Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1056
Anonym bruker
"Særegen Valp"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei, jeg sliter med Ketamin avhengighet og har det veldig lett tilgjengelig for tiden. Tar det fordi jeg sliter med depresjon og PTSD og da fungerer det veldig bra på meg, problemet er at det ødelegger nesen min, og jeg blør hele tiden etter jeg har tatt det, så jeg lurte på om det er noen andre måter og innta det på utenom å skyte det. Vil også helst unngå å boofe det oppi toern.
Har eksperimentert masse med ulike måter å ta ket på. Fant ut at det bare er intramuskulært som er verdt bryet. Oralt og i nesa er bare sløsing mens IV blir for kraftig og kortvarig
Vist du ikke vil skyte, snorte eller boofe så er det eneste alternativet som er igjen oralt. Oralt så varer det en stund lenger, men du trenger også en god del mer. Skyte ketamin er vist ikke så dramatisk som det høres ut som ettersom du skal sette sprøyten intramuskulært, altså i muskelen og ikke i åra, men kan skjønne at det ikke er noe koselig å stikke seg selv med nåler uansett. Vist ikke intramuskulær injeksjon er ett alternativ så ville jeg boofet det, med en tynn 1ml pumpe så er ikke dette noe problem i det hele tatt og det er en veldig safe og effektiv inntakmetode. Noen spesiell grunn for at du ikke kan boofe det?
Sist endret av Alge; 7. mai 2020 kl. 18:52.
Anonym bruker
"Særegen Valp"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Hmm, ok hvordan er det å skyte det i muskelen. Og noen som evt har en guide på det ? Har skutt bol, så det burde vel ikke være værre med ket. Og hvordan er det ifh til og ta det i nesa?
Anonym bruker
"Særegen Valp"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Er vel ikke noe spesiell grunn, ville helst bare unngå det, men tenker det blir løsningen siden det ikke er noen andre måter og gjøre det på.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hmm, ok hvordan er det å skyte det i muskelen. Og noen som evt har en guide på det ? Har skutt bol, så det burde vel ikke være værre med ket. Og hvordan er det ifh til og ta det i nesa?
Vis hele sitatet...
Hei du,

Ketamin er faktisk ment å bruke I.M (I muskelen) det finnes gode guider på hvordan du gjør dette, men da burde du være sikker på at det er rent..

Når du blander det med vann(Sterilt saltvann burde du bruke, eventuelt kokt vann om du ikke kjøper renset vann) så ser du etter om ketaminen løser seg helt opp når du tar det i vannet eller om det er noe rester av andre greier.. Er det noe annet, hva som helst som ikke løser seg opp i vann, så ikke sett det.. (Da burde du egentlig ikke sniffe det en gang) For Ketamin løser seg helt opp i vann, men kun om det ikke er utblandet med noe annet dritt som ikke løser seg opp..

Men ellers gjør du det bare som bol, gjør ikke vondt dagen etter heller siden det er "vannbasert" så det blir tatt opp med en gang, mens bol er i muskelen lenge..

Men om det er skittent kan det bli der lenge og da kan du få vondt etterpå!

Men du er heldig som får ordnet k nå, jeg har ikke hørt om noe, og jeg kunne ordne kjempelett før.. Er synd..

Sist endret av Lunar; 7. mai 2020 kl. 19:17. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anti-moralist
Mekkern's Avatar
Boof it
R.i.p 23.04.2021
Vile satset på im i skinka vis du skal ha mest bang for the buck.