Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  0 786
God dag godtfolk, lurer på om noen her har forsøkt å skyte carisoprodol 500? Har tatt mye somadril før men ikke intravenøst pga bindestoffer etc.

Men om man har 500mg piller som veier 0.5 og blander sammen med vann og filtrerer gjennom bomull med nål, kan man da skyte dette med men ny nål? Eller vil man få pustestans etc?

prøvde bare jeg likegodt med 250mg kokt og dobbelfiltret. begynner å merke det godt en slags kribling og glede som intraff ganske momentan kontra somadril piller

Oppdatering/vurdering: Synes ikke det var allverdens, den halv-rusa tilstanden gikk fort over og så ble jeg bare trøtt/kjedet meg og kjøpte heller mer pepper og sparer de soma'ene til oralt bruk når det er tomt.
Sist endret av Bluesky_; 6. oktober 2019 kl. 05:03. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.