Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 956
Som tittelen sier skal jeg ta sopp for første gang, skal ta 1g tørket.
Hva kan jeg forvente meg av effekter? Har tatt syre en del ganger før (75-200).

Burde jeg ta mer en 1g? Planen er musikk, chille, sitte i sofaen å trippe greit med kompisen imens vi ser på tangrubakken.
Anonym bruker
"Redd Esel"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Tok selv 0.6g i går å så Alice in wonderland (2010) å Dr. Strange, anbefaler å heller se disse når du tripper, meget gøy

Kan forvente å bli helt dratt inn i det som på skjermen med litt hallusinasjoner å endel latter
Anonym bruker
"Viss Brisling"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
1g kan i mange tilfeller bli litt lite til å oppleve den fulle magien av sopp eller får særlige effekter av det etter egen erfaring, spørs litt på type og strain selvfølgelig.
Anonym bruker
"Redd Esel"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kommer litt an på va du er ute etter da, 1g er mer en nokk til chill å film, men ikke nokk til å få magien nei, har tatt 2,5g tørket før å liker meg mye bedre på 0,5 - 1g
Valgfri brukertittel
meaculpaUIO's Avatar
Flein kan kanskje holde med1gram, men er det en svakere art ville jeg gått for 2-3 gram
Siden du har tatt syre veit du litt hva du kan forvente men jeg syns sopp er mere playfull og mindfuck, dog på en funny måte! Går nok bra men tangerudbakken? Bortkasta tripping og kjip idé ta heller å stikk ut i skauen på telttur eller hyttetur og vær ute i naturen så du kjenner kontakten til moder jord ))
Sist endret av Harek; 21. oktober 2020 kl. 18:39.
Sitat av Harek Vis innlegg
Siden du har tatt syre veit du litt hva du kan forvente men jeg syns sopp er mere playfull og mindfuck, dog på en funny måte! Går nok bra men tangerudbakken? Bortkasta tripping og kjip idé ta heller å stikk ut i skauen på telttur eller hyttetur og vær ute i naturen så du kjenner kontakten til moder jord ))
Vis hele sitatet...
Skulle gjerne gjort det hvis det ikke regna så jævlig her borte xD
Valgfri brukertittel
meaculpaUIO's Avatar
Bygg en gapahuk på forhånd, med bål. Bli der hele kvelden med noe enkel musikk. Kommet til å bli sååååå fornøyd
Kompisen hadde en eksta 0.5 så ser ut til at jeg tar 1.5g. Blir tiden like ødelagt på sopp som på syre?
Ja, med rett dosering eksisterer ikke tid sier de erfarne psykonauter.
Valgfri brukertittel
meaculpaUIO's Avatar
Kan bli det, men de effektene inntrer i liten grad på lave doser
Anonym bruker
"Stum Sjøorm"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Høres ut som ræva og lokete setting. God trip
Kan legge til at jeg hadde så si samme plan som deg da jeg skulle ta sopp for 1. gang og samme dose.
Skulle sitte inne å høre på chill musikk å se på nye "syre" videoer på utube. Dette ble litt slitsomt da jeg ble stuptrøtt og hakket tenner.
Vi beveget oss ut ettervært og det var VANVITTIG herlig! Kommer aldri til å soppe inne igjen.
Flein er sterkere enn en del annet cubensis varianter, men er også sterkere varianter med cubensis. Om det er flein er nok 1g nok, skal man ta mer bør man ha sofaplasser/madrasser tilgjengelig.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Høres ut som ræva og lokete setting. God trip
Vis hele sitatet...
Enig. Regner det så ta på en regnjakke eller rigg opp en gapahuk eller presenning eller vent til en annen dag med bedre vær!