde restene av det vi kjøpte ved en senere anledning, bare 4 dager etter. Fikk en ganske grei effekt, den gangen. Kommer til å utdype dette når jeg er hjemme fra ferie.
Vis hele sitatet...
Lang ferie du var på da Når kommer resten? Skriv detaljert. Alt av tanker og følelser, det er morsomt å lese.

Når gjengen min var har heelt fersk i gamet brukte vi god tid på å gjøre alt perfekt. Timing, munch, musikk, inntaksmåte. Nå, som vi er litt mer erfaren, er ikke alt dette så viktig lengre. Vi synes stasen av å røyke er blitt mindre, kanskje fordi vi gjør det så ofte, litt dumt egentlig.

I starten brukte vi alltid bøtte, får å få mest mulig effekt ut av minst mulig stoff. Nå foretrekker vi bong når vi skal røyke oss mongo og joint om vi bare skal chille.

Husk; ta det rolig og for all del - ligg lavt!
Sitat av Soppsui Vis innlegg
Lang ferie du var på da Når kommer resten? Skriv detaljert. Alt av tanker og følelser, det er morsomt å lese.

Når gjengen min var har heelt fersk i gamet brukte vi god tid på å gjøre alt perfekt. Timing, munch, musikk, inntaksmåte. Nå, som vi er litt mer erfaren, er ikke alt dette så viktig lengre. Vi synes stasen av å røyke er blitt mindre, kanskje fordi vi gjør det så ofte, litt dumt egentlig.

I starten brukte vi alltid bøtte, får å få mest mulig effekt ut av minst mulig stoff. Nå foretrekker vi bong når vi skal røyke oss mongo og joint om vi bare skal chille.

Husk; ta det rolig og for all del - ligg lavt!
Vis hele sitatet...
Hehe, er nede i Mexico siden jeg har familie her. Er ikke hjemme før like etter skolestart, men utrolig kult at jeg får så mye bra tilbakemeldinger!

Oppdatering har jeg lovet og oppdatering skal dere få .
▼ ... over en måned senere ... ▼
Sitat av bamse Vis innlegg
bumpbumpbump
Vis hele sitatet...
Det var dette, ja. Hadde en fin opplevelse med litt kombinasjoner av både grønt og brunt på Tusenfryd sist helg. Får skrive om den i morgen, siden jeg fortsatt har den klart i sinnet.
Sitat av 1337Wince Vis innlegg
Dette var også min siste gang, det lovte jeg flere av mine nære.
Vis hele sitatet...
Siste gang?
Sitat av 1337Wince Vis innlegg
Det var dette, ja. Hadde en fin opplevelse med litt kombinasjoner av både grønt og brunt på Tusenfryd sist helg. Får skrive om den i morgen, siden jeg fortsatt har den klart i sinnet.
Vis hele sitatet...
Bare ta det rolig, jeg vil vel på en eller annen måte få dårlig samvittighet hvis du får psykose eller annen faenskap

Peace
Utrolig bra skrevet og veldig interessant å lese.

Husker min første gang som ganske lik din, bortsett fra at vi røyka det rent i en gammel pipe en kompis hadde.

SPOILER ALERT! Vis spoiler


På den tiden hadde jeg nesten ingen peiling på cannabis i det hele tatt, visste såvidt forskjell på grønt og brunt og mener å huske at jeg trodde man fikk halliser av det også. Var kanskje litt yngre da jeg trodde dette men var fortsatt rimelig uvitende, men selvfølgelig skulle det prøves! Jeg hadde blitt kjent med en hyggelig gutt som var noen år eldre enn meg og en dag spurte jeg ham rett ut: Kan jeg kjøpe weed av deg? Jeg visste ikke om han røyka eller noe men det gjorde han og jeg avtalte med noen kompiser å kjøpe ett gram hver. Jeg og en av kompisene mine gikk for å møte ham. Jeg hadde supernoia og husker jeg insisterte på å gå langt inn i en skog for å gjøre "transaksjonen". Vi hadde ikke mye penger på den tiden så jeg husker vi betalte ham med mynter, ti-kroninger, femmere og til og med noen en-kroninger. Sikkert ikke så kult å få betalt i mynter, men han solgte oss bare shake though, og jeg uten peiling kjøpte det uten videre spørsmål.

Anyways, neste dag gikk jeg og en av de andre kompisene som kjøpte ned til en ganske brant skrent i skogen, han dro opp den gamle pipa og iPod-docking mens jeg fant fram weeden som jeg hadde surra inn i sikkert 4 over-siza brødposer. Jeg hadde tatt med øyedråper just in case, og han hadde tatt med en youghurt, sånn i tilfelle vi ble sultne =P
Når jeg tenker tilbake på det kunne vi heller ikke en shit om hvordan vi skulle røyke det, men vi putta litt i pipa, tente på og trakk inn, jeg husker det svei og brant i lungene som bare faen og at jeg satt og hosta i noe jeg er sikker på er 3 minutter i strekk. Vi gjorde dette et par ganger hver til vi stoppa fordi vi hosta som pokker og det gjorde vondt. Det tok ikke lang tid før jeg begynte å merke effektene, jeg var i en veldig rar og drømmeaktig tilstand og jeg følte jeg bevegde meg gjennom "dimensjoner". Når jeg så opp på himmelen mellom trærne var jeg i en annen verden, så jeg rett frem og rundt meg på kompisen min var jeg "her og nå" og hvis jeg så ned skrenten følte jeg ubehag og ble litt redd, for jeg hadde fått for meg at det var et ondt sted (weird, eh). Vi hadde musikk i bakgrunnen hele tiden mens vi røyka og jeg merket at den ene sangen hadde spilt uendelig lenge. Det føltes som om det hadde gått en halvtime og den samme sangen bare spilte og spilte. Vi gikk ut av skogen og gikk litt rundt på gaten etter det, det var litt gøy men vi hadde begge litt smånoia husker jeg. Vi støtte på en gammel dame med hvitt hår og rullator som jeg var rimelig skråsikker på var en demon fordi hun hadde så små tenner. Jeg spurte om hun trengte hjelp over veien, hun svarte nei og spurte om vi trengte hjelp, noe jeg ikke skjønte hvorfor hun spurte om før i ettertid da jeg så på et bilde jeg hadde tatt av meg selv med mobilen og ble møtt med et ansiktsuttrykk jeg aldri hadde sett meg selv ha før.

Etter dette gikk jeg og møtte en annen kompis og vi røyka litt mer. Vi hadde ikke noen iPod dock så jeg spilte av enn skikkelig kjip MIDI-ringetone på min utdaterte mobiltelefon. Denne ringetonen gikk om og om igjen mens vi lå der og førte meg inn i en slags transe-lignende tilstand hvor jeg følte jeg kunne snakket til kompisen min bare ved å tenke.

Etter dette gikk vi hjem til han, fortsatt rimelig høye antar jeg merket vi at vi var dritsultne, den ene youghurten var ikke mye verdt nå. Vi endte opp med å spise en hel langpanne med brownies, en hel elgpølse og sushi mens vi så på et dansk program om hagearkitektur, noe som fascinerte meg utrolig akkurat da(lol wut).


Når det kommer til det med å spy så har jeg nesten spydd av weed en gang, hadde drukket alkohol før på kvelden, røyka litt, da highen avtok bestemte vi oss for å røyke en joint (med tobakk) og etter 2 trekk av denne ble jeg dritkvalm og uvel og holdt på å kaste opp over alt. Om det var alkoholen eller tobakken er jeg ikke helt sikker på, holder en knapp på tobakken though.
Sitat av Bl4derunner Vis innlegg
Siste gang?
Bare ta det rolig, jeg vil vel på en eller annen måte få dårlig samvittighet hvis du får psykose eller annen faenskap

Peace
Vis hele sitatet...
Jeg sprakk vel på en måte. Men frivillig, vel og merke! Jeg er en ganske viljesterk person, og jeg har ikke følt noen abstinenser eller lignende siden de 2 første gangene jeg prøvde. Avhengig føler jeg meg ikke. Det at jeg brøt "løftet" mitt med meg selv er vel egentlig bare fordi dette er en opplevelse jeg virkelig ville prøve, siden bestekompisen min feiret bursdagen sin der og han spanderte.

Vi møtte hverandre på den nærmeste T-bane-perrongen tidlig lørdag 1. september. "Vi" er da meg, Lars og Erik (fra første rapporten) og "Geir" som hadde fått prøve et par trekk av oss ved en tidligere anledning.

Vi var alle godt forberedte før vi dro ut til Tusenfryd. I hovedsak betyr det at vi spiste oss mette på Burger King før vi gikk ombord på en godt overfylt buss. Vel framme ventet vi litt utenfor bussen til alle hadde godt oppover mot selve parken, mens vi gikk ut på det store jordet som ligger rett utenfor. I utkantet av jordet fant vi et tørt sted hvor vi kunne legge fra oss sekken vår og pakke opp de 4 ferdigrullede jointene. Bare det å være i direkte besittelse av marihuana er en utrolig underlig følelse. Med en gang man ser og lukter på jointene, får man sommerfugler i magen, og entusiasmen stiger.

På en vakker solskinnsdag står vi 4 tenåringsguttene utpå et jorde, helt avskygget fra alle mennesker, men fortsatt relativt åpent og synlig, og røyker først 2 jointer som Erik skal ha æren for å ha rullet så bra. Den ene var en kombinasjon av Cannabis Sativa og "Kasjmir hasj" (i følge han som solgte oss det) og litt alkohol. Den andre var en omtrent 50/50 Cannabis Sativa/Indica. Siden rusen ved bruk av Indica tydeligvis skal være mye tyngre, bestemte jeg meg for å bare ta av den første. Denne gangen gikk det også mye lettere å få røyket det. Jeg tok det veldig sakte og forsiktig, med små drag. Vi brukte sikkert godt over 20 minutter på å få røyket bort de 2 jointene. Jeg kjente ikke særlig mye helt til det plutselig kicket inn. Det var som om hjernen plutselig sank nedover og så bølget opp og ned. Etterhvert kjentes det ut som hodet bølget veldig, men på en veldig behagelig, avslappet og komfortabel måte.

Jeg og Erik hadde skaffet billetter på forhånd, så vi fikk gå rett inn i parken, mens Lars og Geir ble stående en del i kø. Dere som har vært på Tusenfryd kjenner sikkert igjen den lange rulletrappen man må opp for å komme opp der hvor alle attraksjonene er. Bare å stå stødig i rulletrappen og se nedover mot bakken i det vi sakte beveger oss oppover, var gøy. Plutselig looper Speed Monster rundt rulletrappen der vi står, og jeg bare må begynne å le. Forventningene var virkelig på topp!

Mens vi ventet på Lars og Geir ble vi sittende på en benk, utpå gresset i skyggen av et tre. Erik sjekket øynene hans i speilbilde på mobilskjermen hans etter "baked eyes" og jeg ble sittende i dype tanker mens jeg studerte et bjørketre. Treet delte synet mitt i to. På den venstre siden synes jeg at alt som bevegde seg gikk utrolig sakte, mens alt på den høyre siden gikk i et helt vanlig tempo. Jeg ble sittende å stirre intenst i ren fascinasjon over hvordan det var mulig å oppfatte det på en måte hvor noe bevegde seg sakte, mens alt annet gikk som det skulle. Underholdende var det!

Plutselig sniker Lars og Geir seg innpå oss og skremmer oss. Jeg hadde ikke vært særlig redd for å bli tatt sånn sett. Noia har jeg heldigvis ikke merket noe til på verken grønt eller brunt enda, men i et lite sekund kjentes det ut som jeg var klar til å overgi meg til en vekter eller lignende, helt til jeg skjønte at det bare var våre venner. Vi skaffet oss en brus hver før vi bestemte oss for å varme opp med en mild attraksjon. Valget var da "Sverre."

[CENTER][/CENTER]

Sverre er, som bildet tilsier, et flere meter høyt tårn med husker som snurrer rundt i et passelig høyt tempo. Sånn sett bare en barneattraksjon, men gøy nok. Å sitte i en av disse huskene og føle seg nesten vektløs mens man later som man flyr, i hasjrus, er en helt fantastisk følelse. Man føler seg helt vektløs og man blir ganske så lattermild.

Vi gikk rundt på Tusenfryd og spilte bort penger på diverse automater, spiste en belgisk vaffel hver og spiste litt taco før vi fant ut at det var på tide med påfyll.
Lars insisterte på at vi skulle røyke opp resten i parken. Selvom det kanskje ikke høres ut som en veldig gjennomtenkt idé, var det ingen av oss som der og da hadde noen innvendinger mot det. Vi var alle i total ekstase, og nå var hovedpoenget bak alt dette å ha det gøy. Ingen av oss hadde tid eller lyst til å bry oss om å bli tatt.

Vi fant en låst port som vi klatret over og fulgte stien oppover mot en liten middelalderby. Stedet vi fant var helt omringet av skog, og på selve området stod det et par hytter i middelalderstil. Antageligvis skal det åpnes en form for temaattraksjon her en gang i nær fremtid. Vi satte oss ned på noen benker rundt et fake bål og begynte å fyre opp. Hva de resterende jointene inneholdt er jeg ikke sikker på, men jeg er overbevist om at i hvert fall den ene inneholdt relativt mye Indica, om ikke alt var Indica. Den var litt vanskeligere å røyke og sved litt i halsen. Den andre tror jeg var ren Sativa. Lett å røyke og god smak.

Jeg skal være ærlig med meg selv og si at jeg forsynte meg ganske mye grådigere denne gangen. Jeg tok mye større drag denne gangen og jeg holdt røyken inne til jeg var tom for pust gang på gang. Det samme gjorde Erik, men han er den med mest erfaring av oss.
Her kicker det plutselig inn igjen og plutselig kjennes det ut som tyngdekraften trekker meg ned i bakken. Det blir for tungt for ryggen å sitte oppreist, så det eneste fornuftige jeg fant på var å legge meg ned. Her var jeg litt redd for at jeg hadde fått i meg for mye. Jeg lukket øynene og drømte meg bort.
Jeg kjenner at noe lander på armen min, så jeg åpner øynene og ser en diger veps. Vanligvis er jeg livredd for veps, men nå ble jeg bare sittende å se på den, mens den satt der helt stille på armen min. Dette var som et tegn jeg trengte for å fortelle meg selv at nå var jeg helt avslappet. Den fløy vekk og jeg reiste meg opp igjen. Stedet vi satt rundt ved virket plutselig veldig forandret. Hele området hadde fått et eventyrpreg. Det var som å spille et spill av den typen man fikk til PlayStation1 på tidlig 2000-tallet, der hvor banen er delt inn i "soner" og man må gjennom et "Loading Screen" hver gang man bevegde seg mellom de. Alt jeg så var de 3-4 middelalderhusene, skog og 2 stier ut mot parken, og ved enden av disse stiene virket det som alt stod helt stille. Det er en nesten ubeskrivelig følelse, men det føles som om man er i sitt eget lille område med noen av sine beste venner, hvor man er i "feel good"-modus og ikke bryr seg om noenting annet enn hva som foregår med dere, der og da.

Etterhvert kom det noen inn der, spaserende rett ut av skogen for å ta bilder. De så oss, men virket ikke som de brydde seg om oss, så vi gikk helt rolige ut i parken igjen. Det var en veldig brå overgang å bevege seg fra et stille, avlukket område, til å gå ut i parken og se massevis av mennesker, lukte de deilige belgiske vafflene og høre buldrende store berg-og-dal-baner, så vi satte oss ned. Vi kjøpte noen fler taco wraps og litt brus og ble sittende å spise oss mette. Mat smaker generelt mye bedre under påvirkning av marihuana vil jeg bare påpeke.

En hel time hadde plutselig tikket bort mens vi hadde sittet der og studert det frydefulle miljøet på Tusenfryd. Det er latterlig hvor fort tiden går uten at man merker det. Erik hadde snakket med en annen kompis fra skolen som hadde lyst til å kjøpe litt grønt av oss, så vi bestemte oss for å ta Speed Monster før vi dro hjem igjen.

[CENTER][/CENTER]

De fleste er sikkert kjent med dette monsteret av en attraksjon. Den er kanskje ikke veldig stor og skummel, men den er vel noe av det kuleste vi har på fornøyelsesparker i Norge.
Jeg følte meg fortsatt ganske innbakt i det vi steg på, men jeg var overbevist om at dette var noe av det kuleste jeg kom til å oppleve, til tross for at jeg har kjørt den mange ganger før. Den pangstarter i oppimot 90KM/h før den går inn i en snurrende loop, og rister hodet ganske bra. Jeg var litt redd for at jeg ville blitt lettere svimmel pga. weeden, men tvert i mot føltes det som at turen jevnet ut bølgingen i hodet. Utrolig "spaced" følelse, men det var gøy.

Alt i alt var dette en veldig godt brukt dag!

---------------

Jeg har tatt med hovedpoengene og høydepunktene. Det skjedde litt mer innimellom det jeg har tatt med, men det er ikke like interessant (i mine øyne). Jeg har litt lyst til å skrive enda mer utdypende, men dette var en dag på 9 timer og det blir fort veldig langt og uinteressant føler jeg.

Alt i alt håper jeg at denne tråden kan gi unge som har lyst til å prøve seg på marihuana en liten retningslinje basert på personlige erfaringer, for deres eget beste. Alt i alt er det å anbefale å prøve et par ganger, men alt med måte. Jeg lovte meg selv tidligere at etter den andre gangen skulle jeg ikke prøve igjen, men ved noen anledninger lar man seg selv overtale. Jeg tør å vedde på at jeg sikkert bruker det ved en senere anledning, men jeg ser ikke på det som et stort problem så lenge jeg prioriterer skole/utdanning, venner, familie og lignende først.

Peace out og håper dere liker det!
Sitat av Door145 Vis innlegg
Bra skrevet! Men den munchiesen er litt oppsrkytt, i starten stappet jeg i meg all slags dritt mat, og endte med at jeg ble kvalm og det ødla alt. Mat gjør deg mindre fjern! hvis du røyker på tom mage, blir du fjernere, det samme gjelder også hvis du røyker og ikke spiser noe så er du fjerenere over lengere tid. Nå pleier jeg og spise en bowl med frokostblanding og kanskje en brødskive, eller litt frukt, det er viktig og passe på, eller så kan det ødlegge alt, du vil også gå opp i vekt.
Vis hele sitatet...
Jeg vil ikke si meg enig, Munchiesen er en av grunnene til at jeg røyker in the first place. Ikke at jeg blir så utrolig sulten av meg om jeg ikke har forbredt det, men jeg syntes alt ting smaker så utrolig deilig! Så for min del er munch 100% real!

Til ts så syntes jeg det var meget bra skrevet! Det var underholdene og informativt, gj! Jeg ble litt surrete av meg første gangen jeg røyket, andre gangen droppa jeg en 1'r alene. Dummeste jeg har gjort weed relatert tror jeg, du blir sittende som en zombie HELT i din egen verden!

Til neste gang vil jeg anbefale deg og heller røyke det du er komfortabel med, og heller ta opp jointen om et kvarter, tyve min. Da får du følelsen av hvor mye det du har røyket hadde invirkning og kan justere deg inn etter det etterpå. Dette gjør jeg personlig selv, selvom jeg har røyket hver helg i snart 2år. Jeg har en tendens til og glemme at jeg røyker når jeg har jointen i handen! Så det går litt automatisk dog!
Bra skrevet. Interessant å lese.

Min første gang merket jeg ingenting, min andre gang merket jeg minimalt eller ingenting, men tredje gang spiste jeg masse pot-julekaker og ble ganske høy.
Jeg anbefaler (som nevnt av flere her) å dele på en joint, og ta to trekk hver, alltid send den med klokka (hehe).
Hvis du har weed, så dropper du tobakken for en bedre smak og effekt. Det sies også at folk som aldri har hatt tobakk og nikotin i kroppen blir kvalme, så det kan være derfor din venn med kvalm. Jeg har selv blitt så kvalm at jeg har spydd.
Sitat av RealistDrømmer Vis innlegg
Bra skrevet. Interessant å lese.

Min første gang merket jeg ingenting, min andre gang merket jeg minimalt eller ingenting, men tredje gang spiste jeg masse pot-julekaker og ble ganske høy.
Jeg anbefaler (som nevnt av flere her) å dele på en joint, og ta to trekk hver, alltid send den med klokka (hehe).
Hvis du har weed, så dropper du tobakken for en bedre smak og effekt. Det sies også at folk som aldri har hatt tobakk og nikotin i kroppen blir kvalme, så det kan være derfor din venn med kvalm. Jeg har selv blitt så kvalm at jeg har spydd.
Vis hele sitatet...
Joda, vi har nå alle fått noe erfaring over de siste månedene. Et par innlegg over skrev jeg en mer utfyllende rapport om hvordan vi opplevde det 3. og 4. gangen (samme dag). Jeg for min del fikk full effekt 4. gangen. Total sinnsro, tung og sløv, festlig stemning. Likte det ganske godt.
Sitat av 1337Wince Vis innlegg
Joda, vi har nå alle fått noe erfaring over de siste månedene. Et par innlegg over skrev jeg en mer utfyllende rapport om hvordan vi opplevde det 3. og 4. gangen (samme dag). Jeg for min del fikk full effekt 4. gangen. Total sinnsro, tung og sløv, festlig stemning. Likte det ganske godt.
Vis hele sitatet...
Kult. Jeg så det ikke før nå. Veldig interessant
▼ ... mange måneder senere ... ▼
In Wonderland
Første gangen min følte jeg faktisk ingenting, til min store ergelse men andre gangen derimot kicka det inn som bare faen. Jeg har aldri vært så fjern og silly som da tror jeg alt lagget helt sykt, altså det ene sekundet så eg på simpsons og det neste er tven av og så er det folk som danser osv. Jeg var 100% forvirret men det gikk liksom heelt greit for samtidig var jeg jævlig glad og beroliget. Det som var fucka var at de rundt meg gjorde rare superfjerneting.. Som å prøve å sjekke opp en venninne som var der, noe de ikke fikk til for de begynte å ta på hverandre under dyna isteden for hun jenta hahaha! Det er noe av det rareste jeg har opplevd mens eg var fjern.

Tips til fremtiden er vel bare å passe grensene dine så du ikke spyr som den ene vennen din, ikke særlig kult midt i byen feks :P og å eksperimentere og holde det morsomt og spennende kanskje ved å prøve nye typer jointer ( rulle teknikker), forskjellige bonger og piper og mikse med smakstobakk syns jeg ofte er smud kan jo også bruke bluntpapir med smak men opplever at de ofte bare blir ødelagte
Jeg for min del kan ikke rulle i det hele tatt men det er helt kult for meg ettersom bong er mer min greie
Sitat av Ketenna Vis innlegg
Hehe, jo tusen takk!

Settoz: det er absolutt å anbefale fra meg så langt. Gjør det gjerne med venner og husk å spis noe på forhånd! Han ene kompisen som begynte å spy fortalte meg netopp at han ikke hadde spist noe hele den dagen.
Vis hele sitatet...
det kan være lurt og spise før du røyker ja, første gangen jeg røyka (ikke røyka etter det) så ble jeg svimmel kvalm og spydde en god del, jeg spiste bare ett knekkebrød før jeg røyka. ble faktisk så kvalm og dårlig att jeg ga vekk resten av klumpen min med brunt.. men har planer om og gjøre det igjen snart. TS du er ikke den eneste som synes det lukter godt, jeg synes også det lukter særdeles godt skal sies att jeg hadde en klump med brunt om det lukter noe annerledes.
Valgfri brukertittel
ArtOfHacking's Avatar
Første gang jeg røyket så havnet jeg i en helvetes deja vu sirkel som aldri sluttet. :/ Var faktisk litt skummelt da jeg trodde at jeg satt fast i tiden og det samme skjedde hele tiden. :s Prøvde også å buste meg selv med at det egentlig bare var hjernen min som tolket det sånn, men da tenkte jeg at jeg hadde tenkt akkurat det samme før, var ganske mindfuck.
Sitat av Buddapower Vis innlegg
For min del var dette veldig vanlig i begynnelsen, men egentlig er det jo helt idiotisk av meg å nevne det for deg. Beklager :P
Vis hele sitatet...
Tror dette er veldig forskjellig fra person til person.
Eneste gangen jeg fikk noia iløpet av det året jeg røyket var vel når jeg og en kompis ikke hadde ryddet den 80 CM lange bongen som sto på bordet og jeg trodde noen kom hjem!
Viste seg at det bare var TVen da.
Rather exquisite
insistens's Avatar
66 8
Er vel halvveis ut i min noob-tid når det gjelder å bli kjent med rusfølelsen grønt gir. Har lenger erfaring med brunt, men gikk over til grønt da flertallet sier det gir en deiligere high, + at man som regel vet at det ikke er tuklet med. Hvertfall ikke i like stor grad som med brunt. De første tre gangene fant jeg det vanskelig å nyte rusen, jeg fikk følelsen av å befinne meg i en vannsklie som konstant svingte. Morsomt de første minuttene, men så blir det på en måte altfor innpåslitent. Har heller funnet ut at jeg er nødt til å "møte" rusen, det vil si å overtale meg selv om at dette er deilig, og at jeg faktisk skal nyte dette. Det har virket de siste gangene jeg nå har røyket. Før ville jeg bare legge hodet ned, lukke øynene og egentlig sove ut rusen, noe som var ganske irriterende da vi satt tre andre i en bil, og de hadde det ufattelig morsomt. Nå har jeg blitt mer kjent med rusfølelsen, og nyter den mer og mer for hver gang jeg røyker. Grunnen til at jeg skriver dette er fordi jeg ser mange her er nysgjerrig på tilvenningsprosessen, og jeg vil konkludere med noe så uoriginalt som at det varierer kraftig fra person til person! Artig tråd å lese TS!
Sist endret av insistens; 7. april 2013 kl. 01:52.
Correct me if wrong, men er ikke de røde hårene på weeden et tegn på at det er indicastrain?
Sitat av Kramer Vis innlegg
Correct me if wrong, men er ikke de røde hårene på weeden et tegn på at det er indicastrain?
Vis hele sitatet...
Utifra det jeg klarte å søke meg til så er den eneste måten å skille indica og sativa på ved å se på den faktiske planten. Vil ikke si noe sikkert though, har ikke stort peiling.

Artig å se at tråden ble bumpet nylig...
Har lenger erfaring med brunt, men gikk over til grønt da flertallet sier det gir en deiligere high, + at man som regel vet at det ikke er tuklet med. Hvertfall ikke i like stor grad som med brunt.
Vis hele sitatet...
Tuklet med hvordan?
Vil si at det blir tuklet mer med weed enn brunt etter mine erfaringer hvertfall, med blant annet glass som liksom skal være krystaller, sprayet sånn at det lukter bedre men egentlig er utter shit kvalitet osv.
▼ ... over en uke senere ... ▼
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Sitat av Kramer Vis innlegg
Correct me if wrong, men er ikke de røde hårene på weeden et tegn på at det er indicastrain?
Vis hele sitatet...
De røde hårene er modne pistiller og de kommer uansett strain, klart det er
små variasjoner på lengde etc fra strain til strain men det ser man bare med trente øyne.
Sist endret av Dodecha; 22. april 2013 kl. 10:19.
Sitat av Echodius Vis innlegg
Tror dette er veldig forskjellig fra person til person.
Eneste gangen jeg fikk noia iløpet av det året jeg røyket var vel når jeg og en kompis ikke hadde ryddet den 80 CM lange bongen som sto på bordet og jeg trodde noen kom hjem!
Viste seg at det bare var TVen da.
Vis hele sitatet...
Har aldri fått skikkelig noia av noe selv. Man kan bli litt overraska og skremt av en uventa lyd, men det tar to sekunder før tankene er samla og man skjønner at det ikke er noe galt.