Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  22 5122
Anonym bruker
"Intolerant Berggylt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Til dere som er far eller mor til ja 22 åring. Hva hadde dere tenkt om sønnen deres hadde dratt med seg kvinnfolk hjem på kvelden og nattakst for å pule? Er litt ukomfortabel med å drasse med meg kvinnfolk hjem på nattan for å pule
1: Kanskje er tiden moden for å stå på egne ben og flytte ut?

2: Om 1 er uaktuelt nå så får du nesten bare gjøre det du må. 22 år du er jo ikke bare myndig nå, du er jo 1/3 vei til pensjonisttilværelsen. Selv ikke din gamle mor tror ikke du er jomfru i din alder, og såfremt dine foreldre ikke er hyperreligiøse eller eksplisitt har lagt ned forbud om dame hjem sålenge du bor i deres hus så må det da være greit å ta med dame hjem på gutterommet? Nesten overrasket at du faktisk stiller spørsmålet.
Jeg hadde personlig aldri tatt med en one night stand hjem til foreldre. Nå begynner det å bli en del år siden jeg var fastboende der og det gir sikkert litt feil perspektiv, men for min del hadde frokosten dagen derpå vært altfor flau til at det er verdt det. Skyldes kanskje litt at sex er et tema som aldri har blitt snakket om i min familie.

Dessuten. Hvem ville blitt med på en kveldstrubadur om de visste at det første som møtte dem når de listet seg ut, var mor og far sittende i stua med morgenkaffen? Når man er 16 er kanskje slikt litt mer aktuelt. For all del. Jeg har hatt mine svake øyeblikk etter fuktige kvelder, men det sitter ganske langt inne for meg å bli med en snerten frøken hjem når jeg vet jeg potensielt må deale herr og fru Hansen når jeg står opp.

Synes at tipset til random passer seg bra her. Hvis det ikke er noen særegen grunn til at du bor hjemme, ville jeg pakket sakene mine så fort som mulig.

Men for å faktisk svare på spørsmålet ditt så er dette noe du burde kunne vurdere selv? Du vet jo antakelig hva som venter når du står opp neste morgen. Som nevnt tidligere så virker det rart for foreldre å nekte ungen sin å få seg noe i en såpass voksen alder.
Du kan jo dra hjem til henne istedenfor?
Har gjort det en del ganger fra jeg var 17/18 til jeg flytta ut som 19 åring.

Var aldri noe stress.

Mamma: "Fått deg kjæreste?, hun var fin"

Jeg: "Nei vi er ikke kjærester"

Mamma: "Åja bare en venn ja" så flirer hun.

Men vil tro dette kommer helt ann på foreldrene dine. Er de ultra konservativ og religiøs så blir det nok bråk, er de mer chill på slikt går det helt fint etter egen erfaring.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Er litt ukomfortabel med å drasse med meg kvinnfolk hjem på nattan for å pule
Vis hele sitatet...
Du svarer vel strengt tatt på ditt eget spørsmål her.

Hvis du synes det er stress, lar du vær. Som nevnt, du er 22 år
og burde kanskje tenke på å finne deg egen bopæl.
Det er jo du som kjenner foreldrene dine, så er vel også du som kan ta den avgjørelsen best selv.. bare du som vet hvor kleint det kan bli.

Selv så har jeg dratt med kvinnfolk hjem til foreldrene min for å pule, og vi var ikke akkurat stille av oss. Var null problem for vår del

Kommer kanskje litt ann på jenta også. Om ho syns det er kleint at du fortsatt bor hjemme og stikker dit for å knulle så blir det jo kleint. Får du inntrykk av at hun driter i det så er det vel bare å kjøre på. Er vel heller ikke så uvanlig å bo hjemme i en alder av 22 lenger heller så jeg sier go for it! Med mindre du har usedvanlig kleine eller sære og sure foreldre da vel å merke
Sist endret av Alge; 30. april 2019 kl. 19:02.
Enig med resten her, du kjenner foreldrene dine best, og til sist er det kanskje viktigere om jenta går med på det. Tror de fort kan ha en litt striktere linje for hva de finner seg i.
Når det er sagt løste en venn av meg som bodde i blokk dette problemet ved å ganske enkelt ta frøkenen med i kjellerboden og ordne sakene der. Ikke et dumt alternativ. Kanskje har dere et skur eller en garasje? Bare å gjemme en madrass eller et liggeunderlag under noe greier så kan du drive det ganske stort uten at mor og far får snusen i det.

Dette med sex i kjellerboder er forøvrig ganske populært en del andre steder i Europa så er nok bare å sette i gang spør du meg.
Sist endret av Marlboro666; 30. april 2019 kl. 20:36. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Jeg hadde vel vært mer flau ovenfor jenta, tipper hun vil bli litt overrasket over at du bor på gutterommet..

Hva foreldre tenker hadde nok brydd meg fint lite.
Du får nesten hva vurdere hva som veier mest, fitte eller akwardnessen. Jeg ville sagt fitte veide opp for det. Er vel ikke så farlig. ��
Anonym bruker
"Villig Makrell"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Er ofte ikke så dumt å leie seg inn på hotell. Koster penger, men da har du ihvertfall privatliv. Er ikke store utgiften de få gangene det skulle brenne..
Huff husker en dame jeg hadde med hjem på gutterommet i min ungdomstid. Hun raumet og remja så mye under hele akten at mine tanker var at denne dama var tatt over av en demon eller noe ute av denne verden. Frokosten dagen etter var ikke noe særlig. Rimelig stille kan man si..

Mitt råd er å flytte ut av gutterommet så slipper du kleine situasjoner.
Sist endret av junkrat; 1. mai 2019 kl. 03:12.
Som kvinne selv har jeg ikke noe imot om du bor hjemme som 22, det gjorde jeg selv. Er ikke så lett å komme seg ut alltid. Men det kan nok bli litt kleint ja, spesielt om dere har sex og det går litt høylytt for seg.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Greit og komme seg ut, selv om mange velger og bo hjemme lengre enn de gjorde for 30-40 år siden. Er ikke noe galt i dette etter min mening. Så får en heller ta ulempene som det medfører morgenen etterpå.

Dine foreldre har jo vært unge en gang, så situasjonen kommer nok ikke som noen overraskelse tenker jeg.
Flytt ut om dette er noe som plager deg, er godt og komme seg ut til sitt eget. ingen tvil om det.
Anonym bruker
"Tolerant Grønngylt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hadde aldri hatt sex hjemme hos foreldrene til en fyr jeg møtte på byen. Altfor awkward og også respektløst ovenfor foreldra. Tror du de syns det er kult å høre på deg knulle? Eller få ikke bare sønnen sin ravende full inn døra men også en fremmed person? Bare nei. Skaff deg et eget sted eller vær i det minste så decent at du dater damer over tid og knuller på dagtid når foreldrene dine ikke er hjemme. Hvis de eneste gangene du får deg fitte er på fylla så du ikke klarer å avslå så kanskje det er flere ting enn å flytte hjemmefra du burde fikse med deg selv just sayin
Hehe mine foreldre tenkte bare så flott og skygget banen.

Men mora til en kompis av meg var helsesøster og benyttet sjansen til å fortelle om sikker sex! Hehehehehe fantastisk dame, ble ikke mange one nights på han! Men var aldri problem med kondomer da.
Nykter rusavhengige
PapaMarathon's Avatar
Aldri stoppet meg selvom moren min er ganske spesielt.

Var en jente som var litt for ivrig med sminken. Så spør mamma, hvem er hun horen der.

Ble litt kleint, men måtte le. Vsite seg at mamma hadde rett og dama var en tøs, men helt normalt når man er såpass voksen å dra med seg noe hjem
Anonym bruker
"Tolerant Grønngylt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av iamaddict Vis innlegg
Aldri stoppet meg selvom moren min er ganske spesielt.

Var en jente som var litt for ivrig med sminken. Så spør mamma, hvem er hun horen der.

Ble litt kleint, men måtte le. Vsite seg at mamma hadde rett og dama var en tøs, men helt normalt når man er såpass voksen å dra med seg noe hjem
Vis hele sitatet...
Nei det er det faktisk ikke. Det er helt normalt å bo for seg selv når man er såpass voksen. Som dame så hadde jeg fått instant turnoff om en fyr fra byen foreslå å pule hjemme hos foreldrene hans. Det er ok at man fortsatt bor hjemme men da mister man andre fordeler med voksenlivet når man fortsatt er et barn under foreldrenes tak og må vise respekt nok til foreldrene for det og ikke være en desperat shit å syntes sex er SÅ viktig at man shiter på respekten for både foreldra og dama. En ting er å ha overnatting av en kjæreste men å ta med seg noen hjem fra byen sånn, nei. Og forresten ok så dama som kompisen din tok med seg hjem var en hore fordi hun brukte mye sminke og lå med andre gutter enn kompisen din, men hva faen var han for en nasty desperado da som tok med seg fremmede damer hjem fra byen for å knulle. Ganske horete å være så desptard at man griper enhver anledning og trosser all folkeskikk og selvrespekt og tar med seg noen hjem på natta til foreldra sine som 20+ åring
Anonym bruker
"Fri Knølhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Nei det er det faktisk ikke. Det er helt normalt å bo for seg selv når man er såpass voksen. Som dame så hadde jeg fått instant turnoff om en fyr fra byen foreslå å pule hjemme hos foreldrene hans. Det er ok at man fortsatt bor hjemme men da mister man andre fordeler med voksenlivet når man fortsatt er et barn under foreldrenes tak og må vise respekt nok til foreldrene for det og ikke være en desperat shit å syntes sex er SÅ viktig at man shiter på respekten for både foreldra og dama. En ting er å ha overnatting av en kjæreste men å ta med seg noen hjem fra byen sånn, nei. Og forresten ok så dama som kompisen din tok med seg hjem var en hore fordi hun brukte mye sminke og lå med andre gutter enn kompisen din, men hva faen var han for en nasty desperado da som tok med seg fremmede damer hjem fra byen for å knulle. Ganske horete å være så desptard at man griper enhver anledning og trosser all folkeskikk og selvrespekt og tar med seg noen hjem på natta til foreldra sine som 20+ åring
Vis hele sitatet...
chiiiiill...
Sitat av iamaddict Vis innlegg
men helt normalt når man er såpass voksen å dra med seg noe hjem
Vis hele sitatet...
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Nei det er det faktisk ikke. Det er helt normalt å bo for seg selv når man er såpass voksen. Som dame så hadde jeg fått instant turnoff om en fyr fra byen foreslå å pule hjemme hos foreldrene hans. Det er ok at man fortsatt bor hjemme men da mister man andre fordeler med voksenlivet når man fortsatt er et barn under foreldrenes tak og må vise respekt nok til foreldrene for det og ikke være en desperat shit å syntes sex er SÅ viktig at man shiter på respekten for både foreldra og dama.
Vis hele sitatet...
Innser at du hadde ganske sterke meninger om dette, men du er vel klar over at hva som er normalt for deg er ikke nødvendigvis normalt for andre? At man møter noen på byen og det er god tone fører det ofte til at man drar hjem sammen, og om man er komfortabel med at en av personene bor hjemme enda er jo opp til hvert individ. Man trenger ikke å være respektløs, desperat eller uten folkeskikk fordi.

Hvis du tror alle folk som drar sammen hjem fra byen og til foreldre er desperate så tror jeg du trenger en wake-up call. Selvfølgelig normalt at folk bor for seg selv i en alder av 22, men nesten like normalt at folk bor hjemme enda. Skjønner heller ikke helt tankegangen at hvis man bor i foreldres hus=barn? Hvis det er slik at foreldrene dine behandler deg som et barn i en alder av 22 så syntes jeg det er heller det man burde kikke på
Anti-moralist
Mekkern's Avatar
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hadde aldri hatt sex hjemme hos foreldrene til en fyr jeg møtte på byen. Altfor awkward og også respektløst ovenfor foreldra. Tror du de syns det er kult å høre på deg knulle? Eller få ikke bare sønnen sin ravende full inn døra men også en fremmed person? Bare nei. Skaff deg et eget sted eller vær i det minste så decent at du dater damer over tid og knuller på dagtid når foreldrene dine ikke er hjemme. Hvis de eneste gangene du får deg fitte er på fylla så du ikke klarer å avslå så kanskje det er flere ting enn å flytte hjemmefra du burde fikse med deg selv just sayin
Vis hele sitatet...
Går det bra eller?

Ja, det er litt kleint å knulle mens foreldrene er hjemme, men på hvilken måte er det respektløst? De har garantert pult ila de 22 årene sånne har bodd der, hvorfor skal ikke han få gjøre det? Så lenge det ikke er høylytt så det ikke forstyrrer natteroen ser jeg ingen måte det er respektløst på.

Ja, kanskje Ts kun får seg damer på byen, da er det vel fint at han får seg noe ihf. Hjelper ikke å hakke ned på han, traff innlegget en nerve? Kanskje du må fikse deg selv, just sayin
Nykter rusavhengige
PapaMarathon's Avatar
svigermor sa på gebrokkent norsk, ikke se. så høy, første natta før jeg ble sammen med dama. hun bare lo og mobber meg enda. ganske flaut.

skal man studere eller spare til hus så er det normalt å bo hjemme.

angående deg som mener gutten var desperat ang hun jenta så lå jeg ikke med henne. gjennomskue henne. hun hadde 4 typer og flere elskere. jeg likte henne, men hun bare klødde rundt så kan godt stå inne for at hun var litt tøysete. hun og bestevenninna som ble sammen med en kompis hadde konkurranse om å ligge med flest. hun er nykter i dag og stabil, men hun har jo innrømmet sex avhengigheten sin og litt løsslupne etiske regler ovenfor seg selv.

hadde med flere jenter til mamma da jeg var 18-20. både venninner og litt ekstra gode venner. dog aldri folk jeg ikke kjente litt. ble aldri reagert. på bortsett fra hun ene, men det hadde nok du også gjort.

spør veldig enn på forhold til foreldrene.moren min er veldig prippen, men ikke når det kommer til meg og sex, det ler vi av å smaker om avogtil selv om jeg er 32 nå og hun 70. er ikke farlig med sex, er mer farlig å ikke snakke om det tenker jeg.særlig i dag hvor det er sakralisering av alt.

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Nei det er det faktisk ikke. Det er helt normalt å bo for seg selv når man er såpass voksen. Som dame så hadde jeg fått instant turnoff om en fyr fra byen foreslå å pule hjemme hos foreldrene hans. Det er ok at man fortsatt bor hjemme men da mister man andre fordeler med voksenlivet når man fortsatt er et barn under foreldrenes tak og må vise respekt nok til foreldrene for det og ikke være en desperat shit å syntes sex er SÅ viktig at man shiter på respekten for både foreldra og dama. En ting er å ha overnatting av en kjæreste men å ta med seg noen hjem fra byen sånn, nei. Og forresten ok så dama som kompisen din tok med seg hjem var en hore fordi hun brukte mye sminke og lå med andre gutter enn kompisen din, men hva faen var han for en nasty desperado da som tok med seg fremmede damer hjem fra byen for å knulle. Ganske horete å være så desptard at man griper enhver anledning og trosser all folkeskikk og selvrespekt og tar med seg noen hjem på natta til foreldra sine som 20+ åring
Vis hele sitatet...
og viss det var til meg har jeg stort sett vært i forhold siden jeg var 18 år og sjeldent hatt sex med andre enn partnere under pågripelse av alkohol. samme med stoff, veldig få rusa jenter jeg ble kan på. har faktisk ikke ligget med så mange, kun forhold og folk jeg har date pluss et par løse. dama i historien ble ikke ondulert av meg og reiste hjem. er svært lite desperat og sikker "gått glipp av" mye sex siden jeg alltid vil være 100% trygg på hva jenta vil, men angrer ikke. fast forhold i 6 år her nå og barn. skal lære de å være åpne om sex. både de evt har samleie trøtt hjemme enn hos noen man ikke kjenner eller vet hvem er. lyd problemer kan enkelt ordnes med hodetelefoner. sex er helt naturlig og kommer til å være glad om ungene mine ikke må føle at de må skjule sånt for meg eller dama.


måtte nesten svare langt siden du kom ned veldig mange sterke påstander om jeg etter 4 eller 5 setninger.

ting er ikke alltid så ille som man ønsker å tro.
Sist endret av PapaMarathon; 9. juni 2019 kl. 01:25. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hadde aldri hatt sex hjemme hos foreldrene til en fyr jeg møtte på byen. Altfor awkward og også respektløst ovenfor foreldra. Tror du de syns det er kult å høre på deg knulle? Eller få ikke bare sønnen sin ravende full inn døra men også en fremmed person? Bare nei. Skaff deg et eget sted eller vær i det minste så decent at du dater damer over tid og knuller på dagtid når foreldrene dine ikke er hjemme. Hvis de eneste gangene du får deg fitte er på fylla så du ikke klarer å avslå så kanskje det er flere ting enn å flytte hjemmefra du burde fikse med deg selv just sayin
Vis hele sitatet...

Så sur du er da? Respektløst mot foreldrene å ta med dame på rommet? Har du vokst om med jerndisiplin? Kan det tenkes at andre folk har andre referanserammer enn det du har og ikke ser på det å ta dame med hjem som en respektløs handling? Hvor gammel er du egentlig, utifra det jeg leser så skulle man nesten tro du seriøst gammel som har et sånt syn på sex. Det er ikke lengre bare gifte mennesker som har sex, og heller ikke bare folk i parforhold. Svært mange har sex selv om de er single. Og det går helt fint. Det er ikke noe å bli forbannet over. Du gjør dine valg, og de gjør sine. Ingen grunn til å koke over pga av at noen har sex på gutterommet.

Tenker at det vel heller et mindretall av foreldre som i det hele tatt vil reagere på om en voksen kar som fortsatt bor sammen med foreldrene har dame med hjem. Uansett om det er kjæreste eller gevinsten en lørdagskveld. Med mindre foreldre eksplisitt har satt forbud mot damer så tenker jeg det må være greit. Det er jo bare sex, det er ikke satantilbednng og ofring av lam liksom.

Synes du er vel hard i uttalelsene dine utifra hva ts har skrevet. So what om ts kun får seg dame på byen, han må jo få lov til å ha et sexliv selv om han bor hos foreldrene? Du virker bitter, irritert og sur. Håper du fikk ventilert litt nå, så kanskje blodtrykket synker til normalen.

Go' helg.
Sist endret av random67489; 9. juni 2019 kl. 03:53. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.