Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 1371
Hey, eg har drevet og laget litt sortkrutt og røykbomber i det siste, og har brukt en morter til å knuse ting i. Men nå hadde eg tenkt å lage en kulemølle for at det skal bli enda bedre:P har surfet litt rundt på nettet for å finne hvordan eg skal lage en, men eg vet liksom ikkje ka slags motor og sånn man skal bruke.. Er man nødt til å kjøpe en splitter ny radiobil motor eller?:S Har tenkt å lage en ikke altfor stor kulemølle, heller litt liten og diskre Noen som har forslag til en slags "oppskrift"?:P Takk!
Jeg bruker en drill jeg med justerbar fart fra biltema... Men du kan jo bruke vindusvisker motor,
Fjernstyrt bil motor osv. Men driller er litt skumle pga: de er ikke ment til og gå så jævla lenge uten og bli slått av, men min funker fjell Bruker gamle blumbo bokser som Kammer der Kruttet ska ligge
Søk på "kulemølle" så vil det dukke opp både detaljerte bilder, forklaringer og eksempler på flere motorer. Vindusviskermotor er blant annet nevnt i en tråd tidligere her.