Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 889
Nykter rusavhengige
PapaMarathon's Avatar
Hei om tittelen sier ønsker jeg erfaringer rundt dette.

Har selv og er Opiat avhengig mesteparten av livet siden jeg var 18. Før det mye benzo og sentralstimulerende.

Har tatt en del hallusinogene stoffer, men sjeldent opplev hallisser.

Sikkert fordi de andre stoffene har dempet for det.


Trapper nå helt ned på suboxone.

Når jeg blir nykter vil jeg prøve LSD, DMT og kanskje mdma igjen.

Har hatt gode opplevelser på det og fått halliser ved å blande 2cb, mdma, dmt og lsd.

Tror ikke jeg trenger så mye nå og får en mye dypere opplevsle.

Regner med at jeg er en person som ikke får halliser så lett, men hvordan er dette for andre Opiat avhengige?

Vet ved feks ayhuascha skal man ikke røyke, ikke ha sex, ikke spise sukker 1 uke før, og garantert ikke ta opiater for å få ønsket effekt.


Vet at dett også gjelder andre hamlusinogene stoffer.


Hva er deres erfaring.

Blir trippen bedre når man er rein?

Har dere fått halliser på Opiat rus?

Vill dmt og lsd bli for heftig for meg nykter?

Kanskje en canyflip er en bedre start?

Har ikke tenkt å gjøre ette før jeg har vært nykter fra suboxone i minst 3 mnd, og pleier ikke å trippe mer enn 1 x i året.

Det krever også at jeg reiser vekk og har 5 dager uten barna så jeg kan lande der jeg skal, roe ned et døgn, bruke underkant av et døgn på trippen, og bruke 3 dager til å lande å få det ut av systemet før jeg returnere.

Altså kan jeg ikke prøve mange ganger og må helst lykkes ved første forsøk. En mulighet er jo å ta mdma først som er ganske mildt , og så ta lsd, men tidligere har jeg alltid begynnt med LSD.


. Dette er ikke noe som må skje, men har kun hatt positive opplevelser rundt dette, men samtidig har jeg nesten altid hatt en eller form for opiater i systemet så kan hende opplevesdn blir noe helt annet.


Er ikk redd ifht russug. Siden jeg sluttet med heroin etter en sånn tur. Har pleid å utgjøre en positiv forandring i livet etter sånne turer.


Vi får se hva som skjer.

Spennede å høre hva deres erfaringer er rundt å en trip etter å ha blitt rusfri fra opiater.
Å ta MDMA før LSD er ikke så lurt, for da vil du få nedturen fra MDMA mens du fortsatt turer på syre.

Følger deg på at å trippe sikkert ikke vil utløse noe opiat-sug. Men hvordan har du tenkt å anskaffe rusmidlene? Å oppsøke "gamle kjente" og tidligere miljøer kan fort bli til en trigger selv om rusmidlene i seg selv ikke er det, så det kan være greit å ha det i bakhodet før du bestemmer deg.
Nykter rusavhengige
PapaMarathon's Avatar
Trådstarter
Sitat av Sjølvaste Vis innlegg
Å ta MDMA før LSD er ikke så lurt, for da vil du få nedturen fra MDMA mens du fortsatt turer på syre.

Følger deg på at å trippe sikkert ikke vil utløse noe opiat-sug. Men hvordan har du tenkt å anskaffe rusmidlene? Å oppsøke "gamle kjente" og tidligere miljøer kan fort bli til en trigger selv om rusmidlene i seg selv ikke er det, så det kan være greit å ha det i bakhodet før du bestemmer deg.
Vis hele sitatet...
Har vært ute av miljøet i 5 år nå. Vært nykter mesteparten av tiden og har 2 år stabilt på lar medisin så kjenner faktisk ingen som holder på med sånt.

Kan sikkert få tak i dem


De siste 3 årene før de siste 2 årene har jeg reist til Oslo og hentet typ 10/20grsm heroin, samme med speed og 100x benzo så har jeg tatt 2/3 sånne turer i mnd de gangen jeg var i sprekk pg brukte.

Jeg også bekjentskap med darknet. Bestilte en der til privat bruk derfra før men svært god erfaring.

Det jeg tenker mest på er selve trippen. Hvor stor forskjellen er når hjerne ikke er påvirket av noe annet.

Har egentlig hatt opiater i kroppen konstant siden jeg var 3 år, men unntak av noen dager her og der, og en periode på 3 år helt nykter uten noe som helst.

Den perioden trippet jeg ikke.

Får se.

Hadde vært gøy om noen andre som har bruk opiater kan fortelle hvordan det er å ture når man er helt rusfri

Kan sikkert ikke sammenlignes.