Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 4345
Jeg har spilt i online-versjonen av GTA V i et par uker nå, men plutselig en dag for en drøy uke siden når jeg skulle starte gta online så fikk jeg opp en feilmelding. Det står: ''Alert. Timed out locating session. Please return to Grand Theft Auto V and try again later.''

Jeg har forstått det slik at gta online er oppe, og jeg kan spille online og bruke psn konotoen min problemfritt. Det må være noe feil når online-delen skal lastes inn. Spiller er lastet ned via Playstation-Store og er ikke i disk-form, så det er ikke skader på disken som er problemet.

Er det noen her som kan komme med noen gode forslag? Takker på forhånd.
Slette spillet og laste ned på nytt, virket på ett annet spill der online ikke virket.
Sto at GTA V var nede på twitter å dem beklaga, men det var for kanskje 1 måned sia, skal laste ned gta på nytt nå å sjekke igjen, dette var på PC.
takk for påminnelsen.