Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 16248
Hei. Har en PDF fil, som jeg gjerne skulle hatt til JPG. Noen som vet? Har Googlet etter det men finner det ikke.
Da lurer jeg virkelig på hva du har skrevet inn som søkeord.

Første treff i google: http://www.pdf-to-jpg.com/
Det jeg mente var at jeg finner bare det som koster penger. Prøver en etter en nå. Tenkte kanskje at noen visste om et program som både er bra og gratis. Så slipper jeg å lete og feile så mange ganger. Men takk for svar
Sitat av ertsaas Vis innlegg
Det jeg mente var at jeg finner bare det som koster penger. Prøver en etter en nå. Tenkte kanskje at noen visste om et program som både er bra og gratis. Så slipper jeg å lete og feile så mange ganger. Men takk for svar
Vis hele sitatet...
Bra?
Hvordan kan et program konverte en fil bedre enn et annet? Regner med at 99% av alle programmer der ute med mulighet for denne konverteringen ville gitt identiske resultater.

Photoshop er vel også en klassiker til konverting av alle slags bildefiler, hvis du har mulighet til å anskaffe det.
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
ImageMagick er nesten alltid svaret når spørsmålet involverer konvertering av grafikk.

convert tygger pdf til frokost, og spytter det ut i nær sagt kva format som helst.
Sist endret av vidarlo; 24. november 2009 kl. 18:16.
PrtScn funker vel... hehe, tungvint men men
Sitat av Alfemann Vis innlegg
Bra?
Hvordan kan et program konverte en fil bedre enn et annet? Regner med at 99% av alle programmer der ute med mulighet for denne konverteringen ville gitt identiske resultater.

Photoshop er vel også en klassiker til konverting av alle slags bildefiler, hvis du har mulighet til å anskaffe det.
Vis hele sitatet...
Photoshop begynte plutselig med lisens mas når jeg skulle til å åpne det
File -> Save As -> png (fra rullegardinmenyen)? Eller annet bildeformat?
Vel, nå har slashdot foreslått ImageMagick.
Må ærlig innrømme at det er det beste forslaget i denne tråden. Gratis er det óg.